Overwegende dat de maatregelen 1.2.1 (inrichting centrumpoort, deel plaatsen zitmeubilair en infoborden), 1.3.1 (inrichting poort He
rmeslaan, deel infobord), 1.3.2 (inrichting poort Hermeslaan, deel eyecatcher), 1.3.3 (inrichting poort Hermeslaan, deel groenaanleg), 2.2.8 (aanleg Woluwewandelpad tussen Groene Wandeling en Leuvensesteenweg, deel optimaliseren brandweg), 2.3.1 (aanleg fietsverbinding met Kraainem via Denayerstraat, deel fietsbrug over Woluwe), 3.1.1 (aanplant bermen), 4.1.1 (laanbeplanting Nieuwe Hermeslaan, deel aanplant bomen), 4.2.1 (inrichten bufferzone Exxon, deel aanleg groenvoorziening), 4.3.1 (ecologische inrichtin
...[+++]g zone natuurontwikkeling Exxon, deel oevers afschuinen), 4.3.2 (ecologische inrichting zone natuurontwikkeling Exxon, deel groenaanleg), 4.4.1 (ecologische inrichting zone natuurontwikkeling en infiltratiebekken, deel oevers afschuinen), 4.4.2 (ecologische inrichting zone natuurontwikkeling en infiltratiebekken, deel groenaanleg), 4.5.1 (ecologische herinrichting bestaande infiltratiebekkens, deel houten oeverversteviging afbreken), 4.5.2 (ecologische herinrichting bestaande infiltratiebekkens, deel oevers afschuinen), 4.5.3 (ecologische herinrichting bestaande infiltratiebekkens, deel groenaanleg), 4.6.1 (groenaanleg sites bedrijven, deel ingroening bestaande bedrijventerreinen), 5.1.2 (aanleg fietsbruggen, deel aanleg fietsbrug over R0), 5.3.1 (fietspad Diegem, deel tweesporenfietspad) en 5.4.1 (fietspad Boske, deel aanleg buurtweg in militair domein) van het eindvoorstel van inrichtingsplan Woluweveld op het grondgebied van de gemeenten Zaventem, Machelen en Kraainem, geheel of gedeeltelijk gepland zijn op gronden die overeenkomstig het koninklijk besluit van 7 maart 1977 houdende de vaststelling van het gewestplan Halle-Vilvoorde-Asse en latere wijzigingen, gelegen zijn in woongebied, in woonuitbreidingsgebied, in gebied voor luchthavengerelateerde kantoren en diensten, in militair domein, in gebied voor bestaande autosnelwegen ...