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Traduction de «bruxelles-midi gand b cela » (Français → Néerlandais) :

Il y a Eurostation (projets : Alost, Anvers-central, Bruges Saint-Michel, Bruxelles-Nord, Bruxelles-Midi, Gand Saint-Pierre, Hasselt, Courtrai, la ligne Bruxelles-Louvain, Malines, Ostende, Roulers, Schaerbeek centre de production, des cabines de signalisation, Saint-Nicolas, Zaventem - projet Diabolo ), Eurogare (projets : gare de Liège-Guillemins, gare de Namur, réseau express régional, aussi habilitée à développer des projets dans la Région de Bruxelles-Capitale) et Euro Immo Star (chargée des plans directeurs d'urbanisme).

Er is Eurostation (projecten: Aalst, Antwerpen-Centraal, Brugge Sint-Michiels, Brussel-Noord, Brussel-Zuid, Gent Sint-Pieters, Hasselt, Kortrijk, Lijn Brussel-Leuven, Mechelen, Oostende, Roeselare, Schaarbeek productiecentrum, seinhuizen, Sint-Niklaas, Zaventem - Diabolo project), , Eurogare (projecten: station Luik-Guillemins, station Bergen, station Namen, Gewestelijk Expresnet, is gemachtigd om ook in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest projecten te ontwikkelen), Euro Immo Star (neemt de stedenbouwkundige masterplans voor haar rekening).


1. Les croisements à plusieurs niveaux réalisés ces cinq dernières années sont les suivants: - en Région flamande: o le croisement à plusieurs niveaux "Blauwe Toren" à Dudzele entre les lignes L51 en direction de Blankenberge et L51A en direction de Zeebruges; - en Région de Bruxelles-Capitale: o sur la liaison ferroviaire L50A entre Bruxelles et Gand à hauteur du quadrilatère ouest à Bruxelles-Midi; - en Région wallonne: néant.

1. De volgende ongelijkvloerse kruisingen werden de afgelopen vijf jaar gerealiseerd in het: - Vlaams Gewest: o de ongelijkgrondse kruising "Blauwe Toren" in Dudzele tussen de lijnen L51 richting Blankenberge en L51A richting Zeebrugge; - Brussels Hoofdstedelijk Gewest: o op de spoorverbinding L50A tussen Brussel en Gent ter hoogte van het westelijk gedeelte van de vierhoek ("quadrilatère") te Brussel-Zuid; - Waals Gewest: nihil.


Par ailleurs, sur ces 18 gares, seules quatre se trouvent en Wallonie (Charleroi-Sud, Liège-Guillemins, Mons et Namur), contre 11 en Flandre (Anvers-Central, Bruges, Denderleeuw, Termonde, Gand-Saint-Pierre, Hasselt, Courtrai, Louvain, Malines, Ostende et Saint-Nicolas) et trois dans la capitale (Bruxelles-Central, Bruxelles-Nord et Bruxelles-Midi).

Bovendien liggen slechts 4 van die 18 stations in Wallonië (Charleroi-Zuid, Luik-Guillemins, Bergen en Namen), tegenover 11 in Vlaanderen (Antwerpen-Centraal, Brugge, Denderleeuw, Dendermonde, Gent-Sint-Pieters, Hasselt, Kortrijk, Leuven, Mechelen, Oostende en Sint-Niklaas) en 3 in de hoofdstad (Brussel-Centraal, Brussel-Noord en Brussel-Zuid).


- À cela s'ajoute qu'il n'y a pratiquement plus de place pour des trains supplémentaires sur le tronçon situé entre la bifurcation Sint-Katarina-Lombeek et Bruxelles-Midi, - et que la jonction Nord-Midi de Bruxelles est utilisée à sa capacité pratique maximale.

- Bovendien is er op het baanvak 'vertakking Sint-Katarina-Lombeek - Brussel-Zuid' weinig of geen ruimte meer voor bijkomende treinen, - en is de Brusselse Noord-zuidverbinding tot haar maximale praktische capaciteit gebruikt.


Les voyageurs en provenance de La Panne et de Bruxelles-Midi disposent ainsi en tout de l'offre de trains: i) une liaison bi-horaire rapide aux heures de pointe: - 2 trains directs (1 heure 50'); - 2 trains avec correspondance à Gand Saint-Pierre (1 heure 53'); ii) en dehors des heures de pointe: - une liaison avec large temps de correspondance à Gand Saint-Pierre (17') toutes les heures de la journée (2 heures 2'); - pour les clients qui préfèrent ne pas prendre de correspondance: une liaison directe toutes les heures de la journé ...[+++]

Reizigers vanuit De Panne en Brussel-Zuid beschikken zodoende over dit totaal treinaanbod: i) een snelle halfuurverbinding op de piekuren: - 2 x rechtstreeks (1 uur 50'); - 2 x met overstap in Gent Sint-Pieters (1 uur 53'); ii) buiten de piekuren: - verbinding met ruime overstap in Gent Sint-Pieters (17') elk uur van de dag (2 uur 2'); - voor de klanten die liever niet overstappen: rechtstreekse verbinding elk uur van de dag (2 uur 20').


