Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Analist callcenter
Analist in een callcenter
Analiste callcenter
Analiste in een callcenter
Auditor kwaliteit in een callcenter
Auditor kwaliteitszorg in een callcenter
Belcentrale
Belcentrum
Callcenter
Callcenter Statuut
Kernprestatie-indicatoren van callcenters beheren
Kwaliteitsauditor callcenter
Kwaliteitsauditor in een callcenter
Sleutelprestatie-indicatoren van callcenters beheren
Sleutelprestatie-indicators van callcenters beheren
Telefonisch informatiecentrum
Telefooncentrum

Vertaling van "kwaliteitsauditor in een callcenter " (Nederlands → Duits) :

TERMINOLOGIE
auditor kwaliteit in een callcenter | auditor kwaliteitszorg in een callcenter | kwaliteitsauditor callcenter | kwaliteitsauditor in een callcenter

Call-Center-Qualitätsprüfer | Call-Center-Qualitätsprüferin | Call-Center-Qualitätsprüfer/Call-Center-Qualitätsprüferin | Qualitätsprüfer Call Center


analist in een callcenter | analiste callcenter | analist callcenter | analiste in een callcenter

Call-Center-Agentin | Call-Center-Analystin | Call-Center-Agent | Call-Center-Analyst/Call-Center-Analystin


sleutelprestatie-indicatoren van callcenters beheren | sleutelprestatie-indicators van callcenters beheren | essentiële prestatie-indicatoren van callcenters beheren | kernprestatie-indicatoren van callcenters beheren

Schlüsselindikatoren für die Leistung von Call Centern verwalten




belcentrale | belcentrum | callcenter | telefonisch informatiecentrum | telefooncentrum

Call-Center | Call-Centre | Telefonzentrale
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
4. De EURES-leden en -partners wijzen een of meer organisaties — bijvoorbeeld arbeidsbemiddelings- en wervingsbureaus, callcenters en selfservicetools — conform de nationale criteria aan als contactpunt waar werknemers en werkgevers overeenkomstig deze verordening ondersteuning bij clearance, toegang tot ondersteunende diensten, of beide kunnen krijgen.

(4) Die EURES-Mitglieder und -Partner benennen im Einklang mit nationalen Kriterien eine oder mehrere Kontaktstellen, wie Vermittlungs- und Rekrutierungsstellen, telefonische Ansprechpartner und Selbstbedienungsangebote, die Arbeitnehmer und Arbeitgeber bei der Zusammenführung und beim Ausgleich, beim Zugang zu Unterstützungsleistungen gemäß der vorliegenden Verordnung bzw. bei beidem unterstützen.


Voorbeelden van andere mogelijke diensten zijn: callcenters/online-informatiecentra voor patiënten, consultatie/visites op afstand of videoconferenties tussen zorgwerkers.

Weitere potenzielle Dienste sind Call-Center, Online-Informationszentren für Patienten, Telekonsultation bzw. elektronische Hausbesuche oder Videokonferenzen zwischen den Angehörigen von Gesundheitsberufen.


In een eveneens vandaag verschenen verslag over de wijze waarop de lidstaten invulling geven aan het nummer 112 wordt een beknopt overzicht gegeven van de verschillende talen waarin de 112-callcenters een oproep kunnen beantwoorden

Ein (ebenfalls heute veröffentlichter) Bericht über die Einführung des Notrufs 112 in jedem Mitgliedstaat gibt einen Überblick darüber, in welchen Sprachen die 112-Notrufzentralen Anrufe bearbeiten können:


Russischtaligen kunnen zich in het Russisch wenden tot 112-callcenters in Tsjechië, Estland, Letland, Litouwen, Polen, Roemenië, Slowakije en Finland.

Russisch-Sprechern wird in der Tschechischen Republik, Estland, Finnland, Lettland, Litauen, Polen, Rumänien und der Slowakei unter der Nummer 112 in ihrer Sprache geholfen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In het VK kunnen de callcenters van het noodnummer een beroep doen op tolkendiensten die 170 talen bestrijken terwijl een soortgelijke dienst in Frankrijk 40 talen aanbiedt;

Im Vereinigten Königreich können die Notrufzentralen auf Dolmetschdienste für 170 Sprachen zurückgreifen, in Frankreich gibt es einen ähnlichen Dienst für 40 Sprachen.


Callcenters in 20 EU-landen (tegenover 9 landen in 2008) verstrekken de hulpdiensten onmiddellijk ("push"-systeem) of vrijwel onmiddellijk ("pull"-systeem) de locatiegegevens van 112-bellers, dankzij systemen waarbij dit op verzoek gebeurt.

Anrufzentralen in 20 EU-Ländern (im Vergleich zu 9 Ländern 2008) leiten nahezu zeitgleich den Standort des 112-Anrufers über die so genannte ‚Push’- und ‚Pull’-Lokalisierung an die Notfalldienste weiter.


Zij zei: "Na veertien jaar in een callcenter te hebben gewerkt, wilde ik een meer administratieve baan.

„Ich arbeite seit 14 Jahren in einem Callcenter und wollte ursprünglich gerne in einen Verwaltungsjob wechseln.


Deze diensten die voor rekening van buitenlandse - vaak Amerikaanse of Britse, maar ook steeds meer andere Europese - klanten worden verricht, betreffen niet alleen callcenters, maar ook IT-diensten en accounting en gegevensverwerking.

Diese Dienstleistungen, die für ausländische Kunden (häufig aus den USA und dem Vereinigten Königreich, zunehmend aber auch aus anderen europäischen Ländern) erbracht werden, betreffen in erster Linie Call Centers, zunehmend aber auch Computerdienstleistungen sowie Dienstleistungen in den Bereichen Rechnungswesen und Datenverarbeitung.


- ICT-deskundigen voor de support en ontwikkeling van ICT-infrastructuur in het bedrijfsleven of op tijdelijke basis in te huren dienstverleners op ICT-gebied; - deskundigen op het gebied van e-business die support aanbieden bij ondernemingsstrategieën via internet; - callcenter-medewerkers voor verkoop- en supportwerkzaamheden via de nieuwe telefoonkanalen.

- IKT-Fachleute, die die IKT-Infrastruktur in Unternehmen entwickeln und unterstützen, oder Dienstleistungsanbieter, die IKT-Ressourcen auf Zeitbasis anbieten; - e-Business-Fachleute, die auf die Unterstützung internetbezogener Geschäftsstrategien spezialisiert sind; - Callcenter-Fachkräfte für Verkauf und Unterstützung im Rahmen der neuen Telefondienstleistungen.


Er was vraag naar zo'n 2,8 miljoen mensen die deskundigheid op het gebied van e-business in huis hebben (het aanbod lag bij 2,3 miljoen mensen) en naar zo'n 1,3 miljoen mensen voor werk in callcenters (het aanbod lag bij 1,2 miljoen mensen).

Rund 2,8 Millionen entfielen auf e-Business-Berufe (Angebot 2,3 Millionen) und 1,3 Millionen auf Beschäftigungen in Callcenter (Angebot 1,2 Millionen).




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'kwaliteitsauditor in een callcenter' ->

Date index: 2022-01-10
w