Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com

Vertaling van "remplacés par les objectifs finaux suivants " (Frans → Nederlands) :

Le Ministre-Président du Gouvernement flamand, G. BOURGEOIS La Ministre flamande de l'Enseignement, H. CREVITS Objectifs finaux de remplacement sciences naturelles troisième degré de l'enseignement secondaire général de la Federatie Steinerscholen Vlaanderen vzw comme visée à l'article 1 L'ensemble des objectifs finaux sciences naturelles troisième degré de l'enseignement secondaire général, tels qu'établis par l'arrêté du Gouvernement flamand du 23 juin 2000 définissant les objectifs finaux spécifiques aux différentes branches des deuxième et troisième degrés de l'enseignement secondaire o ...[+++]

De minister-president van de Vlaamse Regering, G. BOURGEOIS De Vlaamse minister van Onderwijs, H. CREVITS Bijlage Vervangende eindtermen natuurwetenschappen derde graad algemeen secundair onderwijs van de Federatie Steinerscholen Vlaanderen vzw als vermeld in artikel 1 Het geheel van de eindtermen natuurwetenschappen derde graad algemeen secundair onderwijs, vastgelegd in de bijlage bij het besluit van de Vlaamse Regering van 23 juni 2000 tot vaststelling van de vakgebonden eindtermen van de tweede en de derde graad van het gewoon secundair onderwijs, vervangen bij het besluit van de Vlaamse Regering van 20 juni 2014, wordt voor de Federatie Steinerscholen Vlaanderen vzw vervangen door de volgende eindtermen : Wetenschappelijke vaardigheden ...[+++]


Art. 2. A l'annexe du même arrêté, modifiée par les arrêtés des 15 juillet 1997, 15 décembre 2006 et 13 février 2009, sont apportées les modifications suivantes : 1° les « objectifs de développement ouverture sur le monde » sont remplacés par les objectifs de développement visés à l'annexe 1 jointe au présent arrêté ; 2° les « objectifs finaux ouverture sur le monde » sont remplacés par les objectifs finaux visés à l'annexe 2 joi ...[+++]

Art. 2. In de bijlage bij hetzelfde besluit, gewijzigd bij de besluiten van 15 juli 1997, 15 december 2006 en 13 februari 2009, worden de volgende wijzigingen aangebracht: 1° de " ontwikkelingsdoelen wereldoriëntatie" worden vervangen door de ontwikkelingsdoelen, opgenomen in bijlage 1, die bij dit besluit is gevoegd; 2° de " eindtermen wereldoriëntatie" worden vervangen door de eindtermen, opgenomen in bijlage 2, die bij dit besluit is gevoegd.


A l'annexe de l'arrêté du Gouvernement flamand du 23 juin 2000 définissant les objectifs finaux spécifiques aux différentes branches des deuxième et troisième degrés de l'enseignement secondaire ordinaire, modifié en dernier lieu par l'arrêté du Gouvernement flamand du 2 mars 2012, sanctionné par le décret du 11 mai 2012, sont apportées les modifications suivantes : 1° sous l'intitulé « IX. Objectifs finaux spécifiques aux branches troisième degré ESA », le point « A. Géographie - ...[+++]

In de bijlage bij het besluit van de Vlaamse Regering van 23 juni 2000 tot vaststelling van de vakgebonden eindtermen van de tweede en de derde graad van het gewoon secundair onderwijs, het laatst gewijzigd bij het besluit van de Vlaamse Regering van 2 maart 2012, bekrachtigd bij het decreet van 11 mei 2012, worden de volgende wijzigingen aangebracht : 1° onder het opschrift " IX. Vakgebonden eindtermen derde graad - kso" , wordt punt " " A" . Aardrijkskunde - KSO" vervangen door wat volgt : " A. Aardrijkskunde Context, autonomie en verantwoordelijkheid De volgende eindtermen voor de derde graad kso/tso worden gelezen vanuit de persoonl ...[+++]


Conformément à l'article 11, § 5, du décret du 15 juin 2007 et vu la spécificité de l'éducation des adultes, les objectifs finaux 'technologie d'information et de communication' de l'enseignement primaire et les objectifs finaux et objectifs de développement 'technologie d'information et de communication' du premier degré de l'enseignement secondaire sont remplacés par les objectifs finaux suivants pour le domaine d'apprentissage 'informatie- en communicatietechnologie' de l'éducation de base :

Conform artikel 11, § 5, van het decreet van 15 juni 2007 en gelet op de specificiteit van de basiseducatie worden voor het leergebied informatie- en communicatietechnologie van de basiseducatie de eindtermen informatie- en communicatietechnologie van het lager onderwijs en de eindtermen en ontwikkelingsdoelen informatie- en communicatietechnologie van de eerste graad van het secundair onderwijs vervangen door volgende eindtermen :


Article 1. L'article 4 de l'arrêté du Gouvernement de la Communauté française du 4 février 2010 portant détermination, par le Gouvernement, sur la base d'un avis remis par l'Institut de la formation en cours de carrière, du plan de formation du module qui fixe notamment le contenu de la formation, les objectifs de la formation et les compétences à acquérir en application de l'article 25, § 3, du décret du 30 avril 2009 portant exécution du protocole d'accord du 20 juin 2008 conclu pour la période 2009-2010 avec les organisations synd ...[+++]

