Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com

Vertaling van "approche implique cependant " (Frans → Nederlands) :

Une telle approche implique cependant que le concept de plainte soit clairement défini à l'avance, que les sources possibles de plaintes soient consignées et étudiées et qu'il soit clairement communiqué aux utilisateurs quels sont leurs droits et à quel niveau de prestation de service s'engage le Selor (sur base des valeurs : professionnalisme, transparence, indépendance, place pour le talent et orientation client).

Een dergelijke aanpak impliceert echter dat het begrip klacht duidelijk en voorafgaand gedefinieerd wordt, dat de bronnen van mogelijke klachten worden vastgelegd en onderzocht en dat er duidelijk naar de gebruikers van de dienstverlening wordt gecommuniceerd wat hun rechten zijn en tot welk niveau van dienstverlening Selor zich engageert (gebaseerd op de waarden : professionaliteit, transparantie, onafhankelijkheid, plaats voor talent en klantgerichtheid).


Cependant, l'article 5 implique que, dans la moitié des membres des tribunaux administratifs, existe au moins un membre issu soit de l'auditorat et du bureau de coordination du Conseil d'État, soit de l'auditorat d'un tribunal administratif, et ce, afin de renforcer la diversité dans l'approche des problèmes et l'égalité dans l'influence des origines.

Nochtans houdt artikel 5 in dat er onder de helft van de leden van de administratieve rechtbanken ten minste één lid is afkomstig hetzij uit het auditoraat en het coördinatiebureau van de Raad van State, hetzij uit het auditoraat van een administratieve rechtbank, teneinde te zorgen voor grotere verscheidenheid bij de aanpak van de problemen en voor een gelijke invloed van de vorige werkkring.


Cependant, l'article 5 implique que, dans la moitié des membres des tribunaux administratifs, existe au moins un membre issu soit de l'auditorat et du bureau de coordination du Conseil d'État, soit de l'auditorat d'un tribunal administratif, et ce, afin de renforcer la diversité dans l'approche des problèmes et l'égalité dans l'influence des origines.

Nochtans houdt artikel 5 in dat er onder de helft van de leden van de administratieve rechtbanken ten minste één lid is afkomstig hetzij uit het auditoraat en het coördinatiebureau van de Raad van State, hetzij uit het auditoraat van een administratieve rechtbank, teneinde te zorgen voor grotere verscheidenheid bij de aanpak van de problemen en voor een gelijke invloed van de vorige werkkring.


Cependant, l'article 5 implique que, dans la moitié des membres des tribunaux administratifs, existe au moins un membre issu soit de l'auditorat et du bureau de coordination du Conseil d'État, soit de l'auditorat d'un tribunal administratif, et ce, afin de renforcer la diversité dans l'approche des problèmes et l'égalité dans l'influence des origines.

Nochtans houdt artikel 5 in dat er onder de helft van de leden van de administratieve rechtbanken ten minste één lid is afkomstig hetzij uit het auditoraat en het coördinatiebureau van de Raad van State, hetzij uit het auditoraat van een administratieve rechtbank, teneinde te zorgen voor grotere verscheidenheid bij de aanpak van de problemen en voor een gelijke invloed van de vorige werkkring.


Cependant, l'article 5 implique que, dans la moitié des membres des tribunaux administratifs, existe au moins un membre issu soit de l'auditorat et du bureau de coordination du Conseil d'État, soit de l'auditorat d'un tribunal administratif, et ce, afin de renforcer la diversité dans l'approche des problèmes et l'égalité dans l'influence des origines.

Nochtans houdt artikel 5 in dat er onder de helft van de leden van de administratieve rechtbanken ten minste één lid is afkomstig hetzij uit het auditoraat en het coördinatiebureau van de Raad van State, hetzij uit het auditoraat van een administratieve rechtbank, teneinde te zorgen voor grotere verscheidenheid bij de aanpak van de problemen en voor een gelijke invloed van de vorige werkkring.


3. adhère, néanmoins, à l'analyse exposée dans la communication selon laquelle les pratiques en matière de RSE sont encore largement confinées à une minorité de grandes entreprises, en dépit des appels directs, dans les communications de la Commission de 2001 et 2006, à l'adoption de la RSE par un plus grand nombre d'entreprises; estime, cependant, que les entreprises s'engagent depuis toujours dans la société dans laquelle elles opèrent et que la RSE peut être introduite dans les entreprises de toute taille; observe également la nécessité d'impliquer les PME ...[+++]

3. onderschrijft evenwel de in de mededeling opgenomen analyse dat MVO-praktijken nog steeds grotendeels beperkt blijven tot een minderheid van grote bedrijven, ondanks de in de mededelingen van de Commissie van 2001 en 2006 opgenomen oproep aan meer bedrijven om MVO te omarmen; is niettemin van mening dat bedrijven altijd betrokken zijn geweest bij de samenleving waarin zij opereren en dat MVO in bedrijven van alle grootten kan worden toegepast; wijst tevens op de noodzaak om kmo´s in het debat over maatschappelijk verantwoord ondernemen te betrekken, aangezien veel kmo´s MVO omarmen op grond van een meer informele en intuïtieve benadering, die slecht ...[+++]


