Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Als animatieprofessional werken
Als animator werken
Als begeleider-animator voor jongeren werken
Amusementsactiviteiten voor gasten beheren

Traduction de «Als begeleider-animator voor jongeren werken » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
als animator werken | als begeleider-animator voor jongeren werken | als animatieprofessional werken | amusementsactiviteiten voor gasten beheren

organise guests' entertainment | supervise guests' entertainment activities | supervise activities for guests' entertainment | supervise entertainment activities for guests
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Er moet echter een extra inspanning worden geleverd op het gebied van de arbeidsinpassing van jongeren en de begeleiding van hun beroepstrajecten, die met de afwisseling tussen werken, studeren, werkloosheid en her- en bijscholing non-lineair zijn geworden.

Greater efforts are needed to integrate young people into the labour market and to support them as they pursue ‘non-linear’ careers, alternating between employment, study, unemployment and retraining or the updating of skills.


33. verzoekt de Commissie de lidstaten te ondersteunen bij het voeren van een voorlichtingscampagne om jongeren en het onderwijzend personeel bewust te maken van de radicaliseringsproblematiek; onderstreept dat opleidingen of bewustmakingscampagnes in de eerste plaats gericht moeten zijn op een vroegtijdige tussenkomst, teneinde de individuen te beschermen en elk gevaar van radicalisering weg te nemen; moedigt de lidstaten aan het onderwijzend personeel een speciale opleiding te laten volgen en passende instrumenten beschikbaar te stellen, zodat zij zorgwekkende gedragsvera ...[+++]

33. Calls on the Commission to support Member States in carrying out a communication campaign to raise the awareness of young people and of supervisory staff as regards issues of radicalisation; stresses that training and awareness-raising campaigns should give priority to early intervention, in order to protect individuals and avoid any risk of radicalisation; calls on the Member States to provide educational staff with special training and appropriate tools enabling them to detect any worrying changes in behaviour, identify circles of complicity which amplify the phenomenon of radicalisation through imitation, and properly supervise young people who are at risk of being recruited by terrorist organisations; further encourages the Membe ...[+++]


30. verzoekt de Commissie de lidstaten te ondersteunen bij het voeren van een voorlichtingscampagne om jongeren en het onderwijzend personeel bewust te maken van de radicaliseringsproblematiek; onderstreept dat opleidingen of bewustmakingscampagnes in de eerste plaats gericht moeten zijn op een vroegtijdige tussenkomst, teneinde de individuen te beschermen en elk gevaar van radicalisering weg te nemen; moedigt de lidstaten aan het onderwijzend personeel een speciale opleiding te laten volgen en passende instrumenten beschikbaar te stellen, zodat zij zorgwekkende gedragsvera ...[+++]

30. Calls on the Commission to support Member States in carrying out a communication campaign to raise the awareness of young people and of supervisory staff as regards issues of radicalisation; stresses that training and awareness-raising campaigns should give priority to early intervention, in order to protect individuals and avoid any risk of radicalisation; calls on the Member States to provide educational staff with special training and appropriate tools enabling them to detect any worrying changes in behaviour, identify circles of complicity which amplify the phenomenon of radicalisation through imitation, and properly supervise young people who are at risk of being recruited by terrorist organisations; further encourages the Membe ...[+++]


22. benadrukt dat jongeren met slechtere startkansen, met name de "NEET"-groep (jongeren die niet werken noch onderwijs of een opleiding volgen) moeten worden gesteund of zelfs door een mentor worden begeleid, rekening houdend met hun persoonlijke behoeften en met de nadruk op verbetering van hun integratie op de arbeidsmarkt en hun toegang tot hoogwaardige banen; is van mening dat door de overheid ondersteunde opleidingsplaatsen en een gestandaardiseerd systeem van begeleidingsmaatregelen een doeltreffend instrument ...[+++]

