Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Brancard op wielen
Contactvlak van de wielen met de grond
Detectiesysteem voor verhitte wielen
Draagbaar op wielen
Met meer dan twee wielen
Met voertuigen met twee wielen rijden
Op eigen wielen lopen
Op eigen wielen lopend
Op eigen wielen rijden
Op eigen wielen rijdend
Profiel van de wielen
Voertuigen met twee wielen besturen
Wielen van rollend materieel smeren

Traduction de «mogen de wielen » (Néerlandais → Allemand) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


met voertuigen met twee wielen rijden | voertuigen met twee wielen besturen

zweirädrige Fahrzeuge fahren


op eigen wielen lopen | op eigen wielen rijden

Beförderung auf eigenen Rädern


op eigen wielen lopend | op eigen wielen rijdend

auf eigenen Rädern laufend






contactvlak van de wielen met de grond

Radaufstandsfläche


detectiesysteem voor verhitte wielen

Heißläuferortungssysteme


wielen van rollend materieel smeren

Räder von Rollmaterial schmieren | Eisenbahnfahrzeugräder schmieren | Räder von rollendem Material schmieren
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Onder 20 km/h mogen de wielen blokkeren.

Das Blockieren der Räder darf unter 20 km/h auftreten.


Houders van rijbewijzen die vóór 19 januari 2013 een bevoegdheid voor categorie A1 of A hebben verkregen, mogen motorrijwielen op vier wielen besturen.

Führerscheininhaber, die ihren Führerschein der Klassen A 1 oder A vor dem 19. Januar 2013 erhalten haben, sind berechtigt, vierrädrige Krafträder zu führen.


5.2. Het voertuig moet de helling met constante snelheid oprijden, waarbij de wielen niet in de lengte- of dwarsrichting mogen slippen.

5.2. Das Fahrzeug muss die Steigung bei konstanter Geschwindigkeit ohne Durchdrehen oder seitliches Abrutschen der Räder hinauffahren.


Er zijn vele landen die bilaterale conflicten kennen of hebben gekend, en wij willen allemaal dat die conflicten zo snel mogelijk opgelost worden op een manier die voor beide partijen aanvaardbaar is, maar voor het zover is, zou men elkaar volgens mij in het Europese integratieproces geen stokken in de wielen mogen steken, en zeker niet wanneer het gaat om landen die zich vanuit geografisch en politiek standpunt in een gevoelige situatie bevinden.

Viele Länder hatten und haben immer noch bilaterale Konflikte, und jeder von uns will, dass diese Konflikte so schnell wie möglich auf eine für beide Seiten annehmbare Weise gelöst werden, aber in der Zwischenzeit sollten sie meiner Meinung nach den europäischen Integrationsprozess nicht gegenseitig blockieren, vor allem wenn die fraglichen Länder sich sowohl geographisch als auch politisch in einer heiklen Lage befinden.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Ik denk dat we blij mogen zijn met al die mensen die voor het vervoer op twee wielen kiezen, omdat deze manier van vervoer, vooral in het zuiden van Europa, bijdraagt tot het oplossen van de serieuze verkeersproblematiek. Daarnaast is het gebruik van de bromfiets minder belastend voor het milieu en wordt daarmee een bijdrage geleverd aan een grotere leefbaarheid van de steden, vooral de oude steden waar het stratennetwerk niet is aangepast aan de moderne omstandigheden.

Ich denke, wir sollten denjenigen dankbar sein, die zweirädrige Verkehrsmittel benutzen, da sie, und das gilt vor allem für die Länder Südosteuropas, zur Lösung schwer wiegender Verkehrsprobleme beitragen, unserer Umwelt helfen und die Lebensqualität in Städten verbessern, vor allem denen mit einer älteren, traditionelleren Stadtstruktur.


De beste manier om de reizigers rechten te garanderen is ervoor te zorgen dat dit een goed doorstromend systeem is. Dat betekent dat wij geen regels mogen invoeren die een stok in de wielen van dit delicate en sterk vertakte mechanisme zouden steken.

Effektive Rechte für die Fluggäste lassen sich demzufolge am besten durch die Sicherstellung des reibungslosen Funktionierens dieses Systems gewährleisten: Durch die Sicherstellung, dass keine der Vorschriften, die wir einführen wollen, diesen so komplizierten und komplexen Mechanismus stören wird.


5.3.6. Tijdens de in de punten 5.3.1, 5.3.2, 5.3.3, 5.3.4 en 5.3.5 vermelde proeven mogen de wielen echter gedurende korte perioden blokkeren.

5.3.6 In den Prüfungen nach 5.3.1, 5.3.2, 5.3.3, 5.3.4 und 5.3.5 sind jedoch kurze Zeiten des Blockierens der Räder zulässig.


5.3.2. Indien een as overgaat van een oppervlak met een hoge wrijvingscoëfficiënt (kH) naar een met een lage (kL) waarbij kH > = 0,5 en kH/kL > = 2 (13) en de volle kracht (14) op de bedieningsinrichting wordt uitgeoefend, mogen de wielen met directe regeling niet blokkeren.

5.3.2 Bei einem achsweisen Übergang von einer Oberfläche mit hohem Kraftschlußbeiwert (kH) auf eine solche mit niedrigem Kraftschlußbeiwert (kL), mit kH > = 0,5 und kH/kL > = 2 (13) dürfen die direkt geregelten Räder nicht blockieren, wenn die volle Betätigungskraft (14) auf die Betätigungseinrichtung aufgebracht wird.


5.3.2.Indien een as overgaat van een oppervlak met hoge wrijvingscoëfficiënt (K1) naar een met een lage (K2), waarbij K1 8 0,5 en K1/K2 8 2(3) en de volle kracht(2) op de bedieningsinrichting wordt uitgeoefend, dan mogen de wielen met directe regeling niet blokkeren.

5.3.2 . Bei einem achsweisen Übergang von einer Oberfläche mit hohem Kraftschlußbeiwert ( K1 ) auf eine solche mit niedrigem Kraftschlußbeiwert ( K2 ) , mit K1 * 0,5 und K1/K2 * 2 ( 7 ) , dürfen die direkt geregelten Räder nicht blockieren , wenn die volle Betätigungskraft ( 6 ) auf die Betätigungseinrichtung aufgebracht wird .


Indien de rechter- of linkerwielen van het voertuig zich op oppervlakken bevinden met verschillende wrijvingscoëfficiënten (K1 en K2), waarbij K1 8 0,5 en K1/K2 8 2, dan mogen de wielen met directe regeling niet blokkeren indien bij een snelheid van 50 km/h plotseling de volle kracht(2) op de bedieningsinrichting wordt uitgeoefend.

Wenn sich die rechten und die linken Räder des Fahrzeugs auf Oberflächen mit unterschiedlichen Kraftschlußbeiwerten ( K1 und K2 ) befinden , wobei K1 * 0,5 und K1/K2 * 2 gilt ( 6 ) , dürfen die direkt geregelten Räder nicht blockieren , wenn die volle Betätigungskraft ( 6 ) plötzlich auf die Betätigungseinrichtung bei einer Geschwindigkeit von 50 km/h aufgebracht wird .




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'mogen de wielen' ->

Date index: 2024-05-14
w