Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Alleen belasten
Alleen bij totaal verlies van schip
Alleen bij total loss van schip
Cardioselectief
Clausule van herverzekering alleen bij totaal verlies
Clausule van herverzekering alleen bij total loss
Meester in het beroepsgericht onderwijs
Wat alleen op het hart inwerkt

Vertaling van "alleen beroepsgericht " (Nederlands → Duits) :

TERMINOLOGIE
alleen bij totaal verlies van schip | alleen bij total loss van schip

nur Totalverlust des Schiffs


clausule van herverzekering alleen bij totaal verlies | clausule van herverzekering alleen bij total loss

nur Totalverlust-Rückversicherungsklausel


meester in het beroepsgericht onderwijs

Meister in der beruflichen Bildung


cardioselectief | wat alleen op het hart inwerkt

kardioselektiv | nur auf das Herz wirkend




alleen, gezamenlijk of als college handelen

allein, gemeinschaftlich oder als Kollegium handeln


Stichting voor beroepsgerichte scholing ten behoeve van de plattelandsbevolking van Envermeu

Vereinigung für die berufliche Förderung der Landbewohner von Envermeu
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
aantal ingeschreven studenten op ISCED-niveaus 3 t/m 8 (ISCED-niveaus 3 en 4: alleen beroepsgericht; ISCED 5: 2-cijfercodeniveau van gedetailleerdheid, ISCED-niveaus 6 t/m 8: 1-cijfercodeniveau van gedetailleerdheid), per onderwijsveld (derde niveau van gedetailleerdheid) en geslacht.

Zahl der Schüler/Studierenden nach ISCED-Stufen 3 bis 8 (ISCED 3 und 4: nur berufsbildend; ISCED 5: zweistellige Kodierung; ISCED 6 bis 8: einstellige Kodierung), Fachrichtung (3. Gliederungsebene) und Geschlecht.


aantal ingeschreven studenten in „programma’s waarin school en werk worden gecombineerd” op ISCED-niveaus 3 t/m 5, alleen beroepsgericht, type instelling (openbaar, particulier), intensiteit van de deelname (voltijds, deeltijds, voltijdsequivalent) en geslacht.

Zahl der Schüler/Studierenden in „kombinierten schulischen und betrieblichen Bildungsgängen“ nach ISCED-Stufen 3 bis 5, nur berufsbildend, Art der Einrichtung (öffentlich, privat), Beteiligungsintensität (Vollzeit, Teilzeit, Vollzeitäquivalente) und Geschlecht.


aantal nieuwe instromers, op ISCED-niveaus 3 t/m 8 (ISCED-niveaus 3 en 4: alleen beroepsgericht; ISCED 5: 2-cijfercodeniveau van gedetailleerdheid; ISCED 6 t/m 8: 1-cijfercodeniveau van gedetailleerdheid), geslacht en onderwijsveld (tweede niveau van gedetailleerdheid).

Zahl der Neuzugänge nach ISCED-Stufen 3 bis 8 (ISCED 3 und 4: nur berufsbildend; ISCED 5: zweistellige Kodierung; ISCED 6 bis 8: einstellige Kodierung), Geschlecht und Fachrichtung (2. Gliederungsebene).


aantal afgestudeerden, op ISCED-niveaus 3 t/m 8 (ISCED-niveaus 3 en 4: alleen beroepsgericht; ISCED 5: 2-cijfercodeniveau van gedetailleerdheid; ISCED 6 t/m 8: 1-cijfercodeniveau van gedetailleerdheid), per onderwijsveld (derde niveau van gedetailleerdheid) en geslacht.

Zahl der Absolventen nach ISCED-Stufen 3 bis 8 (ISCED 3 und 4: nur berufsbildend; ISCED 5: zweistellige Kodierung; ISCED 6 bis 8: einstellige Kodierung), Fachrichtung (3. Gliederungsebene) und Geschlecht.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Aantal nieuwe instromers op ISCED-niveaus 3 t/m 5 (ISCED 3 en 4: alleen beroepsgericht; ISCED 5: niveau van gedetailleerdheid: 2-cijfercode), geslacht en onderwijsterrein (tweede niveau van gedetailleerdheid).

