Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Cognitieve gedragstherapie
Cognitieve maatschappij
Cognitieve psychologie
Cognitieve samenleving
Cognitieve stoornis
Cognitieve vaardigheid
Convergente reeks
Convergerende reeks
Cyclus
De werkstroom organiseren
Een gestandaardiseerde reeks handelingen ontwikkelen
Een standaard werkstroom voorbereiden
Fourier-reeks
Lerende maatschappij
Lerende samenleving
Regelmatige reeks
Technieken van cognitieve gedragstherapie gebruiken
Trigonometrische reeks
Werkprocedures ontwikkelen

Traduction de «reeks cognitieve » (Néerlandais → Allemand) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
cognitieve maatschappij | cognitieve samenleving | lerende maatschappij | lerende samenleving

kognitive Gesellschaft | Lerngesellschaft


fourier-reeks | trigonometrische reeks

Fourier-Reihe | trigonometrische Reihe


convergente reeks | convergerende reeks

konvergente Reihe










cognitieve gedragstherapie

kognitive Verhaltenstherapie


technieken van cognitieve gedragstherapie gebruiken

kognitiveTechniken in der Verhaltenstherapie anwenden


een gestandaardiseerde reeks handelingen ontwikkelen | een standaard werkstroom voorbereiden | de werkstroom organiseren | werkprocedures ontwikkelen

Arbeitsabläufe erstellen | Arbeitsabläufe entwickeln | Arbeitsabläufe organisieren
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
40. benadrukt de rol en het belang van niet-formeel en formeel leren voor jeugdwerkgelegenheid; benadrukt dat de deelname van jongeren aan vrijwilligerswerk bij jeugdorganisaties en breedtesport moet worden bevorderd, om jongeren toe te rusten met ondernemingszin en een reeks cognitieve en non-cognitieve competenties en transversale vaardigheden, en dringt er bij de lidstaten op aan het voor jongeren gemakkelijker te maken om deze extracurriculaire activiteiten, die een aanvulling vormen op hun formele onderwijs, te ontplooien;

40. betont die Rolle des nicht-formalen und des informellen Lernens im Hinblick auf die Beschäftigungsfähigkeit junger Menschen; betont, dass die Mitarbeit in Jugendorganisationen, die Freiwilligenarbeit und die Beteiligung am Breitensport eine wichtige Rolle spielen, wenn es darum geht, jungen Menschen Unternehmergeist zu vermitteln und sie mit kognitiven und nicht kognitiven Kompetenzen sowie Querschnittsfertigkeiten auszurüsten, und fordert die Mitgliedstaaten auf, die Beteiligung junger Menschen an solchen Freizeitaktivitäten, die die formale Bildung ergänzen, zu fördern;


WWAAC ondersteunt een reeks activiteiten die tot doel hebben het gebruik van het Internet mogelijk te maken voor personen met cognitieve problemen, met name gebruikers van symboolsystemen, en voor ouderen met een taalstoornis.

Das WWAAC-Projekt unterstützt eine Reihe von Maßnahmen, die Menschen mit Behinderungen im kognitiven Bereich, insbesondere Nutzern von symbolorientierten Systemen und älteren Menschen mit Sprachstörungen Internet-Angebote erschließen sollen.


Binnen deze categorie zijn vooral de persistente organische verontreinigende stoffen (POP’s) heel gevaarlijk. Ze kunnen een hele reeks gezondheidsproblemen veroorzaken, met name kanker, endometriose, cognitieve stoornissen en leerproblemen.

Von diesen toxischen Verbindungen sind vor allem die persistenten organischen Schadstoffe (POP) zu nennen, die mit verschiedenen Gesundheitsproblemen, vor allem Krebs, Endometriose, kognitive Verhaltens- und Lernstörungen in Verbindung gebracht werden.


WWAAC ondersteunt een reeks activiteiten die tot doel hebben het gebruik van het Internet mogelijk te maken voor personen met cognitieve problemen, met name gebruikers van symboolsystemen, en voor ouderen met een taalstoornis.

Das WWAAC-Projekt unterstützt eine Reihe von Maßnahmen, die Menschen mit Behinderungen im kognitiven Bereich, insbesondere Nutzern von symbolorientierten Systemen und älteren Menschen mit Sprachstörungen Internet-Angebote erschließen sollen.


w