Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
B2A
B2B
Bedrijfsfusie
Bedrijven
Behoeften van bedrijven beoordelen
Behoeften van bedrijven evalueren
Behoeften van ondernemingen beoordelen
Behoeften van ondernemingen evalueren
Business-to-administratie
E-handel tussen bedrijven onderling
Elektronisch zakendoen tussen bedrijven
Elektronische handel tussen bedrijven
Elektronische handel tussen bedrijven en consumenten
Elektronische handel tussen bedrijven onderling
Ethische gedragscodes voor bedrijven in acht nemen
Ethische gedragscodes voor bedrijven naleven
Fusie
Fusie van bedrijven
Handel tussen bedrijven en consumenten
Handel tussen bedrijven onderling
Methoden voor bedrijfswaardering
Methoden voor ondernemingswaardering
Methoden voor waardebepaling van bedrijven
Samenvoeging van bedrijven

Vertaling van "zonevreemde bedrijven " (Nederlands → Duits) :

TERMINOLOGIE
E-handel tussen bedrijven onderling | Elektronische handel tussen bedrijven onderling | Handel tussen bedrijven onderling

Business-to-Business


Elektronische handel tussen bedrijven en consumenten | Handel tussen bedrijven en consumenten

Business-to-Consumer | Business-to-Customer


ethische gedragscodes voor bedrijven in acht nemen | ethische gedragscodes voor bedrijven naleven

ethische Verhaltensrichtlinien des Unternehmens einhalten


behoeften van bedrijven beoordelen | behoeften van bedrijven evalueren | behoeften van ondernemingen beoordelen | behoeften van ondernemingen evalueren

den Bedarf von Unternehmen beurteilen


bedrijfsfusie | fusie | fusie van bedrijven | samenvoeging van bedrijven

Betriebsfusion | Zusammenlegung von Betrieben


elektronisch zakendoen tussen bedrijven | elektronische handel tussen bedrijven | B2B [Abbr.]

B2B-eCommerce | Business-to-Business-eCommerce


Speciaal programma voor bedrijfsleiders van kleine en middelgrote bedrijven en voor bedrijfsleiders van pas opgerichte bedrijven in de vijf nieuwe Duitse deelstaten

Sonderprogramm zur Unterstützung von Leitern kleiner und mittlerer Unternehmen und von Unternehmensgründern in den fünf neuen Ländern der Bundesrepublik Deutschland


B2A | Business-to-administratie | Elektronische communicatie tussen bedrijven en overheden

Business-to-Administration




methoden voor ondernemingswaardering | methoden voor bedrijfswaardering | methoden voor waardebepaling van bedrijven

Betriebsbewertungstechniken | Unternehmensbewertungstechniken
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
De VZW Omer Wattez, die woonplaats kiest te 9700 Oudenaarde, Dijkstraat 75, heeft op 21 december 2017 de nietigverklaring gevorderd van het besluit van de gemeenteraad van de stad Geraardsbergen van 5 september 2017 houdende definitieve vaststelling van het gemeentelijk ruimtelijk uitvoeringsplan "Zonevreemde bedrijven".

Die Omer Wattez VoG, die in 9700 Oudenaarde, Dijkstraat 75, Domizil erwählt hat, hat am 21. Dezember 2017 die Nichtigerklärung des Beschlusses des Gemeinderates der Stadt Geraardsbergen vom 5. September 2017 zur endgültigen Festlegung des kommunalen räumlichen Ausführungsplans "Zonevreemde bedrijven" beantragt.


De BVBA J. FRANSEN, die woonplaats kiest bij Mr. Nick SCHELLEMANS, advocaat, met kantoor te 2580 Putte, Waversesteenweg 81, heeft op 4 september 2017 de nietigverklaring gevorderd van het besluit van de deputatie van de provincie Antwerpen van 22 juni 2017 waarbij het gemeentelijk ruimtelijk uitvoeringsplan "Zonevreemde bedrijven - fase 2 - deelplan 9: Transport Fransen", zoals definitief vastgesteld door de gemeenteraad van Putte in zitting van 16 maart 2017, wordt geschorst in toepassing van artikel 2.2.16 van de Vlaamse Codex Ruimtelijke Ordening.