Zahl der Neuzugänge nach ISCED-Stufen 3 bis 5 (ISCED-Stufen 3 und 4: nur berufsbildend; ISCED-Stufe 5: zweistellige Kodierung); Geschlecht und Fach (2. Gliederungsebene).


aantal afgestudeerden, op ISCED-niveaus 3 t/m 8 (ISCED-niveaus 3 en 4: alleen beroepsgericht; ISCED 5: 2-cijfercodeniveau van gedetailleerdheid; ISCED 6 t/m 8: 1-cijfercodeniveau van gedetailleerdheid), per onderwijsveld (derde niveau van gedetailleerdheid) en geslacht.

Zahl der Absolventen nach ISCED-Stufen 3 bis 8 (ISCED 3 und 4: nur berufsbildend; ISCED 5: zweistellige Kodierung; ISCED 6 bis 8: einstellige Kodierung), Fachrichtung (3. Gliederungsebene) und Geschlecht.


aantal nieuwe instromers, op ISCED-niveaus 3 t/m 8 (ISCED-niveaus 3 en 4: alleen beroepsgericht; ISCED 5: 2-cijfercodeniveau van gedetailleerdheid; ISCED 6 t/m 8: 1-cijfercodeniveau van gedetailleerdheid), geslacht en onderwijsveld (tweede niveau van gedetailleerdheid).

Zahl der Neuzugänge nach ISCED-Stufen 3 bis 8 (ISCED 3 und 4: nur berufsbildend; ISCED 5: zweistellige Kodierung; ISCED 6 bis 8: einstellige Kodierung), Geschlecht und Fachrichtung (2. Gliederungsebene).


aantal ingeschreven studenten op ISCED-niveaus 3 t/m 8 (ISCED-niveaus 3 en 4: alleen beroepsgericht; ISCED 5: 2-cijfercodeniveau van gedetailleerdheid, ISCED-niveaus 6 t/m 8: 1-cijfercodeniveau van gedetailleerdheid), per onderwijsveld (derde niveau van gedetailleerdheid) en geslacht.

Zahl der Schüler/Studierenden nach ISCED-Stufen 3 bis 8 (ISCED 3 und 4: nur berufsbildend; ISCED 5: zweistellige Kodierung; ISCED 6 bis 8: einstellige Kodierung), Fachrichtung (3. Gliederungsebene) und Geschlecht.


aantal ingeschreven studenten in „programma’s waarin school en werk worden gecombineerd” op ISCED-niveaus 3 t/m 5, alleen beroepsgericht, type instelling (openbaar, particulier), intensiteit van de deelname (voltijds, deeltijds, voltijdsequivalent) en geslacht;

Zahl der Schüler/Studierenden in „kombinierten schulischen und betrieblichen Bildungsgängen“ nach ISCED-Stufen 3 bis 5, nur berufsbildend, Art der Einrichtung (öffentlich, privat), Beteiligungsintensität (Vollzeit, Teilzeit, Vollzeitäquivalente) und Geschlecht;


15. verzoekt voorts de lidstaten bijzondere aandacht te schenken aan de erkenning op communautair niveau van diploma's en andere certificaten die door de verschillende conservatoria, Europese nationale kunstacademies en andere officiële scholen voor uitvoerende kunstenaars worden afgegeven, zodat de houders ervan in alle lidstaten kunnen werken en studeren, conform het proces van Bologna; vraagt de lidstaten in dit verband artistieke schoolopleidingen te stimuleren die een goede persoonlijke en beroepsgerichte opleiding bieden, zodat de studenten niet alleen hun artis ...[+++]

15. fordert ferner die Mitgliedstaaten auf, der gemeinschaftsweiten Anerkennung von Diplomen und anderen Zeugnissen, die von sämtlichen europäischen und staatlichen Konservatorien und Kunstschulen sowie anderen offiziellen Schulen der darstellenden Künste für Künstler ausgestellt werden, besonderes Augenmerk zu widmen, um ihren Inhabern zu ermöglichen, im Einklang mit dem Bologna-Prozess in allen Mitgliedstaaten zu arbeiten und zu studieren; ermutigt in diesem Sinne die Mitgliedstaaten, künstlerische Regelstudiengänge zu fördern, die eine gute persönliche und berufliche Ausbildung bieten, die es den Studierenden ...[+++]




Anderen hebben gezocht naar : alleen belasten     cardioselectief     meester in het beroepsgericht onderwijs     alleen beroepsgericht     


datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'alleen beroepsgericht' ->

Date index: 2024-04-23
w