Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Assistante marketing
Chargé du marketing
Chargée de projet marketing
Chargée du marketing
Contrôle de liquidité
Directeur du marketing
ESOMAR
Intervention à l'open market
Marchéage
Marketing
Mercatique
Opération d'open market
Opération de marché
Politique d'open market
Recours à l'open market

Vertaling van "market and where " (Frans → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
chargé de projet marketing/chargée de projet marketing | chargée de projet marketing | assistant marketing/assistante marketing | assistante marketing

marketingassistent | marketingmedewerkster | marketingassistente | marketingmedewerker


professeur de vente et marketing (voie professionnelle) | professeure de vente et marketing (voie professionnelle) | professeur de vente et marketing (voie professionnelle)/professeure de vente et marketing (voie professionnelle) | professeur de vente et marketing de la voie professionnelle/professeure de vente et marketing de la voie professionnelle

docente verkoop en marketing beroepsonderwijs | vakdocente verkoop en marketing beroepsonderwijs | leerkracht verkoop en marketing beroepsonderwijs | vakdocent verkoop en marketing beroepsonderwijs


chargé du marketing | chargée du marketing | chargé du marketing/chargée du marketing | directeur du marketing

marketingman | marketeer | marketer


intervention à l'open market | opération de marché | opération d'open market | recours à l'open market

openmarkttransactie


Association européenne pour les études d'opinion et de marketing | ESOMAR [Abbr.]

ESOMAR [Abbr.]




contrôle de liquidité [ opération d'open market | politique d'open market ]

liquiditeitscontrole [ openmarktbeleid | openmarktoperatie ]




mercatique [ marchéage | marketing ]

marketing [ marketingtechniek ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Eurobaromètre Flash n° 396 «Retailers’ attitudes towards cross-border trade and consumer protection» (2015). Eurobaromètre Flash nº 413 «Companies engaged in online activities» (2015), Q.11 Eurostat Survey on Internet purchases by individuals (2015), Eurobaromètre Flash nº 397 «Consumer attitudes towards cross-border trade and consumer protection» (2014). « Consumer surveys identifying the main cross-border obstacles to the Digital Single Market and where they matter most », GfK, 2015 «Economic Study on Consumer Digital Content Products», ICF International, 2015 Eurobaromètre Flash n° 411 «Cross-Border access to digital content» (Accès t ...[+++]

Flash Eurobarometer 396 "Retailers' attitudes towards cross-border trade and consumer protection" (2015) Flash Eurobarometer 413 "Companies engaged in online activities" (2015), Q.11 Eurostat Survey on Internet purchases by individuals (2015), Flash Eurobarometer 397 — Business attitudes towards cross-border sales and consumer protection, 2014. "Consumer surveys identifying the main cross-border obstacles to the Digital Single Market and where they matter most", GfK, 2015 "Economic Study on Consumer Digital Content Products", ICF International, 2015 Flash Eurobarometer 411, "Cross-border access to online content" (2015) JRC Technical Rep ...[+++]


The fundamental principle of European Union (EU) food law is that all food and feed legally placed on the market in the EU must be safe, irrespective of where it comes from.

Het grondbeginsel van de EU-wetgeving op het gebied van voeding luidt dat alle levensmiddelen en diervoeders die legaal in de EU in de handel zijn gebracht, veilig moeten zijn, ongeacht de herkomst ervan.


w