Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com

Traduction de «l'avenir du thalys bruxelles-ostende » (Français → Néerlandais) :

l'avenir du Thalys Bruxelles-Ostende et du Thalys Paris-Liège via Namur

de toekomst van de Thalys tussen Brussel en Oostende en de Thalys tussen Parijs en Luik via Namen


l'avenir du Thalys Bruxelles-Ostende et du Thalys Paris-Liège via Namur

de toekomst van de Thalys tussen Brussel en Oostende en de Thalys tussen Parijs en Luik via Namen


l'avenir du Thalys Bruxelles-Ostende et du Thalys Paris-Liège via Namur

de toekomst van de Thalys tussen Brussel en Oostende en de Thalys tussen Parijs en Luik via Namen


Il y a quelques mois, le Thalys reliant Ostende à Bruxelles et Paris, plus connu sous le nom de Thalys fantôme, a été supprimé.

Enkele maanden geleden werd de Thalysverbinding tussen Oostende en Brussel/Parijs, beter bekend als de "spookthalys", afgeschaft.


Il nous revient de différentes sources que le THALYS " Ostende-Bruxelles " est qualifié de " THALYS fantôme " du fait de son taux d'occupation maximum à 10 % des sièges.

Uit verschillende bronnen heb ik vernomen dat de Thalys Oostende-Brussel de spook-Thalys” wordt genoemd, omdat maximaal 10% van de zitplaatsen bezet is.


« (...) la S.N.C.B. examine la possibilité d'engager, à partir du 14 décembre 1997, date de mise en service du T.G.V. entre la frontière française et Bruxelles, deux fois deux trains Thalys entre Ostende, Bruxelles et Paris avec arrêt à Bruges et à Gand-Saint-Pierre».

« De NMBS onderzoekt of het mogelijk is om vanaf 14 december 1997, datum waarop de hogesnelheidslijn tussen de Franse grens en Brussel in dienst wordt genomen, twee paar Thalystreinen te voorzien tussen Oostende, Brussel en Parijs met stop te Bruggen en Gent-Sint-Pieters».


Quelques questions se posent concernant les lignes Thalys Bruxelles-Ostende et Liège-Mons. 1. Pouvez-vous indiquer le nombre moyen de personnes qui sont montées à bord et qui sont descendues de chaque train Thalys, respectivement dans les gares d'Ostende, Bruges, Gand, Namur, Charleroi et Mons, tant pendant l'année 2007 que pendant les cinq premiers mois de 2008 ?

Er rijzen enkele vragen in verband met de Thalyslijnen Brussel-Oostende en Luik-Bergen. 1. Kan u meedelen hoeveel personen er gemiddeld zijn opgestapt op en afgestapt van elke Thalystreinen, respectievelijk in de stations Oostende, Brugge, Gent, Namen, Charleroi en Bergen, en dit zowel voor het jaar 2007 als voor de eerste vijf maanden van 2008?


3. a) Les voyageurs intérieurs peuvent-ils effectuer le déplacement vers Bruxelles sur le Thalys Ostende-Bruxelles-Paris? b) Dans l'affirmative, quel pourcentage de voyageurs prennent uniquement le Thalys pour des déplacements d'Ostende à Bruxelles-Midi et quel pourcentage voyage sur cette ligne à destination de Lille ou de Paris?

3. a) Kunnen binnenlandse reizigers op de Thalys Oostende-Brussel-Parijs de verplaatsing naar Brussel maken? b) Zo ja, wat is het gemiddeld percentage van reizigers dat deze Thalys enkel gebruikt voor de binnenlandse verplaatsing op het baanvak Oostende-Brussel-Zuid, en wat is het percentage op dit baanvak dat opstapt met bestemming Rijsel of Parijs?


La commercialisation des trains Thalys sur les relations Amsterdam-Bruxelles-Paris, Cologne-Bruxelles-Paris, Ostende-Bruges-Gand-Paris, Namur-Charleroi-Mons-Paris, s'opère via Thalys International, une société coopérative de droit belge, avec siège à Bruxelles, et dont les actionnaires sont les chemins de fer belges et français.

Deze aandelen verschaffen stemrecht binnen de HST-Fin. 4. De commercialisering van de Thalystreinen op de verbindingen Amsterdam-Brussel-Parijs, Keulen-Brussel-Parijs, Oostende-Brugge-Gent-Parijs, Namen-Charleroi-Bergen-Parijs gebeurt door Thalys International, een coöperatieve vennootschap naar Belgisch recht, gevestigd in Brussel, met als aandeelhouders de Franse en Belgische spoorwegen.


Le Thalys au départ de Namur ne fait pas ce détour par Bruxelles-Midi. 1. Quel est, en moyenne, le taux d'occupation du Thalys: a) sur la ligne Namur-Paris; b) sur la ligne Ostende-Bruxelles-Paris?

Daarentegen maakt de Thalys vanuit Namen de omweg via Brussel-Zuid niet. 1. Wat is de gemiddelde bezettingsgraad van de Thalys: a) op de lijn Namen-Parijs; b) op de lijn Oostende-Brussel-Parijs?




datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)

l'avenir du thalys bruxelles-ostende ->

Date index: 2023-11-09
w