Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
G7
G8
Groep van Acht
Groep van Zeven
Groep van meest geïndustrialiseerde landen
Groep van zeven meest geïndustrialiseerde landen
MBN
MFN-clausule
Meest begunstigingsclausule
Meest bevoorrechte natie
Meest doeltreffende schatter
Meest efficiënte schatter
Meest gerede partij
Meest significant bit
Meest significant cijfer
Meest significante bit
Meest volstrekte geheimhouding
Meestbegunstigingsclausule
Steeds lawaaiiger apparatuur

Vertaling van "meest lawaaiige " (Nederlands → Duits) :

TERMINOLOGIE
meest significant bit | meest significant cijfer | meest significante bit

höchstwertiges Bit | Ziffer mit hoechstem Stellenwert | MSD [Abbr.]


steeds lawaaiiger apparatuur

Geräte mit zunehmender Lärmentfaltung


Groep van meest geïndustrialiseerde landen [ G7 | G7/G8 | G8 | Groep van Acht | Groep van Zeven | Groep van zeven meest geïndustrialiseerde landen ]

Gruppe der am stärksten industrialisierten Länder [ G7 | G7/G8 | G8 | G8-Staaten | Gruppe der Acht | Gruppe der acht größten Industriestaaten | Gruppe der Sieben | Siebenergruppe ]


meest doeltreffende schatter | meest efficiënte schatter

höchsteffiziente Schätzfunktion






meest volstrekte geheimhouding

absolute Schweigepflicht




meest bevoorrechte natie [ MBN | meestbegunstigingsclausule | MFN-clausule ]

Meistbegünstigung [ MBK | Meistbegünstigungsklausel ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
De meest recente richtsnoeren van de Internationale Burgerluchtvaartorganisatie met betrekking tot milieuaspecten van de burgerluchtvaart, ondermeer in de richtlijn, omschrijven overeengekomen regels en procedures voor het beperken van het gebruik van de meest lawaaiige vliegtuigen van Hoofdstuk 3, ongeacht de technologische kenmerken daarvan.

Die jüngsten Leitlinien der internationalen Zivilluftfahrtorganisation über Umweltaspekte der Zivilluftfahrt, die in die Richtlinie aufgenommen wurden, enthalten vereinbarte Regeln und Verfahren mit dem Ziel, den Einsatz der lautesten „Chapter 3"-Luftfahrzeuge unabhängig von ihren technologischen Merkmalen einzuschränken.


Alleen nadat is aangetoond dat de meest lawaaiige vliegtuigen leiden tot specifieke problemen rond de betreffende luchthaven, kan eventueel overgegaan worden tot het weren van deze vliegtuigen.

Erst wenn sich zeigt, dass die lärmintensivsten Flugzeuge zu spezifischen Problemen im Bereich der betreffenden Flughäfen führen, kann dazu übergegangen werden, diesen Flugzeugen den Zugang zu verwehren.


Aangezien geluidsoverlast rond luchthavens vooral een Europees probleem blijkt te zijn, was het niet mogelijk om wereldwijd of op het niveau van de Europese Unie de meest lawaaiige hoofdstuk-3-vliegtuigen uit dienst te nemen.

Da das Lärmproblem auf Flughäfen der Gemeinschaft offensichtlich vor allem ein europäisches Problem ist, war es nicht möglich, die lautesten – in Kapitel 3 aufgeführten - Flugzeuge weltweit oder auf europäischer Ebene auszumustern.


Het effect van deze norm is marginaal, aangezien alle nieuw-gebouwde vliegtuigen al aan deze norm voldoen. Belangrijker is het dat de meest lawaaiige hoofdstuk-3 vliegtuigen (zogenaamde marginaal conforme vliegtuigen) op vliegvelden geweerd kunnen worden.

Die Auswirkungen dieser Norm sind nahezu bedeutungslos, da alle neugebauten Flugzeuge dieser Norm bereits entsprechen. Wichtiger ist, dass die in Kapitel 3 aufgeführten lautesten Flugzeuge (die die Vorschriften nur knapp erfüllen) von Flughäfen ausgeschlossen werden können.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Deze consensus zal de lidstaten van de Gemeenschap in staat stellen om, op basis van een aantal in acht te nemen procedures en regels, geleidelijk marginaal conforme vliegtuigen (d.i. de meest lawaaiige hoofdstuk-3-vliegtuigen) te weren van luchthavens in de Gemeenschap die gevoelig zijn voor geluidsoverlast.

Dies ermöglicht es den Mitgliedstaaten der Gemeinschaft nun, nach einem vorgegebenen Verfahren und nach bestimmten Vorschriften Flugzeuge, die die Vorschriften nur knapp einhalten (die in Kapitel 3 aufgeführten Flugzeuge), von lärmintensiven Flughäfen der Gemeinschaft nach und nach auszuschließen.


Vanaf 1 april 2002 mogen volgens genoemde verordening deze meest lawaaiige vliegtuigen ook niet meer landen in de Europese Unie.

Ab 1. April 2002 dürfen diese Flugzeuge mit den höchsten Lärmwerten in der Europäischen Union auch nicht mehr landen.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'meest lawaaiige' ->

Date index: 2021-10-29
w