Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Premier degré champ professionnel 'Kantoor en verkoop'
Syndrome asthénique

Vertaling van "degré champ professionnel " (Frans → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
Définition: Il existe des variations culturelles importantes dans les manifestations de ce trouble, qui comporte deux types essentiels, ayant de nombreux points communs. Dans le premier type, la caractéristique essentielle est une plainte concernant une fatigue accrue après des efforts mentaux, souvent associée à une certaine diminution des performances professionnelles et des capacités à faire face aux tâches quotidiennes. La fatigabilité mentale est décrite typiquement comme une distractibilité due à une intrusion désagréable d'associations et de souvenirs, une difficulté de concentration ou une pensée globalement inefficace. Dans le d ...[+++]

Omschrijving: Er komen aanzienlijke culturele verschillen voor bij de presentatie van deze stoornis en er komen twee hoofdvormen voor, met aanzienlijke overlap. Bij de ene vorm is het belangrijkste kenmerk een klacht over toegenomen vermoeidheid na geestelijke inspanning, dikwijls samengaand met enige afname in het efficiënt verrichten van de dagelijkse beroepsarbeid. De geestelijke vermoeibaarheid wordt op typerende wijze beschreven als een zich op onaangename wijze opdringen van verwarrende associaties of herinneringen, moeite met concentreren en algemeen inefficiënt denken. Bij de andere vorm ligt de nadruk op gevoelens van lichamelijke of fysieke zwakte en uitputting na slechts minimale inspanning, samengaand met een gevoel van spierkra ...[+++]


champ d'application professionnel de la convention collective de travail

professionele werkingssfeer van de collectieve arbeidsovereenkomst
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Spectrumschool Campus Deurne Ruggeveldlaan 496 2100 Anvers Champ professionnel : Haarzorg Echangé contre le troisième degré Kantoor BSO 30° Stedelijk Lyceum Zuid August Leyweg 3 2020 Anvers troisième année d'études du troisième degré : Auto-elektriciteit BSO Echangé contre le troisième degré Ruwbouw BSO Art. 3. L'établissement visé à l'article 2, 8° doit adhérer à la Convention Logistiek en Transport.

Spectrumschool Campus Deurne Ruggeveldlaan 496 2100 Antwerpen beroepenveld: Haarzorg Geruild voor de 3de graad Kantoor BSO 30° Stedelijk Lyceum Zuid August Leyweg 3 2020 Antwerpen 3de leerjaar van de 3de graad: Auto-elektriciteit BSO Geruild voor de derde graad Ruwbouw BSO Art. 3. De instelling die vermeld wordt in artikel 2, 8° moet toetreden tot het Convenant Logistiek en Transport.


Premier degré champ professionnel 'Verzorging en voeding'

Eerste graad : beroepenveld Verzorging en voeding


Premier degré champ professionnel 'Kantoor en verkoop'

Eerste graad : beroepenveld Kantoor en verkoop


Premier degré : champ professionnel 'kantoor en verkoop'

eerste graad : beroepenveld kantoor en verkoop


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
47. constate le manque de formations accessibles immédiatement qui seraient destinées aux assistants et au personnel à leur arrivée au Parlement; considère qu'une approche plus globale de l'insertion et du développement par la formation professionnelle devrait être ébauchée afin de permettre aux assistants et au personnel de s'acquitter de leurs missions de manière professionnelle et de parvenir à un degré élevé de qualité dans leur travail; recommande de développer encore le champ ...[+++]

47. merkt op dat er bij de indiensttreding van assistenten en personeelsleden geen onmiddellijke opleidingsfaciliteiten voorhanden zijn; is van mening dat een begin moet worden gemaakt met het opzetten van een meer geïntegreerde benadering van opleidingsfaciliteiten en introductieprogramma's, teneinde assistenten en personeel in staat te stellen hun taken op een professionele manier te verrichten en aan hoge kwaliteitsnormen te voldoen, en om het potentieel van de Europese Bestuursschool verder te ontwikkelen;


48. constate le manque de formations accessibles immédiatement qui seraient destinées aux assistants et au personnel à leur arrivée au Parlement européen; considère qu'une approche plus globale de l'insertion et du développement par la formation professionnelle devrait être ébauchée afin de permettre aux assistants et au personnel de s'acquitter de leurs missions de manière professionnelle et de parvenir à un degré élevé de qualité dans leur travail; recommande de développer encore le champ ...[+++]

48. merkt op dat er bij de indiensttreding van assistenten en personeelsleden geen onmiddellijke opleidingsfaciliteiten voorhanden zijn; is van mening dat een begin moet worden gemaakt met het opzetten van een meer geïntegreerde benadering van opleidingsfaciliteiten en introductieprogramma's, teneinde assistenten en personeel in staat te stellen hun taken op een professionele manier te verrichten en aan hoge kwaliteitsnormen te voldoen, en om het potentieel van de Europese School voor Ambtenaren verder te ontwikkelen;


47. constate le manque de formations accessibles immédiatement qui seraient destinées aux assistants et au personnel à leur arrivée au Parlement; considère qu'une approche plus globale de l'insertion et du développement par la formation professionnelle devrait être ébauchée afin de permettre aux assistants et au personnel de s'acquitter de leurs missions de manière professionnelle et de parvenir à un degré élevé de qualité dans leur travail; recommande de développer encore le champ ...[+++]

47. merkt op dat er bij de indiensttreding van assistenten en personeelsleden geen onmiddellijke opleidingsfaciliteiten voorhanden zijn; is van mening dat een begin moet worden gemaakt met het opzetten van een meer geïntegreerde benadering van opleidingsfaciliteiten en introductieprogramma's, teneinde assistenten en personeel in staat te stellen hun taken op een professionele manier te verrichten en aan hoge kwaliteitsnormen te voldoen, en om het potentieel van de Europese Bestuursschool verder te ontwikkelen;


16° subdivision structurelle : une première année d'études A, une première année d'études B, une option de base, un champ professionnel ou une combinaison de deux champs professionnels, une option du deuxième ou troisième degré d'une certaine forme d'enseignement de l'enseignement secondaire à temps plein;

16° structuuronderdeel : een eerste leerjaar A, een eerste leerjaar B, een basisoptie, één of een combinatie van twee beroepenvelden, een optie van de tweede of de derde graad van een bepaalde onderwijsvorm van het voltijds secundair onderwijs;


2° une option de base, un champ professionnel, une option dans la première année du deuxième ou troisième degré ou une troisième année du troisième degré organisée comme une année de spécialisation, non pas encore arrêtée par le Gouvernement flamand par application de l'article 5, § 1, ou de l'article 6, § 1,

2° niet georganiseerd(e) basisoptie, beroepenveld, optie in het eerste leerjaar van de tweede of derde graad of niet georganiseerd derde leerjaar van de derde graad, georganiseerd als een specialisatiejaar, nog niet vastgelegd door de Vlaamse regering met toepassing van artikel 5, § 1, of artikel 6, § 1;




Anderen hebben gezocht naar : syndrome asthénique     degré champ professionnel     


datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)

degré champ professionnel ->

Date index: 2021-08-26
w