Société nationale des chemins de fer belges (SNCB) : 1) Défibrillateurs installés dans les gares : a) Pour le Nord-Ouest : – Gare de Bruges : deux appareils ; – Gare de Gand-Saint-Pierre : un appareil ; b) Pour le Nord-Est : – Gare d’Anvers-Central : un appareil ; – Gare d’Anvers-Berchem : un appareil ; – Gare de Mechelen : un appareil ; – Gare de Louvain : un appareil ; c) Pour le Sud-Ouest : – Gare de Mons : un appareil ; – Gare de Charleroi-Sud : un appareil ; d) Pour le Sud-Est : – Gare de Gembloux : un appareil ; – Gare de Namur : un appareil ; – Gare de Liège-Guillemins : un appareil ; – Gare d’Ottignies: un appareil ; e) Pour le Centre : ...[+++]

Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen (NMBS) : 1) Defibrillators aanwezig in de stations : a) Voor het Noordwesten : – Station Brugge : twee toestellen ; – Station Gent Sint-Pieters : één toestel ; b) Voor het Noordoosten : – Station Antwerpen-Centraal : één toestel ; – Station Antwerpen-Berchem : één toestel ; – Station Mechelen: één toestel ; – Station Leuven : één toestel ; c) Voor het Zuidwesten : – Station Bergen : één toestel ; – Station Charleroi-Zuid : één toestel ; d) Voor het Zuidoosten : – Station Gembloers : één toestel ; – Station Namen : één toestel ; – Station Luik-Guillemins : één toestel ; – Station Ottignies : één toestel ; e) Voor het Cent ...[+++]


Suite à la circulaire du 15 avril 2002, le ministre de l’Intérieur de l’époque a décidé de prévoir un poste fixe de la police fédérale des chemins de fer dans les dix grandes gares de trains suivantes : Bruxelles-Midi, Bruxelles-Nord, Bruges, Gand, Anvers, Liège, Mons, Namur, Charleroi, et Louvain.

Aansluitend op een omzendbrief van 15 april 2002 heeft de toenmalige minister van Binnenlandse Zaken beslist tot het voorzien van een vaste post van de federale spoorwegpolitie in de volgende tien grote treinstations : Brussel-Zuid, Brussel-Noord, Brugge, Gent, Antwerpen, Luik, Bergen, Namen, Charleroi, en Leuven.


3. Les trains P actuels qui sont les moins remplis et qui circulent sur le tronçon Denderleeuw-Bruxelles-Midi, ne peuvent-ils pas être remplacés à court terme par un ou deux trains P entre Gand-Dampoort et Bruxelles, liaison pour laquelle il existe un grand potentiel, tant le matin que le soir ?

3. Kunnen de huidige P-treinen met de laagste bezetting die rijden via het verzadigde baanvak Denderleeuw-Brussel-Zuid, op korte termijn niet worden vervangen door een of twee P-treinen tussen Gent-Dampoort en Brussel waarvoor een groot potentieel bestaat, zowel 's ochtends als 's avonds ?


Depuis cette semaine, il y a quatre trains par heure à Bruxelles-Midi, Bruxelles-Central et Bruxelles-Nord ; deux trains par heure à Louvain et à Malines ; un train par heure à Anvers, Mons, Braine-le-Comte, Gand et Alost.

Vanaf deze week zijn er vanuit Brussel-Zuid, Brussel-Centraal en Brussel-Noord vier treinen per uur, vanuit Leuven en Mechelen zijn er twee treinen per uur en vanuit Antwerpen, Bergen, 's Gravenbrakel, Gent en Aalst één trein per uur.


Les gares concernées sont : Bruxelles Midi, Bruxelles Nord, Louvain, Bruges, Gand, Anvers, Liège, Mons, Charleroi et Namur.

De betrokken stations zijn: Brussel-Zuid, Brussel-Noord, Leuven, Brugge, Gent, Antwerpen, Luik, Bergen, Charleroi en Namen.




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bruxelles-midi gand b cela ->

Date index: 2024-08-28
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