22. Emphasises that young people who have a poorer chances of getting started in life, placing a special emphasis on the NEET (Not in Employment, Education or Training) group, must be supported or even mentored with respect for their individual needs and focusing on increasing their integration into the labour market and their access to quality jobs; considers that free publicly funded training places and a standardised system of training assistance can be one effective instrument for integrating particularly disadvantaged young peop ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
98. benadrukt dat jongeren met slechtere startkansen, met name de „NEET”-groep (jongeren die niet werken noch onderwijs of een opleiding volgen) moeten worden gesteund of zelfs door een mentor worden begeleid, met als doel rekening te houden met hun persoonlijke behoeften en nadruk te leggen op verbetering van hun integratie op de arbeidsmarkt en hun toegang tot hoogwaardige banen;

98. Emphasises that young people who have poorer chances of getting started in life, in particular the NEET (Not in Employment, Education or Training) group, must be supported or even mentored with a view to identifying their individual needs and focusing on increasing their integration into the labour market and their access to quality jobs;


98. benadrukt dat jongeren met slechtere startkansen, met name de "NEET"-groep (jongeren die niet werken noch onderwijs of een opleiding volgen) moeten worden gesteund of zelfs door een mentor worden begeleid, met als doel rekening te houden met hun persoonlijke behoeften en nadruk te leggen op verbetering van hun integratie op de arbeidsmarkt en hun toegang tot hoogwaardige banen;

98. Emphasises that young people who have poorer chances of getting started in life, in particular the NEET (Not in Employment, Education or Training) group, must be supported or even mentored with a view to identifying their individual needs and focusing on increasing their integration into the labour market and their access to quality jobs;


Er moet echter een extra inspanning worden geleverd op het gebied van de arbeidsinpassing van jongeren en de begeleiding van hun beroepstrajecten, die met de afwisseling tussen werken, studeren, werkloosheid en her- en bijscholing non-lineair zijn geworden.

Greater efforts are needed to integrate young people into the labour market and to support them as they pursue ‘non-linear’ careers, alternating between employment, study, unemployment and retraining or the updating of skills.


In dit verband zal het Europees Sociaal Fonds de volgende maatregelen stimuleren: - aanpassing van kwalificaties - maatregelen ter ondersteuning van het ontplooien van activiteiten als zelfstandige - subsidies voor aanwerving van personeel en werkervaringsstages - advies, scholing en begeleiding van jongeren in verband met de arbeidsmarkt - scholing van interne en externe opleiders, inclusief degenen in het beroepsopleidingsstelsel - begeleiding, advies, nascholing en omscholing van werklozen, met name langdurig werklozen - combin ...[+++]

In this context, for example, the European Social Fund is to promote: - adaptation of qualifications - measures in support of the establishment of self-employed activities - recruitment and familiarisation allowances - advice, training and counselling for young people with regard to the labour market - training of in-house and external instructors, including those in the vocational training system - guidance, advice, further training and retraining for the unemployed, in particular the long-term unemployed - linked qualification and working time schemes - qualification and employment measures for women, including child care facilities an ...[+++]


Utrecht Zelfhulp groep ter verbetering van (NL) mentale gezondheid en welzijn ASAS Santo Tirso Integratie in de lokale stedelijke (P) samenleving van langdurig werkloze jongeren via steun, zelfhulp en voorlichting Camara Municipal Cascais (P) Geïntegreerd buurtproject, door de Cascais verschaffing van informatie om situatie te verbeteren Caritas Beja (P) Steun aan langdurig werkloze en Diocesana de behoeftige gezinnen en alleenstaande Beja ouders Comisão para os Lissabon Steun voor Portugese jongereren uit ex- Direitos do Povo (P) koloniën - voorlichting, ...[+++]

Utrecht Self-help group for the (NL) improvement of mental health and well-being ASAS Santo Integration into the local Tirso (P) urban community of young long-term unemployed, through support, self-help and information Camara Cascais Integrated area approach, Municipal de (P) providing information to Cascais improve conditions Caritas Beja (P) Support to families and lone Diocesana de parents affected by long-term Beja unemployment and low income Comisão para Lisboa (P) Support to Portuguese young os Direitos do citizens from ex-colonies - Povo Maubere information, counselling, (CDPM) promotion of autonomy, integration in Portugal CGTP Portel (P) Self-help group for long-term unemployed Colégio D. Lisboa (P) Integration into the local Maria ...[+++]




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Als begeleider-animator voor jongeren werken' ->

Date index: 2021-09-15
w