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Administrateur hors classe
Conseil de classe
Conseil supérieur des Classes moyennes
Conseiller hors classe
Conseiller moral adjoint de première classe
Conseiller moral de première classe

Vertaling van "conseiller hors classe " (Frans → Nederlands) :

TERMINOLOGIE


Conseiller hors classe

buitengewoon adviseur | Buitengewoon raadadviseur | leidend adviseur




conseiller des stratégies d'orientation dans les classes | recommander des stratégies d'orientation dans les classes

adviseren over begeleidingsstrategieën in de klas | advies geven over begeleidingsstrategieën in de klas | raad geven over begeleidingsstrategieën in de klas




conseiller moral de première classe

moreel consulent-eerste klasse


conseiller moral adjoint de première classe

adjunct-moreel consulent-eerste klasse


Conseil supérieur des Classes moyennes

Hoge Raad voor de Middenstand
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Les actuels Directeurs généraux Job Delbeke (DG Action pour le climat), Michel Servoz (DG Emploi, affaires sociales et inclusion) et Robert-Jan Smits (DG Recherche et Innovation) deviendront Conseillers hors classe auprès du EPSC (Centre Européen de Stratégie Politique) (le think tank interne de la Commission) conseillant directement le Président et le Collège.

De huidige Directeuren-Generaal Jos Delbeke (DG Klimaat), Michel Servoz (DG Werkgelegenheid Sociale zaken en Inclusie) en Robert-Jan Smits (DG Onderzoek en Innovatie) zullen een positie van Adviseur Buiten Dienst opnemen in het Europees Centrum voor Politieke Strategie (EPSC, de interne think tank van de Commissie) en zullen de President en het College van Commissarissen direct adviseren.


Afin d'assurer une transition harmonieuse avec son successeur au Secrétariat général, Alexander Italianer continuera à servir le président Juncker un mois de plus en tant que conseiller hors classe, jusqu'au 31 mars.

Om te zorgen voor een vlotte overgang bij zijn opvolging in het secretariaat-generaal, zal Alexander Italianer een maand, tot 31 maart, als buitengewoon adviseur in dienst blijven bij voorzitter Juncker.


Art. 105. A l'article 10, § 1, alinéa 1, du même décret, les mots « doivent être mobilisés pour l'encadrement en classe ou hors classe, la remédiation, l'étude dirigée, l'apprentissage du français, le soutien dans l'apprentissage, le conseil pédagogique, la formation, le travail en équipe ou le tutorat dans le cadre de la lutte contre l'échec et le décrochage scolaires et » sont insérés entre les mots « périodes-professeurs visés à l'article 7, § 2 » et les mots « peuvent permettre ».

Art. 105. In artikel 10, § 1, eerste lid, van hetzelfde decreet, worden de woorden "In het basisonderwijs maken de menselijke middelen in de vorm van lestijdpakket bedoeld in artikel 6, § 2, het volgende mogelijk" vervangen door de woorden "In het secundair onderwijs moeten de menselijke middelen in de vorm van lestijden-leraar bedoeld in artikel 6, § 2, gebruikt worden voor de begeleiding binnen of buiten de klasse, de remediëring, de gerichte studie, het leren van het Frans, de steunverlening bij het leerproces, de pedagogische raa ...[+++]


22. - Dispositions modifiant le décret du 30 avril 2009 organisant un encadrement différencié au sein des établissements scolaires de la Communauté française afin d'assurer à chaque élève des chances égales d'émancipation sociale dans un environnement pédagogique de qualité Art. 104. A l'article 9, § 1, alinéa 1, du décret du 30 avril 2009 organisant un encadrement différencié au sein des établissements scolaires de la Communauté française afin d'assurer à chaque élève des chances égales d'émancipation sociale dans un environnement pédagogique de qualité, les mots « doivent être mobilisés pour l'encadrement en classe ou hors classe, l ...[+++]

22. - Bepalingen tot wijziging van het decreet van 30 april 2009 houdende organisatie van een gedifferentieerde omkadering binnen de schoolinrichtingen van de Franse Gemeenschap om alle leerlingen gelijke kansen op sociale emancipatie te bieden in een kwaliteitsvolle pedagogische omgeving Art. 104. In artikel 9, § 1, eerste lid, van het decreet van 30 april 2009 houdende organisatie van een gedifferentieerde omkadering binnen de schoolinrichtingen van de Franse Gemeenschap om alle leerlingen gelijke kansen op sociale emancipatie te bieden in een kwaliteitsvolle pedagogische omgeving, worden de woorden "In het basisonderwijs maken de menselijke middelen in de vorm van het l ...[+++]


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M. A. Theodorakis, conseiller hors classe et M. A. Christiansen, chef d'unité pour l'Afrique centrale, de la DG développement de la Commission européenne : 5 février 2004.

De heer A. Theodorakis, raadadviseur en de heer A. Christiansen, hoofd van de desk Centraal-Afrika, van het DG Ontwikkeling van de Europese Commissie : 5 februari 2004.


M. Athanassios Theodorakis, conseiller hors classe, Commission européenne et M. A. Christiansen, chef d'unité pour l'Afrique centrale, de la DG développement de la Commission européenne

De heer Athanassios Theodorakis, bijzonder Raadadviseur, Europese Commissie, en de heer A. Christiansen, hoofd van de desk Centraal-Afrika, van het DG Ontwikkeling van de Europese Commissie


3. M. A. Theodorakis, conseiller hors classe de la DG Développement de la Commission européenne

3. De heer A. Theodorakis, raadadviseur bij het DG Ontwikkeling van de Europese Commissie


M. A. Theodorakis, conseiller hors classe de la DG Développement de la Commission européenne

De heer A. Theodorakis, raadadviseur bij de DG Ontwikkeling van de Europese Commissie


Audition de M. A. Theodorakis, conseiller hors classe, et M. A. Christiansen, chef d'unité pour l'Afrique centrale, de la DG développement de la Commission européenne

Hoorzitting met de heer A. Theodorakis, adviseur hors classe, en de heer A. Christiansen, hoofd van de desk Centraal-Afrika, van het DG Ontwikkeling van de Europese Commissie


Deux fois par an minimum, il est organisé un comité de suivi composé des membres du conseil de classe SSAS élargi, le cas échéant à un représentant de l'organe de représentation et de coordination des pouvoirs organisateurs d'enseignement, à un représentant de l'organisme chargé de la guidance, au membre du personnel chargé du suivi des activités de socialisation ou des stages d'essai, à un membre du personnel enseignant (hors classe SSAS) et à un membre du Service d'inspection de l'enseigneme ...[+++]

Minimum twee keer per jaar, wordt een comité ingericht voor de follow-up samengesteld uit leden van de uitgebreide SSAS klassenraad, met desgevallend een vertegenwoordiger van het vertegenwoordiging- en coördinatieorgaan van de inrichtende machten van het onderwijs, een vertegenwoordiger van de instelling belast met de begeleiding, het personeelslid belast met de follow-up van de socialisatieactiviteiten of de proefstages, een lid van het onderwijzend personeel (buiten SSAS klas) en een lid van de Inspectiedienst van het gespecialiseerd onderwijs.




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Date index: 2023-01-04
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