Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Algemeen directrice secundair onderwijs
Directeur voortgezet onderwijs
Directrice voortgezet onderwijs
Rector

Traduction de «Algemeen directrice secundair onderwijs » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
algemeen directrice secundair onderwijs | directrice voortgezet onderwijs | directeur voortgezet onderwijs | rector

head teacher of secondary school | secondary school director | secondary school head teacher | secondary school principal
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
44. De jongste jaren hebben veel lidstaten grootschalige actieplannen en hervormingen uitgewerkt om jongeren ertoe aan te zetten hoger secundair technisch onderwijs, hoger secundair beroepsonderwijs of algemeen hoger secundair onderwijs te volgen.

44. In recent years, many Member States have established extensive action plans and reforms in order to promote participation in the technical, professional and general strands of upper secondary education.


Momenteel neemt slechts een kwart van de leerlingen in het hoger secundair beroepsonderwijs deel aan werkplekleren, terwijl de programma's van het algemeen en hoger onderwijs zelden werkplekervaring omvatten.

Currently just a quarter of students in upper secondary vocational education attend work-based programmes, while general and higher education programmes rarely include any work-based experience.


3A- Hoger secundair onderwijs - algemeen (facultatief) (code 04)

3A- Upper secondary education - general (optional) (code 04)


Figuur 2. 3: Vakken waarin onderwijs in ondernemerschap is opgenomen in het algemeen lager secundair onderwijs (ISCED 2), 2011/12

Figure 2. 3: Subjects integrating entrepreneurship education in general lower secondary education (ISCED 2), 2011/12


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In het verslag is informatie samengebracht uit zeven recente verslagen van het Eurydice-netwerk en het omvat verplicht en algemeen secundair onderwijs in de 31 deelnemende Europese landen.

The report compiles information from seven recent reports by the Eurydice network and covers compulsory and secondary general education in the 31 European countries covered.


Als de kwaliteit van de onderwijsgevenden wordt verbeterd en er meer leerondersteunende netwerken komen, wordt het percentage Roma-kinderen dat een algemeen einddiploma haalt aanzienlijk hoger (in Ljubljana is het percentage in het secundair onderwijs gemiddeld 54,3%, maar voor de Roma 18,7%).

With better training quality of education providers and more support networks for learning, the completion rate for Romani children in general education will be significantly improved (in Ljubljana, 54.3% on average in secondary education against 18.7% for Roma).


In het lager secundair onderwijs wordt over het algemeen meer tijd besteed aan het onderwijs van vreemde talen dan in het basisonderwijs.

The amount of time spent on language learning is generally greater in lower secondary education than in primary schools.


Nog niet in alle landen worden minstens twee vreemde talen vanaf zeer jonge leeftijd onderwezen, maar uit de studie blijkt dat leerlingen in het algemeen secundair onderwijs in de meeste landen wel reeds twee vreemde talen kunnen leren.

When it comes to teaching at least two foreign languages from a very early age, not all countries have achieved this yet, but the study demonstrates that in most countries it is already possible for pupils in general secondary education.


Daarin wordt een totaalbeeld geschetst van het talenonderwijs in het basis- en het algemeen secundair onderwijs in de 31 landen die aan het EU-programma voor een leven lang leren deelnemen.

It gives a comprehensive picture of language teaching, from primary to secondary general education, in the 31 countries involved in the EU's Lifelong Learning programme.


Alle lidstaten erkennen het belang van onderwijs en de meeste van hen hebben doelstellingen die over het algemeen verder gaan dan de minimumnorm van voltooiing van het basisonderwijs, zoals het EU-kader die stelt, en ook betrekking hebben op andere onderwijsvormen, van kleuteronderwijs[12] tot secundair en zelfs tertiair onderwijs.

All Member States recognise the importance of education, and most have set goals that generally go beyond the minimum standard of primary school completion set forth in the EU Framework, covering a broader spectrum of education from pre-school[12] to secondary and even tertiary education.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Algemeen directrice secundair onderwijs' ->

Date index: 2023-10-04
w