Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Centrum voor alternerend leren
Centrum voor alternerend werken en leren
Collaboratief leren
Collegiaal leren
Docenten en trainers leren hoe ze e-learning gebruiken
Docenten en trainers onderwijzen in e-leermethoden
Intercollegiaal leren
Klanten adviseren over onderhoud van leren schoeisel
Klanten raad geven over onderhoud van leren schoeisel
Leren onder gelijken
Leren sturen
Leren van gelijken
Levenslang leren
Niet-formeel leren
Non-formeel leren
Peer learning
Samenwerkend leren
Scenario's uit het hoofd leren
Scenario's van buiten leren
Scripts uit het hoofd leren
Scripts van buiten leren

Traduction de «waarop het leren » (Néerlandais → Allemand) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Centrum voor alternerende opleiding en onderwijs (élément) | Centrum voor alternerend leren (élément) | Centrum voor alternerend werken en leren (élément)

Ausbildungzentrum im Dualen System (élément)


collegiaal leren | intercollegiaal leren | leren onder gelijken | leren van gelijken | peer learning

Gruppenlernen | kollegiales Lernen | Peer-Learning


scripts uit het hoofd leren | scripts van buiten leren | scenario's uit het hoofd leren | scenario's van buiten leren

Text auswendig lernen


docenten en trainers leren hoe ze e-learning gebruiken | docenten en trainers leren hoe ze moeten omgaan met e-leermethoden | docenten en trainers onderwijzen in e-leermethoden | onderwijzend personeel leren hoe ze e-leeromgevingen moeten inzetten

E-Trainer schulen | Lehrer und Ausbilder in E-Learning-Methoden ausbilden | Lehrer und Ausbilder in E-Learning-Methoden schulen | Train the E-Trainer


klanten adviseren over onderhoud van leren schoeisel | klanten advies geven over onderhoud van leren schoeisel | klanten raad geven over onderhoud van leren schoeisel

Kunden und Kundinnen in der Pflege von Lederschuhen beraten


collaboratief leren | samenwerkend leren

kollaboratives Lernen | kooperatives Lernen


niet-formeel leren | non-formeel leren

nicht-formales Lernen






wijze waarop rekening en verantwoording moet gemaakt worden

Weise der Rechnungslegung
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
De Europese dimensie komt tot uiting in de taalkundige verscheidenheid van de winnende projecten en in de manier waarop het leren van talen bijdraagt tot een beter begrip van andere culturen.

Das Kriterium der europäischen Dimension spiegelt sich in der sprachlichen Vielfalt der Siegerprojekte sowie darin wider, wie der Sprachenerwerb zu einem besseren Verständnis anderer Kulturen beiträgt.


De preventieve aanpak moet vooral een duidelijk en blijvend effect hebben op de wijze waarop mensen leren omgaan met nieuwe communicatiemiddelen zoals het internet.

Der Präventionsgedanke sollte vor allem beim Erlernen des Umgangs mit neuen Kommunikationsmitteln, wie z.B. dem Internet, spürbar und nachhaltig zum Tragen kommen.


Daarnaast zal het de Commissie in staat stellen om de vooruitgang van universiteiten te volgen op een reeks verschillende terreinen, waarop dan de nieuwe ranking gebaseerd zal worden: kwaliteit van onderwijs en leren, onderzoek, overdracht van kennis, internationale outreach-strategieën, en de rol van universiteiten in regionale ontwikkeling.

Außerdem wird die Kommission die Fortschritte von Hochschulen in einer Reihe von Bereichen beobachten können, die die Grundlage für das neue Ranking bilden: Qualität von Lehre und Lernen, Forschung, Wissenstransfer, Strategien für internationale Zusammenarbeit und Rolle der Hochschulen bei der regionalen Entwicklung.


Een ander cruciaal aspect van de manier waarop we jongeren kunnen helpen kansen te benutten, is om flexibiliteit binnen de arbeidsmarkten mogelijk te maken, zodat mensen al werkende kunnen leren.