Die J. FRANSEN PgmbH, die bei Herrn Nick SCHELLEMANS, Rechtsanwalt in 2580 Putte, Waversesteenweg 81, Domizil erwählt hat, hat am 4. September 2017 die Nichtigerklärung des Erlasses des Ausschusses der Provinz Antwerpen vom 22. Juni 2017 zur Aussetzung in Anwendung des Artikels 2.2.16 des Flämischen Raumordnungskodex des von dem Gemeinderat von Putte in seiner Sitzung vom 16. März 2017 endgültig festgelegten kommunalen räumlichen Ausführungsplans "Zonevreemde bedrijven - fase 2 - deelplan 9 : Transport Fransen" beantragt.


De BVBA J. FRANSEN, die woonplaats kiest bij Mr. Nick SCHELLEMANS, advocaat, met kantoor te 2580 Putte, Waversesteenweg 81, heeft op 4 september 2017 de nietigverklaring gevorderd van het ministerieel besluit van 4 juli 2017 houdende schorsing van de uitvoering van het besluit van de gemeenteraad van de gemeente Putte houdende definitieve vaststelling van het gemeentelijk ruimtelijk uitvoeringsplan "Zonevreemde bedrijven fase 2 - deelplan 9: Transport Fransen".

Die J. FRANSEN PgmbH, die bei Herrn Nick SCHELLEMANS, Rechtsanwalt in 2580 Putte, Waversesteenweg 81, Domizil erwählt hat, hat am 4. September 2017 die Nichtigerklärung des Ministeriellen Erlasses vom 4. Juli 2017 zur Aussetzung der Ausführung des Beschlusses des Gemeinderats der Gemeinde Putte zur endgültigen Festlegung des kommunalen räumlichen Ausführungsplans "Zonevreemde bedrijven - fase 2 - deelplan 9 : Transport Fransen" beantragt.


Bericht voorgeschreven bij artikel 3quater van het besluit van de Regent van 23 augustus 1948 tot regeling van de rechtspleging voor de afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State De BVBA VAN DEN BROUCK - SUTTER, die woonplaats kiest bij Mr. Koen VAN WYNSBERGE, advocaat, met kantoor te 9860 Oosterzele, Kwaadbeek 47a, heeft op 6 augustus 2015 de nietigverklaring gevorderd van het besluit van de deputatie van de provincie Oost-Vlaanderen van 26 februari 2015 houdende gedeeltelijke goedkeuring van het gemeentelijk ruimtelijk uitvoeringsplan "Zonevreemde Bedrijven" van de stad Ninove.

Bekanntmachung, vorgeschrieben durch Artikel 3quater des Erlasses des Regenten vom 23. August 1948 zur Festlegung des Verfahrens vor der Verwaltungsstreitsachenabteilung des Staatsrates Die VAN DEN BROUCK - SUTTER PgmbH, die bei Herrn Koen VAN WYNSBERGE, Rechtsanwalt in 9860 Oosterzele, Kwaadbeek 47a, Domizil erwählt hat, hat am 6. August 2015 die Nichtigerklärung des Erlasses des Ausschusses der Provinz Ostflandern vom 26. Februar 2015 zur teilweisen Billigung des kommunalen räumlichen Ausführungsplans "Zonevreemde Bedrijven" der Stadt Ninove beantragt.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Gery Verhille, Lena-Maria Verstraete-Dehem, Henri-René Verhille en de BVBA G. Verhille, die allen woonplaats kiezen bij Mrs. Kristel Vrijghem en Arnoud Declerck, advocaten, met kantoor te 8530 Harelbeke, Kortrijksesteenweg 387, hebben op 22 maart 2011 de nietigverklaring gevorderd van het besluit van de deputatie van de provincieraad van West-Vlaanderen van 18 november 2010, houdende de gedeeltelijke goedkeuring van het gemeentelijk sectoraal RUP zonevreemde bedrijven voor de stad Poperinge.

