Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Eigen expertise analyseren
Expertise inzake tankeractiviteiten bieden
Expertise op het gebied van technologie
Expertise van het opleidingsonderwerp
Gerechtelijke expertise
Giftigheidsboordeling
Medische expertise
Onderwijsexpertise
Sociologisch onderzoek
Technologiebeoordeling
Toxicologische expertise
Verregaande kennis van het onderwijsonderwerp
Verregaande kennis van het trainingsonderwerp
Wetenschappelijk advies
Wetenschappelijke evaluatie
Wetenschappelijke expertise

Vertaling van "expertise en ontwikkelingscentra " (Nederlands → Duits) :

TERMINOLOGIE
sociologisch onderzoek | sociologisch(e) onderzoek/expertise

Sozialforschung


onderwijsexpertise | verregaande kennis van het trainingsonderwerp | expertise van het opleidingsonderwerp | verregaande kennis van het onderwijsonderwerp

Fachkenntnisse im Bereich Ausbildung


expertise inzake tankeractiviteiten bieden

Fachwissen zum Tankerbetrieb zur Verfügung stellen


eigen expertise analyseren

eigenes Fachwissen analysieren | eigene Fachkenntnisse analysieren | eigene Sachkunde analysieren


expertise op het gebied van technologie | technologiebeoordeling

Technology Assessment


giftigheidsboordeling | toxicologische expertise

Toxikologische Bewertung


medische expertise

medizinisches Gutachten [ ärztliches Attest ]


wetenschappelijke expertise [ wetenschappelijk advies | wetenschappelijke evaluatie ]

wissenschaftliches Gutachten [ wissenschaftliche Bewertung | wissenschaftliche Evaluierung | wissenschaftliche Stellungnahme ]


gerechtelijke expertise

gerichtlich angeordnetes Gutachten


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Hogeronderwijsinstellingen zijn ook polen van expertise en ontwikkelingscentra voor menselijke hulpbronnen Zij zorgen voor de opleiding van nieuwe generaties leiders in de EU en de partnerlanden.

Außerdem bündeln sie Fachwissen, sind Zentren für die Humanressourcenentwicklung und sorgen für die Ausbildung neuer Generationen von Führungskräften sowohl in der EU als auch in den Partnerländern.


3. benadrukt dat open leermiddelen mogelijkheden scheppen voor zowel personen – waaronder leraren, studenten, leerlingen en oudere lerenden – als voor onderwijs- en opleidingsinstellingen om op innovatieve wijze te onderwijzen en te leren; verzoekt onderwijsinstellingen nader onderzoek te doen naar de potentiële voordelen van open leermiddelen voor de respectieve onderwijsstelsels, teneinde een organisatorisch klimaat te creëren waarin dergelijke innovatie wordt toegejuicht, geïnternaliseerd, toegepast en bevorderd; vraagt de lidstaten en de regio's in dit verband om in het kader van de strategieën voor „slimme speci ...[+++]

3. betont, dass die Einrichtungen der allgemeinen und beruflichen Bildung, Einzelpersonen wie Lehrkräfte, Studenten, Schüler und Lernende aller Altersstufen durch die OER die Möglichkeit erhalten, auf innovative Weise zu lehren und zu lernen; fordert Bildungseinrichtungen auf, den potentiellen Nutzen von OER in den einzelnen Bildungssystemen weiter zu prüfen, um nach Möglichkeit ein organisatorisches Umfeld zu schaffen, in dem solche Neuerungen begrüßt, einbezogen, angewandt und gefördert werden; fordert die Mitgliedstaaten und die Regionen in diesem Zusammenhang auf, im Rahmen der Strategien für eine intelligente Spezialisierung Exzel ...[+++]


3. benadrukt dat open leermiddelen mogelijkheden scheppen voor zowel personen – waaronder leraren, studenten, leerlingen en oudere lerenden – als voor onderwijs- en opleidingsinstellingen om op innovatieve wijze te onderwijzen en te leren; verzoekt onderwijsinstellingen nader onderzoek te doen naar de potentiële voordelen van open leermiddelen voor de respectieve onderwijsstelsels, teneinde een organisatorisch klimaat te creëren waarin dergelijke innovatie wordt toegejuicht, geïnternaliseerd, toegepast en bevorderd; vraagt de lidstaten en de regio's in dit verband om in het kader van de strategieën voor "slimme speci ...[+++]

3. betont, dass die Einrichtungen der allgemeinen und beruflichen Bildung, Einzelpersonen wie Lehrkräfte, Studenten, Schüler und Lernende aller Altersstufen durch die OER die Möglichkeit erhalten, auf innovative Weise zu lehren und zu lernen; fordert Bildungseinrichtungen auf, den potentiellen Nutzen von OER in den einzelnen Bildungssystemen weiter zu prüfen, um nach Möglichkeit ein organisatorisches Umfeld zu schaffen, in dem solche Neuerungen begrüßt, einbezogen, angewandt und gefördert werden; fordert die Mitgliedstaaten und die Regionen in diesem Zusammenhang auf, im Rahmen der Strategien für eine intelligente Spezialisierung Exzel ...[+++]


Hogeronderwijsinstellingen zijn ook polen van expertise en ontwikkelingscentra voor menselijke hulpbronnen Zij zorgen voor de opleiding van nieuwe generaties leiders in de EU en de partnerlanden.

Außerdem bündeln sie Fachwissen, sind Zentren für die Humanressourcenentwicklung und sorgen für die Ausbildung neuer Generationen von Führungskräften sowohl in der EU als auch in den Partnerländern.


w