Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertentiemanager
Chef publiciteit
Directeur publiciteit
Gemeenschappelijke publiciteit
Individuele publiciteit
Persoonlijke publiciteit
Publiciteitsmanager
Reclamewet toepassen
Reclamewetgeving toepassen
Titer
Wetgeving inzake publiciteit toepassen
Zorgen voor publiciteit voor evenementen

Traduction de «publiciteit blijft » (Néerlandais → Allemand) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
directeur publiciteit | publiciteitsmanager | advertentiemanager | chef publiciteit

Anzeigenleiter | Werbefachmann | Werbefachfrau | Werbefachmann/Werbefachfrau


(het doen van) de einduitspraak in dezen blijft berusten bij de rechtbank in de lidstaat | (het wijzen van) het eindvonnis blijft berusten bij de nationale rechter

die endgültige Entscheidung dieser Frage wurde dem nationalen Richter vorbehalten


titer | hoogste verdunning van een stof die nog werkzaam blijft

Titer | 1.Gehalt an wirksamen Stoffen 2.größte Verdünnung






gemeenschappelijke publiciteit

gemeinschaftliche Werbung


zorgen voor publiciteit voor evenementen

für Veranstaltungen werben


reclamewet toepassen | reclamewetgeving toepassen | wetgeving inzake publiciteit toepassen

Rechtsvorschriften in der Werbung anwenden


gevolg van de faillietverklaring dat afhangt van publiciteit

von einer Bekanntmachung abhängige Wirkung des Konkurses


gevolg van de faillietverklaring,los van enigerlei publiciteit

von der Bekanntmachung unabhängige Wirkung des Konkurses
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
1. constateert dat het Europees toerisme sinds zo'n 20 jaar steeds meer concurrentie ondervindt, waardoor het marktaandeel van Europa is afgebrokkeld, en dat men moet opboksen tegen allerlei uitdagingen: verouderde infrastructuur, een ingewikkelde want overdwars lopende sector, betrekkelijke uniformiteit van het toeristisch product dat beperkt blijft tot bepaalde regio's en seizoenen, negatieve gevolgen voor vaak kwetsbare plekken vanwege winstbejag en het ontbreken van planning, te weinig opleiding en publiciteit over het imago van d ...[+++]

1. stellt fest, dass der europäische Fremdenverkehr seit etwa 20 Jahren einem scharfen Wettbewerb ausgesetzt ist, was einen Rückgang seines Anteils am europäischen Markt zur Folge hat, und dass er sich einer Reihe von Herausforderungen wie den folgenden stellen muss: den überalterten Einrichtungen; dem Tatbestand, dass der Sektor komplex, weil bereichsübergreifend ist; dem Umstand, dass das Fremdenverkehrsprodukt, das auf bestimmte Regionen und Jahreszeiten beschränkt ist, relativ einheitlich ist; den negativen Auswirkungen von Spekulation und mangelnder Planung auf oftmals empfindliche Fremdenverkehrsorte sowie der mangelnden Ausbildung und geeigneten Werbung für ...[+++]


. Publiciteit blijft het belangrijkste punt in deze kwestie, gelet op het belang dat bedrijven aan hun reputatie moeten hechten en op het toenemende belang van de macht van de consument.

Hier bleibt die Aufmerksamkeit der Öffentlichkeit das Schlüsselinstrument, weil den Unternehmen ihr Ruf wichtig ist und die Verbraucher ein wachsendes Gewicht haben.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'publiciteit blijft' ->

Date index: 2021-06-23
w