Artikel 1. Artikel 4 van het besluit van de Regering van de Franse Gemeenschap van 4 februari 2010 houdende bepaling door de Regering, op grond van een advies uitgebracht door het IFC ("Institut de la formation en cours de carrière") (Instituut voor opleiding tijdens de loopbaan), van het opleidingsplan van de module waarin onder andere de inhoud van de opleiding, alsook de doelstellingen van de opleiding en de te verwerven vaardigheden vastgelegd worden met toepassing van artikel 25, § 3, van het decreet van 30 april 2009 houdende uitvoering van het protocol van akkoord van 20 juni 2008 gesloten voor de periode 2009-2010 met de representatieve vakverenigingen van de onderwijssector, wordt vervangen als volgt : "Art. 4. Voor het luik best ...[+++]


Une deuxième différence entre les objectifs finaux sciences naturelles définis par l'autorité et les objectifs finaux de remplacement de la Federatie Steinerscholen est la façon d'aborder la notion de méthode scientifique au sein de la pédagogie Steiner.

Een tweede onderscheid tussen de eindtermen natuurwetenschappen van de overheid en de vervangende eindtermen van de Federatie Steinerscholen is de manier waarop met het gegeven van de wetenschappelijke methode omgegaan wordt binnen de Steinerpedagogie.


Physique Les élèves peuvent : F1 expliquer la notion d'énergie interne sur la base du modèle des particules élémentaires de la matière ; F2 caractériser le champ magnétique (autour d'aimants permanents et résultant d'un déplacement d'ensemble de charges électriques comme dans des conducteurs électriques), l'induction magnétique et l'auto-induction, et décrire à partir de ces phénomènes le fonctionnement d'un transformateur, ainsi que les propriétés d'un solénoïde (sous courant continu et courant alternatif) ; F3 caractériser les phénomènes optiques suivants et décrir ...[+++]

Fysica De leerlingen kunnen : F1 met het deeltjesmodel van de materie het begrip inwendige energie uitleggen; F2 het magnetische veld (rond permanente magneten en als gevolg van bewegende elektrische ladingen zoals in stroomvoerende geleiders), magnetische inductie en zelfinductie karakteriseren en vandaaruit de werking van een transformator beschrijven, alsook de eigenschappen van een solenoïde (onder gelijk- en wisselspanning); F3 de volgende optische fenomenen karakteriseren en een voorbeeldsituatie beschrijven waarin ze zich voordoen : a. schaduwvorming; b. gekleurde schaduwen; c. terugkaatsing; d. breking; e. beeldvorming bij vlakke spiegels en bolle lenzen, ook geïllustreerd bij de werking van het oog; f. diffractie; g. interf ...[+++]


Les objectifs finaux de remplacement figurant à l'annexe au présent arrêté sont déclarés équivalents.

De vervangende eindtermen, opgenomen in de bijlage die bij dit besluit is gevoegd, worden gelijkwaardig verklaard.


Conformément à l'article 11, § 5, du décret du 15 juin 2007 et vu la spécificité de l'éducation de base, les objectifs finaux 'Nederlands' de l'enseignement primaire et les objectifs finaux spécifiques et objectifs de développement spécifiques 'Nederlands' du premier degré de l'enseignement secondaire ordinaire sont remplacés, pour ce qui est du domaine d'apprentissage 'Nederlands' de l'éducation de base, par les objectifs finaux suivants ...[+++]

Conform artikel 11, § 5 van het decreet van 15 juni 2007 en gelet op de specificiteit van de basiseducatie worden voor het leergebied Nederlands van de basiseducatie de eindtermen Nederlands van het lager onderwijs en de vakgebonden eindtermen en ontwikkelingsdoelen Nederlands van de eerste graad van het gewoon secundair onderwijs vervangen door volgende eindtermen :


Conformément à l'article 11, § 5, du décret du 15 juin 2007 et vu la spécificité de l'éducation de base, les objectifs finaux 'orientation sociale' de l'enseignement primaire et les objectifs finaux et objectifs de développement interdisciplinaires, les objectifs finaux 'histoire', 'géographie', 'sciences naturelles' et 'technique' et les objectifs de développement 'formation sociale' ou 'histoire' et 'géographie', 'sciences naturelles' et 'technique' du premier degré de l'enseignement secondaire sont remplacés, pour ...[+++]qui est du domaine d'apprentissage 'maatschappijoriëntatie' de l'éducation de base, par les objectifs finaux suivants :

Conform artikel 11, § 5, van het decreet van 15 juni 2007 en gelet op de specificiteit van de basiseducatie worden voor het leergebied maatschappijoriëntatie van de basiseducatie de eindtermen wereldoriëntatie van het lager onderwijs en de vakoverschrijdende eindtermen en ontwikkelingsdoelen, de eindtermen geschiedenis, aardrijkskunde, natuurwetenschappen en techniek en de ontwikkelingsdoelen maatschappelijke vorming of geschiedenis en aardrijkskunde, natuurwetenschappen en techniek van de eerste graad van het secundair onderwijs vervangen door volgende eindtermen :




datacenter (12): www.wordscope.be (v4.0.br)

remplacés par les objectifs finaux suivants ->

Date index: 2023-03-14
w