Ce service traite les plaintes de personnes ou entreprises en contact avec mon ad
ministration et qui concernent le fonctionnement ou la qualité des produits ou des prestations de services du SPF Justice ou de ses collabo
rateurs, comme: - l'information qui a été communiquée (incomplète,
erronée, incompréhensible, etc.); - l'accessibilité des services (téléphone, accueil, ...) ; - le comportement d'un collaborateur (lors d'un entretien téléphonique, lors d'une visite, etc.
...[+++]); - les délais de traitement d'une demande (trop longs, délais annoncés non respectés, etc.).Deze dienst behandelt de klachten van personen of o
ndernemingen die in contact treden met de administratie die betrekking hebben op de werking of de kwaliteit van de producten of de dienstverlening van de FOD Justitie of van de medewerkers ervan, zoal
s: - de meegedeelde informatie (onvolledig, verkeerd, onbegrijpelijk, enzovoort); - de toegankelijkheid van de diensten (telefoon, onthaal, enzovoort); - het gedrag van een medewerker (tijdens een telefoongesprek, tijdens een bezoek, enzovoort); - de termijnen voor de behandeling van e
...[+++]en vraag (te lang, aangekondigde termijnen die niet worden nageleefd, enzovoort).