Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aankomst en vertrek organiseren
Bij de klantenservice werken
Bij de receptie van een hotel werken
Bij de receptie werken
Bij de registratie assisteren
De receptie aansturen
Gasten in- en uitchecken
Gasten ontvangen
Helpen bij het inchecken
Ontvangst en vertrek van gasten organiseren
Reserveringen beheren

Vertaling van "Bij de receptie van een hotel werken " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
gasten ontvangen | helpen bij het inchecken | bij de receptie van een hotel werken | bij de registratie assisteren

help with check-in | show guests around after check-in | assist at check-in | assist during check-in


bij de receptie werken | ontvangst en vertrek van gasten organiseren | aankomst en vertrek organiseren | gasten in- en uitchecken

deal with accommodation arrivals | perform guests check-ins in accommodation | deal with arrivals in accommodation | dealing with arrivals in accommodation


bij de klantenservice werken | de receptie aansturen | reserveringen beheren

manage front-office operations | manage the front operations | manage front operations | organising reception operations
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Het tweede punt dat ik wil noemen, is de rol van mannen die in hotels werken.

The second point I want to mention is the role of men as workers in hotels.


Dat een hotelexploitant zijn gasten toegang verschaft tot de uitgezonden werken kan immers worden aangemerkt als een bijkomende dienst die van invloed is op de standing van dit hotel en dus ook op de prijzen van de kamers.

Indeed, the action of the hotel by which it gives access to the broadcast work to its customers constitutes an additional service which has an influence on the hotel’s standing and, therefore, on the price of rooms.


Hiermee zou bijvoorbeeld iemand geholpen kunnen worden die ik in Londen ontmoette: de enige persoon die in de keuken van een hotel werkte en niet in vaste dienst was, was degene wiens werk het was om de ovens schoon te maken en binnenin die ovens te werken met zware chemicaliën, zonder enige training of beschermende kleding, omdat die werknemer slechts een uitzendkracht was en diens gezondheid en veiligheid dus niet zo belangrijk werden geacht.

It might go some way to help, for example, a person whom I came across in London: the only individual working in a hotel kitchen who was not on a permanent contract was the one whose job was to clean the ovens and to get inside them using heavy-duty chemicals, with no training or protective clothing, because that worker was only temporary and therefore health and safety did not matter so much.


Hiermee zou bijvoorbeeld iemand geholpen kunnen worden die ik in Londen ontmoette: de enige persoon die in de keuken van een hotel werkte en niet in vaste dienst was, was degene wiens werk het was om de ovens schoon te maken en binnenin die ovens te werken met zware chemicaliën, zonder enige training of beschermende kleding, omdat die werknemer slechts een uitzendkracht was en diens gezondheid en veiligheid dus niet zo belangrijk werden geacht.

It might go some way to help, for example, a person whom I came across in London: the only individual working in a hotel kitchen who was not on a permanent contract was the one whose job was to clean the ovens and to get inside them using heavy-duty chemicals, with no training or protective clothing, because that worker was only temporary and therefore health and safety did not matter so much.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Echter, terwijl de mobiliteit van het bedrijfsleven en werkkrachten, naast toerisme, cruciaal is voor ons economisch welzijn en concurrentiestreven opgenomen in het Verdrag van Lissabon, zijn we niet in staat tot iets eenvoudigs, zoals garanderen dat Europese burgers, in de hoedanigheid van consumenten of werkkrachten, in gelijke mate veilig zijn voor brandgevaar als ze verblijven of werken in hotels in de EU-lidstaten.

Yet, whilst the mobility of business and workers, along with tourism, is vital to our economic well-being and the fulfilment of the Lisbon competition agenda, we cannot do a simple thing like guaranteeing that European citizens, whether as consumers or workers, are equally safe from the dangers of fire when they stay or work in hotels across the Member States of the EU.


Belangrijk is ook het voorstel om een categorisering van toeristische diensten uit te werken, op vrijwillige basis en met de medewerking van de sector. Die categorisering moet vooral dienen voor de classificatie van hotels, pensions en restaurants.

Also worthy of note is the proposal to set up a Community classification of tourist services, on a voluntary basis and with the industry’s cooperation, to be used in particular for the classification of hotel and restaurant facilities.


21u00 Receptie voor de journalisten en de rapporteurs, Meridian Hotel, Salon Sesam, Europakruispunt 3, 1000 Brussel 16/11/95 09u00 Mondeling verslag door Voorzitter Jacques Blanc en Eerste Vice-Voorzitter Pasqual Maragall over de vergadering van de Commissie Institutionele Aangelegenheden in Barcelona op 2 oktober 1995 10u00 Discussie met Carlos Westendorp, Voorzitter van de Reflectiegroep die de Intergouvernementele Conferentie betreffende de hervorming van de Europese Unie voorbereidt.

Reception for journalists and rapporteurs, Meridian Hotel, Salon Sesame, Carrefour de l'Europe 3, 1000 Brussels 16/11/95 9a.m. Oral presentation by President Jacques Blanc and First Vice-President Pasqual Maragall on the Institutional Affairs Commission meeting in Barcelona on October 2, 1995 10a.m.


De wet van 20 december 2002 over de regeling van de arbeidsduur van arbeiders, leerlingen en stagiairs in hotels en restaurants bepaalt in artikel 4, lid 4, dat "de werkgever die een loontrekkende langer doet werken dan 48 uur per periode van 7 dagen, berekend als een gemiddelde van de referentieperiode, daarvoor vooraf de uitdrukkelijke instemming van de betrokkene dient te krijgen.

Article 4(4) of the Law of 20 December 2002 regulating the working hours of workers, apprentices and trainees in the hotels and catering sector stipulates that "an employer who makes an employee work for more than 48 hours over a 7 day period calculated as the average of the reference period must have obtained the employee's prior consent.


4.2.2.De noodverlichting van een hotel moet zolang werken dat, bij het uitvallen van het hoofdverlichtingssysteem, alle aanwezigen kunnen worden geëvacueerd.

4.2.2.The emergency lighting system of a hotel establishment must be capable of operating for a sufficient period to enable all occupants to be evacuated if the principal lighting system fails.


Relevante informatie voor de pers: 20 september 1995 17.00 uur: Opening van de Zitting, Leopold-complex, Brussel (halfrond eerste verdieping) 21.00 uur: Receptie voor de pers, met de voorzitter van het CvdR, Jacques BLANC, eerste vice- voorzitter Pasqual MARAGALL, en de rapporteurs, Royal Windsor Hotel, Duquesnoystraat, 1000 Brussel 21 september 1995 08.30 uur: Debat met commissaris WULF-MATHIES 10.00 uur: Debat met Commissievoorzitter SANTER AGENDA VAN DE ZITTING (de volgorde van de punten ligt nog niet vast) 1.

Points of special interest for the press: 20/9/95 17:00: Opening of the plenary session, Espace Léopold, Brussels (first floor hemicycle) 21:00: Reception for journalists with COR President Jacques BLANC, First Vice- President Pasqual MARAGALL, and the rapporteurs, Hotel Royal Windsor, Rue Duquesnoy, 1000 Brussels 21/9/95 8:30: Discussion with Commissioner WULF-MATHIES 10:00: Debate with Commission President SANTER PLENARY SESSION AGENDA: (order of points subject to change) 1.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Bij de receptie van een hotel werken' ->

Date index: 2023-01-11
w