Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com

Vertaling van "schuman-josaphat en construction entre bruxelles-schuman " (Frans → Nederlands) :

En effet, la desserte de la ligne 26 dépend du tunnel Schuman-Josaphat en construction entre Bruxelles-Schuman dont la mise en service est prévue en décembre 2015.

De bediening van de lijn 26 hangt namelijk af van de Schuman-Josaphattunel die tussen Brussel-Schuman en de noordkant van de lijn Halle-Vilvoorde gebouwd wordt en waarvan de ingebruikname in december 2015 is gepland.


3. Par rapport au test qui s'est déroulé le 25 février 2016 dans la gare multimodale de Bruxelles-Schuman et dans le tunnel Schuman-Josaphat, Infrabel a fait part de ses observations au haut fonctionnaire de la Région de Bruxelles-Capitale à l'issue de l'exercice.

3. Bij de test van het multimodaal station Brussel-Schuman en de tunnel Schuman-Josaphat die op 25 februari 2016 plaatsvond, heeft Infrabel zijn opmerkingen overgemaakt na de oefening aan de hoge functionaris van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.


Dans la nuit du 25 au 26 février 2016, Infrabel a organisé avec Beliris, Bruxelles Mobilité, la STIB, la SNCB et TUC RAIL, un exercice de crise grandeur nature dans la gare de Bruxelles-Schuman et dans le tunnel Schuman-Josaphat.

In de nacht van 25 op 26 februari 2016 organiseerde Infrabel samen met Beliris, Brussel Mobiliteit, de MIVB, de NMBS en TUC RAIL een simulatieoefening in het station Brussel-Schuman en in de Schuman-Josaphattunnel.


Relations suburbaines: - La relation S5 mentionnée précédemment ne sera plus limitée à Bruxelles-Luxembourg mais empruntera le tunnel Schuman-Josaphat: S5 (Geraardsbergen) - Enghien - Halle - Bruxelles-Luxembourg - Bruxelles-Schuman - Vilvoorde - Mechelen.

Voorstedelijke verbindingen - Verbinding S5, die eerder al vernoemd werd, zal niet langer beperkt zijn tot Brussel-Luxemburg, maar zal de Schuman-Josaphattunnel gebruiken: S5 (Geraardsbergen) - Edingen- Halle - Brussel-Luxemburg - Brussel-Schuman - Vilvoorde - Mechelen.


(*) - Question orale (n° 853) de M. Johan Demol à M. Charles Picqué, Ministre-Président du Gouvernement, concernant « l'état d'avancement de l'exécution de l'avenant 9 de l'Accord de coopération Beliris entre l'Etat fédéral et la Région de Bruxelles-Capitale - Mobilité - Liaison ferroviaire Watermael/Schuman/Josaphat ».

(*) - Mondelinge vraag (nr. 853) van de heer Johan Demol aan de heer Charles Picqué, Minister-President van de Regering, betreffende « de stand van zaken in de uitvoering van Avenant 9 bij het Beliris-Samenwerkingsakkoord tussen de Federale Overheid en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en met name inzake Mobiliteit : de spoorwegverbinding Watermaal/Schuman/Josaphat ».


Considérant que cette réduction des temps de parcours peut être réalisée de façon optimale par la construction d'un tunnel ferroviaire entre la ligne L161, à hauteur de la gare de Bruxelles-Schuman, et la ligne L26, à hauteur du Parc Josaphat (appelé tunnel Schuman-Josaphat);

Overwegende dat deze verkorting van de rittijden optimaal kan verwezenlijkt worden door de bouw van een spoorwegtunnel tussen lijn L161, ter hoogte van het station Brussel-Schuman, en lijn L26, ter hoogte van het Josaphat park (Schuman-Josaphat tunnel genaamd);


Article 1. L'utilité publique exige pour la construction du tunnel ferroviaire entre les lignes L161 et L26 (tunnel Schuman-Josaphat), la prise de possession immédiate des parcelles situées sur le territoire des communes de Bruxelles et Schaerbeek, reprises aux plans TR1-PAO/EXP01, TR1-PAO/EXP02, TR1-PAO/EXP03, TR1-PAO/EXP04 et VAK2-GP-120, annexés au présent arrêté.

Artikel 1. Het algemeen nut vordert voor de bouw van de spoorwegtunnel tussen de lijnen L161 en L26 (Schuman-Josaphat tunnel), de onmiddellijke inbezitneming van de percelen gelegen op het grondgebied van de gemeenten Brussel en Schaarbeek, opgenomen in de plannen TR1-PAO/EXP01, TR1-PAO/EXP02, TR1-PAO/EXP03, TR1-PAO/EXP04 en VAK2-GP-120, gevoegd bij dit besluit.


Le présent protocole d'accord a pour objet de déterminer les droits et les obligations des différentes parties en vue de l'exécution de la décision du gouvernement fédéral du 14 juin 2002 relative au développement du Quartier Léopold-Schuman et de l'Accord de Coopération du 17 janvier 2003 entre l'Etat fédéral et la Région de Bruxelles-Capitale relatif au Quartier Léopold-Schuman.

Onderhavig protocol van akkoord heeft als voorwerp de bepaling van de rechten en de verplichtingen van de verschillende partijen met het oog op de uitvoering van de beslissing van de federale regering van 14 juni 2002, betreffende de ontwikkeling van de Leopold-Schumanwijk en het Samenwerkingsakkoord van 17 januari 2003 tussen de Federale Staat en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest betreffende de Leopold-Schumanwijk.


Ces initiatives se traduisent essentiellement par des travaux d'infrastructure de toutes sortes dont les plus importants sont les suivants : construction du tunnel Belliard-Schuman-Cortenbergh, aménagement de voiries autour de la Gare du Nord et de la Gare du Midi, aménagement d'un itinéraire royal entre le palais de Laeken et la Place Poelaert, rénovation du Stade Roi Baudouin, rénovation de tunnels et de ponts, restauration de l'Atomium, liaison ferroviaire Watermael-Leopold-Josaphat, etc.

Deze initiatieven zijn hoofdzakelijk infrastructuurwerken van allerlei aard en als belangrijkste kunnen de volgende vermeld worden : bouw Belliard-Schuman-Kortenbergtunnel, inrichting wegen rond het Noord- en Zuidstation, inrichting Koninklijke reisweg tussen het paleis van Laken en het Poelaertplein, renovatie Koning Boudewijnstadion, renovatie verschillende tunnels en bruggen, restauratie Atomium, spoorwegverbinding Watermaal-Leopold-Josafat, enz.


Je cite: la liaison Watermael-Schuman (gare incluse), pour laquelle le permis a été obtenu le 23 juillet 2002, la liaison Schuman-Josaphat (procédure en cours), les mises à quatre voies de la ligne 161 entre Bruxelles et Ottignies et de la ligne 124 entre Bruxelles et Nivelles.

Ik vermeld hier: de verbinding Watermael-Schuman (incluis station), waarover de toelating bekomen werd op 23 juli 2002; de verbinding Schuman-Josaphat (procedure lopende); het op vier sporen brengen van de lijn 161 Brussel-Ottignies en van de lijn 124 Brussel-Nijvel.


w