Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Binnenlandse markt
Binnenmarkt
Boerderijproducten op de markt brengen
Communautaire interne markt
Eengemaakte markt van de EU
Functioneren van de markt
Interne markt
Interne markt EG
Interne markt van de EU
Invloed op de markt
Inwerking op de markt
Krachtige invloed op de markt
Krachtige inwerking op de markt
Markt
Markt voor overheidspapier
Markt voor overheidsschuld
Markt voor staatspapier
Markt voor staatsschuldpapier
Marktsituatie
Marktstructuur
Nationale markt
Onderhandse markt
Op kinderen gerichte televisiereclame
Overheidsschuldmarkt
Planning voor toegang tot de markt
Planning voor toetreding tot de markt
Staatsschuldmarkt
Toestand van de markt

Traduction de «markt voor televisiereclame » (Néerlandais → Allemand) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
interne markt [ binnenmarkt | communautaire interne markt | eengemaakte markt van de EU | interne markt EG | interne markt van de EU ]

Binnenmarkt [ Binnenmarkt EU | einheitlicher Markt | EU-Binnenmarkt ]


markt [ functioneren van de markt | marktsituatie | marktstructuur | toestand van de markt ]

Markt [ Funktionieren des Marktes | Marktlage | Marktsituation | Marktstruktur ]


op kinderen gerichte televisiereclame

auf Kinder zugeschnittene Fernsehwerbung


binnenlandse markt [ nationale markt ]

Inlandsmarkt [ einzelstaatlicher Markt | heimischer Markt | nationaler Markt ]


markt voor overheidspapier | markt voor overheidsschuld | markt voor staatspapier | markt voor staatsschuldpapier | overheidsschuldmarkt | staatsschuldmarkt

Markt für öffentliche Schuldtitel | Markt für Staatsanleihen | Markt für Staatsschuldtitel | Staatsanleihemarkt


invloed op de markt | inwerking op de markt | krachtige invloed op de markt | krachtige inwerking op de markt

Einfluss auf den Markt


planning voor toegang tot de markt | planning voor toetreding tot de markt

Markteintrittsplanung


concurrentie op de markt in de verhuurindustrie analyseren | concurrentie op de markt in de verhuursector analyseren

Marktwettbewerb in der Vermietungsbranche analysieren




boerderijproducten op de markt brengen

landwirtschaftliche Erzeugnisse vermarkten
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
TV2 merkt op dat, ondanks het feit dat zij de Deense markt voor televisiereclame domineert, de concurrentie op deze markt hevig is en gekenmerkt wordt door de aanwezigheid van financieel sterke multinationals.

TV2 merkt an, dass der Kanal zwar den dänischen Markt für Fernsehwerbung dominiert, die Konkurrenz in diesem Markt jedoch stark und von finanziell soliden multinationalen Konzernen gekennzeichnet ist.


Uit een vergelijking tussen de prijzen van de Deense omroepen en uit een analyse van het prijsbeleid van TV2 blijkt niet in hoeverre het prijsniveau op de Deense markt voor televisiereclame te laag was.

Ein Vergleich der Preise der dänischen Marktteilnehmer und eine Analyse des Preisverhaltens von TV2 hat keine Anhaltspunkte für eine Beurteilung dahingehend ergeben, ob die Preise auf dem dänischen Markt für Fernsehwerbung insgesamt zu niedrig waren.


De Deense autoriteiten hebben een verslag van RBB Economics voorgelegd betreffende de concurrentie op de Deense markt voor televisiereclame.

Die dänischen Behörden legten einen Bericht von RBB Economics über den Wettbewerb auf dem dänischen Markt für Fernsehwerbung vor.


Deze commerciële zenders concurreerden met TV2 op de landelijke markt voor televisiereclame.

Die Privatsender konkurrierten mit TV2 auf dem nationalen Markt für Fernsehwerbung.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
SBS Broadcasting bevestigde dat de prijzen op de Nederlandse markt voor televisiereclame zijn vastgesteld voor GRP (Gross Rating Point) categorie 20-49.

SBS Broadcasting hat bestätigt, dass die Preise auf dem niederländischen Markt für Fernsehwerbung bezogen auf die GRP-Kategorie (GRP = Gross Rating Point) 20-49 festgesetzt werden.


In het jaar 2000 bedroeg de omzet van radio en televisie in de EU circa 62 miljard euro, waarbij de televisiereclame een markt van circa 22 miljard euro vertegenwoordigde.

Der Umsatz des Fernsehen- und Hörfunksektors belief sich im Jahr 2000 EU-weit auf ca. 62 Milliarden Euro, wobei die Werbeeinnahmen der Fernsehveranstalter ca. 22 Milliarden Euro ausmachten.


Wat de markt voor televisiereclame betreft, lag in 1994 het aandeel van de openbare omroepen als groep in Nederland en van RTL voor elk op ongeveer 50%.

Auf dem niederländischen Markt für Fernsehwerbung hatten 1994 die öffentlich-rechtlichen Sender als Gruppe und RTL jeweils einen Anteil von rund 50 %.


w