Overwegende dat het overeenkomstig artikel 42 van het Waals wetboek van ruimtelijke ordening, stedenbouw en patrimonium voorgeschreven effectonderzoek, wat de gekozen pla
atsligging betreft, niet geleid heeft tot de conclusie dat de opneming op die plaats van een specifieke bedrijfsruimte voor de vestiging van een zuivelbedrijf of van andere agro-economische activiteiten onverenigbaar was met het woongebied met een landelijk karakter en dat de balans van de verschillende belangen niet opgemaakt kon worden; dat het effectonderzoek van het voorontwerp v
an herziening heeft besloten ...[+++] dat een alternatieve plaatsligging slechts gegrond zou zijn in geval van uitbreiding of van wijziging van de activiteiten van het zuivelbedrijf; dat de auteur van het planeffectonderzoek niet voorziet dat de hoeveelheid van de te verwerken melk in het zuivelbedrijf nog zal toenemen, dat die ontwikke
lingsvooruitzichten meer gezien m
oeten worden op het vlak van de kwalitatieve verbetering van de producten of van de productie van nieuwe producten met een toegevoegde waarde;
In der Erwägung, dass was die Standortwahl betrifft, die in Anwendung von Artikel 42 des CWATUP vorgeschriebene Umweltvert
räglichkeitsprüfung nicht geschlussfolgert hat, dass die Eintr
agung an diesem Ort eines spezifischen, zur Niederlassung einer Molkerei oder anderer agrarwirtschaf
tlichen Aktivitäten bestimmten gemischten Gewerbegebiets unvereinbar mit dem Nachbarwohngebiet mit ländlichem Charakter wäre, und dass das Interessengl
...[+++]eichgewicht nicht möglich wäre; dass in der Bewertung der Auswirkungen des Vorentwurfs zur Revision geschlussfolgert wurde, dass eine alternative Standortwahl nur im Falle einer Erweiterung oder Abänderung der Aktivitäten der Molkerei begründet wäre; dass in dieser Hinsicht der Autor der Plan-Umweltverträglichkeitsprüfung nicht erwägt, dass die Molkerei noch eine Erhöhung der Menge der zu behandelnden Milch kennen wird, da ihre Entwicklungsaussichten eher von einer qualitativen Verbesserung der Produkten oder der Herstellung neuer Produkten mit hohem Mehrwert abhängen.