Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Computergesteund werken in teamverband

Traduction de «Computergesteund werken in teamverband » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
computergesteund werken in teamverband

computer supported cooperative working | CSCW [Abbr.]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
[20] Deze essentiële vaardigheden omvatten basiscomputervaardigheden en hogere vaardigheden zoals werken in teamverband, probleemoplossen, projectbeheer, enz.

[20] Key skills include basic computer skills (digital literacy) and higher-order skills such as teamwork, problem solving, project management, etc.


De meest recente doctoraalprogramma's omvatten initiatieven om de inzetbaarheid van onderzoekers te vergroten door de opleiding toe te spitsen op het aankweken van zowel kernvaardigheden (bv. onderzoekvaardigheden en -technieken) als meer algemene bekwaamheden (bv. op het vlak van onderzoekbeheer, communicatie, networking en werken in teamverband) om te kunnen inspelen op de wisselende eisen die op een onzekere en open arbeidsmarkt aan hen worden gesteld [61].

The most recent doctoral programmes contain initiatives to enhance the employability of researchers by including in the training both core skills (e.g. training in research skills and techniques) and wider employment related skills (e.g. research management, communication skills, networking and teamworking) in order to respond to the changing demands put upon them in an uncertain and open employment market [61].


19. pleit voor de erkenning en betrokkenheid van jongeren- en maatschappelijke organisaties bij de ontwikkeling en tenuitvoerlegging van strategieën voor een leven lang leren; benadrukt de rol van jongeren- en maatschappelijke organisaties als aanvullende onderwijsverschaffers voor niet-formeel en informeel leren en mogelijkheden voor vrijwilligerswerk, wat bevorderlijk is voor leerlingen en jongeren met betrekking tot de ontwikkeling van zowel transversale vaardigheden als individuele persoonlijke vaardigheden, zoals creatief en kritisch denken, ontwikkelen van initiatief, het verwerken van informatie en het oplossen van problemen, ...[+++]

19. Calls for the recognition and involvement of youth and civil society organisations in the design and implementation of lifelong-learning strategies; highlights the role of youth and civil society organisations as complementary educational providers for non-formal and informal learning and volunteering opportunities, benefiting learners and young people in the development both of transversal skills and individual personal competences, such as creative and critical thinking, sense of initiative, information processing and problem solving, team work and commu ...[+++]


19. pleit voor de erkenning en betrokkenheid van jongeren- en maatschappelijke organisaties bij de ontwikkeling en tenuitvoerlegging van strategieën voor een leven lang leren; benadrukt de rol van jongeren- en maatschappelijke organisaties als aanvullende onderwijsverschaffers voor niet-formeel en informeel leren en mogelijkheden voor vrijwilligerswerk, wat bevorderlijk is voor leerlingen en jongeren met betrekking tot de ontwikkeling van zowel transversale vaardigheden als individuele persoonlijke vaardigheden, zoals creatief en kritisch denken, ontwikkelen van initiatief, het verwerken van informatie en het oplossen van problemen, ...[+++]

19. Calls for the recognition and involvement of youth and civil society organisations in the design and implementation of lifelong-learning strategies; highlights the role of youth and civil society organisations as complementary educational providers for non-formal and informal learning and volunteering opportunities, benefiting learners and young people in the development both of transversal skills and individual personal competences, such as creative and critical thinking, sense of initiative, information processing and problem solving, team work and commu ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Daarnaast zijn er individuele persoonlijke vaardigheden zoals kritisch denken, werken in teamverband, het oplossen van problemen, communicatie, zelfvertrouwen, initiatiefrijkheid en leiderschap nodig om beter voorbereid te zijn op het beroepsleven, maar ook op het privéleven.

Individual personal competences such as critical thinking, team working, problem solving, communication, self-confidence, taking initiative and leadership are also necessary in order to be better prepared not only for professional but also for private life.


71. is van oordeel dat met het oog op de terugdringing van stress op het werk een gespecialiseerde opleiding inzake werken onder stress moet worden ingevoerd en ontwikkeld, alsmede seminars over werken in teamverband en het verbeteren van de integratie van bepaalde groepen werknemers;

71. Believes that in order to reduce stress at work, specialised training on working under conditions of stress should be introduced and developed, as well as workshops on teamwork and improving the integration of a given group of workers;


De leerling-verpleger leert niet alleen in teamverband werken, maar ook als teamleider op te treden en zich bezig te houden met de organisatie van de algemene verpleegkundige verzorging, waaronder de gezondheidseducatie voor individuele personen en kleine groepen binnen instellingen voor gezondheidszorg of in de gemeenschap".

The trainee nurse shall learn not only how to work in a team, but also how to lead a team and organise overall nursing care, including health education for individuals and small groups, within health institutes or in the community".


de Aanbeveling 2006/961/EG van het Europees Parlement en de Raad van 18 december 2006 inzake sleutelcompetenties voor een leven lang leren , waarin de minimale kennis, vaardigheden en attitudes worden geformuleerd die alle leerlingen aan het eind van de initiële opleiding en scholing moeten hebben verworven om deel te nemen aan de kennismaatschappij en die, gezien hun transversale aard, nopen tot een hogere graad van samenwerking en werken in teamverband, alsmede tot een onderwijsaanpak die de traditionele afbakening van vakken overst ...[+++]

The Recommendation 2006/961/EC of the European Parliament and of the Council of 18 December 2006 on key competences for lifelong learning , which sets out the minimum knowledge, skills and attitudes which all pupils should have acquired by the end of initial education and training in order to take part in the knowledge society and which, given their transversal nature, imply a greater degree of collaboration and teamwork between teachers, as well as an approach to teaching that goes beyond traditional subject boundaries.


Voorbeelden daarvan zijn leren leren, sociale en burgerschapscompetenties, leiderschap, communicatie, werken in teamverband, discipline, creativiteit, ondernemerschap.

These include learning to learn, social and civic competences, leadership, communication, teamwork, discipline, creativity, entrepreneurship.


Behalve voor capaciteitsontwikkeling in verband met de horizontale prioriteiten van het programma "Jeugd" is actie 5 vooral ook doeltreffend voor de verbetering van de praktische capaciteiten van de jongerenwerker (werken in teamverband, kennismaking met verschillende pedagogische benaderingen, werkmethoden en presentatietechnieken).

Además del desarrollo de capacidades relacionado con las prioridades horizontales del programa JUVENTUD, la acción 5 es especialmente eficaz para mejorar las capacidades prácticas del monitor de juventud (como la consolidación del equipo, la sensibilización a distintos enfoques pedagógico, los métodos de trabajo y las técnicas de presentación).




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Computergesteund werken in teamverband' ->

Date index: 2023-05-30
w