Ein weiterer Schlüssel zur Unterstützung unserer jungen Menschen bei der Sicherung von Chancen ist, Flexibilität auf den Arbeitsmärkten zu ermöglichen, damit die Menschen bei der Arbeit lernen können.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Dit verslag, dat gebaseerd is op de mededeling van de Commissie getiteld "Kennis, creativiteit en innovatie dankzij een leven lang leren” stelt geen vragen bij de wijze waarop de vorderingen worden voorgesteld en aanvaardt ook dat er gebieden zijn, waarop onvoldoende vooruitgang is geboekt. Daarnaast stelt het een aantal maatregelen voor die lang niet altijd de meest geschikte zijn, aangezien ze uitgaan van acceptatie van het neoli ...[+++]

Basierend auf der Mitteilung der Kommission mit dem Titel „Wissen, Kreativität und Innovation durch lebenslanges Lernen“ akzeptiert der Bericht nicht nur die Darstellung des erreichten Fortschritts und die Bereiche, in denen noch nicht genügend Fortschritte erzielt wurden, sondern schlägt auch Maßnahmen vor, mit denen die Situation entsprechend den (nicht immer völlig angemessenen) Zielen geändert werden kann, vorausgesetzt, sie akzeptieren und fordern die Anwendung des Neoliberalismus im Bereich der Bildung.


De rapporteur is van mening dat iedere fase van het leren onder levenslang leren moet vallen, d.w.z. zowel het lager als voortgezet onderwijs als universiteit en atypische onderwijs- en opleidingsvormen, maar met precieze naleving van de regels en de rol die intellectuele vorming dient te spelen, die de basis is waarop beroepsvaardigheden worden opgebouwd.

Die Verfasserin ist der Ansicht, dass jede Lernphase durch lebenslanges Lernen abgedeckt werden sollte, das heißt Primär- und Sekundarschulbereich wie auch Universität und atypische Ausbildungs- und Bildungsformen, dies aber unter strikter Einhaltung der Regeln und Beachtung der Rolle, die die intellektuelle Ausbildung als Grundlage für berufliche Fähigkeiten spielen sollte.


4. stelt vast dat er op nationaal niveau verschillen bestaan in de manier waarop de lidstaten in hun onderwijsbeleid omgaan met levenslang leren en benadrukt dat de helft van de EU-lidstaten geen strategie of beleid op dit terrein hebben;

4. verweist darauf, dass die einzelnen Mitgliedstaaten unterschiedliche Ansätze im Hinblick auf lebenslanges Lernen in ihrer nationalen Bildungspolitik verfolgen, und unterstreicht, dass die Hälfte der EU-Mitgliedstaaten über keine nennenswerte Strategie oder Politik in diesem Bereich verfügt;


Het CvdR onderstreept het belang van de brede definitie waarop het begrip "levenslang leren" is gebaseerd, dat zowel formele, als informele en niet-reguliere leeractiviteiten omvat en op alle leeftijden betrekking heeft.

Betont wird die Bedeutung einer weit gefassten Definition für das Konzept des lebenslangen Lernens, und Christina Tallberg vermerkt befriedigt, dass die Definition eine Lernphase vom Vorschulalter bis ins Rentenalter impliziert und das gesamte Spektrum vom formalen über das nicht-formale bis zum informellen Lernen umfasst.


Poissonnière F-75009 PARIS Tel. 33/67.03.49.49 Fax. 33/67.75.28.64 7) Opleidingen voor de industrie en het wetenschapplijk onderzoek Conferentie over de manier waarop de industrie het grote publiek kan helpen de wetenschap in Europa beter te leren kennen, met presentatie van een aantal initiatieven op dit gebied die door Europese bedrijven zijn genomen.

33/67.75.28.64 7) Industrie- und Wissenschaftsausbildung Konferenz über einen möglichen Beitrag der Industrie zur Verbesserung des öffentlichen Verständnisses der Wissenschaft in Europa, mit Darstellung einiger einschlägiger Initiativen europäischer Unternehmen. Dr.


Ook zullen zij de grenzen leren kennen waarop de wetenschap stoot, de verschillen in manieren van denken en het oplossen van problemen, evenals het verband met etnische kwesties (met medewerking van het Nederlands instituut voor migratie en etnische studies) en racisme (via een bezoek aan de Anne Frank-stichting).

Dabei werden sie auch mit den Grenzen der Wissenschaft, mit den unterschiedlichen Denkweisen und Problemlösungsmodellen sowie mit den damit zusammenhängenden ethischen Fragen (unter Mitwirkung des niederländischen Instituts für Migration und ethnische Studien) und Fragen der Fremdenfeindlichkeit (bei einem Besuch in der Anne-Frank-Stiftung) konfrontiert.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'waarop het leren' ->

Date index: 2021-06-16
w