Gery Verhille, Lena-Maria Verstraete-Dehem, Henri-René Verhille und die G. Verhille PgmbH, die alle bei Frau Kristel Vrijghem und Herrn Arnoud Declerck, Rechtsanwälte in 8530 Harelbeke, Kortrijksesteenweg 387, Domizil erwählt haben, haben am 22. März 2011 die Nichtigerklärung des Erlasses des Ausschusses des Provinzialrates von Westflandern vom 18. November 2010 zur teilweisen Billigung des kommunalen sektoralen räumlichen Ausführungsplans « zonevreemde bedrijven » für die Stadt Poperinge beantragt.


Een tweede middel is afgeleid uit de schending van de artikelen 10 en 11 van de Grondwet, zowel afzonderlijk als in samenhang gelezen met artikel 172 van de Grondwet, doordat de betaling van de planbatenheffing wordt opgeschort voor zonevreemde woningen en niet voor zonevreemde bedrijven en/of sport- en recreatieterreinen, terwijl er geen objectief onderscheid bestaat dat een dergelijk verschil in behandeling kan rechtvaardigen, aangezien zowel de eigenaars van zonevreemde bedrijven en/of sport- en recreatieterreinen als van zonevreemde woningen geen onmiddellijk voordeel halen uit de wijziging van het ruimtelijk uitvoeringsplan.

Ein zweiter Klagegrund sei abgeleitet aus dem Verstoss gegen die Artikel 10 und 11 der Verfassung, sowohl getrennt betrachtet als auch in Verbindung mit Artikel 172 der Verfassung, insofern die Zahlung der Abgabe auf Gewinne aus der Raumplanung für die gebietsfremden Wohnungen ausgesetzt worden sei, jedoch nicht für die gebietsfremden Unternehmen und/oder Sport- und Freizeitgelände, obwohl es keinen objektiven Unterschied gebe, der eine solche unterschiedliche Behandlung rechtfertigen könne, da sowohl die Eigentümer gebietsfremder Unternehmen oder Sport- oder Freizeitgelände als auch die Eigentümer gebietsfremder Wohnungen keinerlei unmi ...[+++]


Een amendement dat erop gericht was zowel zonevreemde woningen als zonevreemde bedrijven en zonevreemde sport- en recreatieterreinen volledig vrij te stellen van de heffing (Parl. St., Vlaams Parlement, 1998-1999, nr. 1332/6, p. 9) werd daarentegen verworpen (Parl. St., Vlaams Parlement, 1998-1999, nr. 1332/8, pp. 79-80).

Ein Abänderungsantrag, der darauf ausgerichtet war, sowohl die gebietsfremden Wohnungen als auch die gebietsfremden Unternehmen, Sport- und Freizeitgelände vollständig von der Abgabe zu befreien (Parl. Dok., Flämisches Parlament, 1998-1999, Nr. 1332/6, S. 9), wurde hingegen abgelehnt (Parl. Dok., Flämisches Parlament, 1998-1999, Nr. 1332/8, SS. 79-80).


In het tweede middel voeren de verzoekende partijen aan dat de bestreden bepalingen de artikelen 10 en 11 van de Grondwet, zowel afzonderlijk genomen als in samenhang gelezen met artikel 172 van de Grondwet, schenden, doordat de betaling van de planbatenheffing wordt opgeschort voor zonevreemde woningen en niet voor zonevreemde bedrijven en sport- en recreatieterreinen.

Im zweiten Klagegrund führen die klagenden Parteien an, die angefochtenen Bestimmungen verstiessen gegen die Artikel 10 und 11 der Verfassung, sowohl an sich als auch in Verbindung mit Artikel 172 der Verfassung, insofern die Zahlung der Abgabe auf Gewinne aus der Raumplanung für gebietsfremde Wohnungen ausgesetzt worden sei, jedoch nicht für gebietsfremde Unternehmen, Sport- und Freizeitgelände.


w