13. invite les participants au débat à s'interroger sur les limites de l'approche des négociations commerciales par "cycles" de longue durée, impliquant tous les membres de l'OMC dans la discussion d'une vaste gamme de sujets sur la base d'un "engagement unique"; reconnaît les mérites historiques de cette approche dans la mise en place et le développement du système commercial multilatéral, de même qu'elle permet une libéralisation progressive et des engagements réciproques et avantageux pour toutes les parties; estime ...[+++]

13. verzoekt de deelnemers aan het debat zich af te vragen wat de beperkingen zijn van de aanpak waarbij handelsbesprekingen in langdurige "rondes" plaatshebben en waarbij alle WTO-leden betrokken zijn bij de bespreking van een breed scala aan onderwerpen op grond van een "single undertaking"; erkent de historische verdiensten van deze aanpak bij de opzet en ontwikkeling van het multilateraal handelssysteem en het mogelijk maken van geleidelijke liberalisering en wederzijdse en wederzijds voordelige verbintenissen, maar is van mening dat op gebieden waar voldoende vooruitgang is geboekt (zoals momenteel het geval is met de handelsbevord ...[+++]


28. accueille favorablement la nouvelle approche de la Commission en ce qui concerne le suivi de l'évaluation des plans de réforme nationaux, qui propose des recommandations par pays afin de guider les États membres et prie instamment le Conseil européen d'approuver ces recommandations; souligne à ce propos qu'il est urgent de renforcer l'approche, mutuellement bénéfique, des lignes directrices intégrées, approche qui devra se refléter dans les politiques nationales de réformes; demande à nouveau que s'instaure un échange transparent de meilleures pratiques et que la Commission publie chaque année un "tableau de classement" des États m ...[+++]

28. is verheugd over de nieuwe aanpak die de Commissie voor de follow-up van de evaluatie van de nationale hervormingsprogramma's heeft gekozen door de lidstaten als richtsnoer landenspecifieke aanbevelingen te doen, en beveelt de Europese Raad aan deze goed te keuren; onderstreept in dit verband de noodzaak van een versterking van de wederzijds versterkende benadering van de geïntegreerde richtsnoeren die hun weerslag moeten vinden in het nationale hervormingsbeleid; verlangt nogmaals een transparante uitwisseling van goede praktijken en het publiceren van een jaarlijkse "rangordetabel" van lidstaten met de beste en de slechtste hervo ...[+++]


28. accueille favorablement la nouvelle approche de la Commission en ce qui concerne le suivi de l'évaluation des plans de réforme nationaux, qui propose des recommandations par pays afin de guider les États membres; prie instamment le Conseil européen d'approuver ces recommandations; souligne à ce propos qu'il est urgent de renforcer l'approche, mutuellement bénéfique, des lignes directrices intégrées, approche qui devra se refléter dans les politiques nationales de réformes; demande à nouveau que s'instaure un échange transparent de meilleures pratiques et que la Commission publie chaque année un "tableau de classement" des pays aff ...[+++]

28. is verheugd over de nieuwe aanpak die de Commissie voor de follow-up van de evaluatie van de nationale hervormingsprogramma's heeft gekozen door de lidstaten als richtsnoer landenspecifieke aanbevelingen te doen, en beveelt de Europese Raad aan deze goed te keuren; onderstreept in dit verband de noodzaak van een versterking van de wederzijds versterkende benadering van de geïntegreerde richtlijnen die hun weerslag moeten vinden in het nationale hervormingsbeleid; verlangt nogmaals een transparante uitwisseling van goede praktijken en het publiceren van een jaarlijkse „rangordetabel“ van landen met de beste en de slechtste hervormin ...[+++]


28. accueille favorablement la nouvelle approche de la Commission en ce qui concerne le suivi de l'évaluation des plans de réforme nationaux, qui propose des recommandations par pays afin de guider les États membres et prie instamment le Conseil européen d'approuver ces recommandations; souligne à ce propos qu'il est urgent de renforcer l'approche, mutuellement bénéfique, des lignes directrices intégrées, approche qui devra se refléter dans les politiques nationales de réformes; demande à nouveau que s'instaure un échange transparent de meilleures pratiques et que la Commission publie chaque année un "tableau de classement" des États m ...[+++]

28. is verheugd over de nieuwe aanpak die de Commissie voor de follow-up van de evaluatie van de nationale hervormingsprogramma's heeft gekozen door de lidstaten als richtsnoer landenspecifieke aanbevelingen te doen, en beveelt de Europese Raad aan deze goed te keuren; onderstreept in dit verband de noodzaak van een versterking van de wederzijds versterkende benadering van de geïntegreerde richtsnoeren die hun weerslag moeten vinden in het nationale hervormingsbeleid; verlangt nogmaals een transparante uitwisseling van goede praktijken en het publiceren van een jaarlijkse "rangordetabel" van lidstaten met de beste en de slechtste hervo ...[+++]




datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)

approche implique cependant ->

Date index: 2024-01-14
w