Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Beslissing die in kracht van gewijsde gegaan is
In kracht van gewijsde zijn gegaan
Ondergrond voor wegbedekking voorbereiden
Ondergrond voor wegenbouw klaarmaken
Ondergrond voor wegenbouw voorbereiden
Opzoekingscentrum voor de Wegenbouw
Technicus civiele bouwkunde
Technicus op het gebied van civieltechnische werken
Technicus wegenbouw
Verhuurmedewerker constructiemateriaal
Verhuurmedewerker van civieltechnisch materiaal
Vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan
Wegenbouw

Traduction de «wegenbouw is gegaan » (Néerlandais → Allemand) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
ondergrond voor wegenbouw klaarmaken | ondergrond voor wegbedekking voorbereiden | ondergrond voor wegenbouw voorbereiden

Unterbau für Straßenbeläge herrichten


Opzoekingscentrum voor de Wegenbouw

Straßenbauforschungsanstalt


vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan

formell rechtskräftiges Urteil




beslissing die in kracht van gewijsde gegaan is

Entscheidung, die rechtskräftig geworden ist


afgewezen krachtens een in kracht van gewijsde gegaan besluit tot weigering octrooiverlening

rechtskräftig zurückgewiesen


technicus op het gebied van civieltechnische werken | technicus wegenbouw | technicus civiele bouwkunde | technicus civiele bouwkunde

Bautechniker | Bautechniker/Bautechnikerin | Bautechnikerin


verhuurmedewerker van civieltechnisch materiaal | verhuurmedewerkster van materiaal voor water- en wegenbouw | verhuurmedewerker bouwmaterialen en civieltechnisch materiaal | verhuurmedewerker constructiemateriaal

Vermietassistent Bau- und Arbeitsmaschinen | Vermietassistent Bau- und Arbeitsmaschinen/Vermietassistentin Bau- und Arbeitsmaschinen | Vermietassistentin Bau- und Arbeitsmaschinen


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
7. roept de lidstaten en de Commissie op ervoor te zorgen dat het percentage van de begroting voor de milieuvriendelijke vervoerswijzen per spoor (achteruitgang van 66% in 1998 naar 64% in 1999) en via waterwegen en havens vergroot wordt; spreekt in dit verband de wens uit dat naar een nieuw evenwicht in de verdeling tussen de investeringen in spoorwegen en in wegen in het kader van het Cohesiefonds wordt gezocht, daar in de periode 1993-1999 56,5% van deze investeringen naar de wegenbouw is gegaan en 33,9% naar de aanleg van spoorwegen;

7. fordert die Mitgliedstaaten und die Kommission auf, dafür Sorge zu tragen, dass der Anteil der Haushaltsmittel für umweltfreundliche Verkehrsträger wie Schiene (Rückgang von 66 % im Jahr 1998 auf 64 % 1999), Wasserstrassen und Häfen erhöht wird; fordert in diesem Zusammenhang, dass bei der Aufteilung der Investitionen auf den Schienen- und den Straßenverkehr im Rahmen des Kohäsionsfonds ein Ausgleich erfolgt, da im Zeitraum 1993-1999 56,5 % der Gesamtinvestitionen auf den Straßenverkehr und 33,9 % auf den Schienenverkehr entfielen;


w