Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Docent acteren hoger onderwijs
Docent beeldende kunsten hoger onderwijs
Docent drama hoger onderwijs
Docent geschiedenis hoger onderwijs
Docent hoger onderwijs
Docent theater hoger onderwijs
Docente acteren hoger onderwijs
Docente beeldende kunsten hoger onderwijs
Docente geschiedenis hoger onderwijs
Docente kunsteducatie hoger onderwijs
Lector geschiedenis
Lector vrije kunsten

Vertaling van "Docent geschiedenis hoger onderwijs " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
lector geschiedenis | docent geschiedenis hoger onderwijs | docente geschiedenis hoger onderwijs

professor of history | university history lecturer | history lecturer | professor of medieval history


docent acteren hoger onderwijs | docente acteren hoger onderwijs | docent drama hoger onderwijs | docent theater hoger onderwijs

conservatory theatre instructor | professor of theatre | instructor in performing arts | performing arts theatre instructor


docente kunsteducatie hoger onderwijs | lector vrije kunsten | docent beeldende kunsten hoger onderwijs | docente beeldende kunsten hoger onderwijs

fine arts conservatory instructor | fine arts conservatory teacher | fine arts educator | fine arts instructor


docent hoger onderwijs

University/higher education teacher
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
85. is verontrust over het hoge percentage analfabeten onder Roma en acht het van essentieel belang om programma's op te stellen en uit te werken die zorgen voor hoogwaardig lager, middelbaar en hoger onderwijs voor Roma-meisjes en -vrouwen , zoals strategieën om de overgang van lager naar middelbaar onderwijs te vereenvoudigen, en die in alle stadia van dit proces de kennis en het begrip van het culturele erfgoed, de geschiedenis en de waarden van de Roma bevorderen, zowel onder de Roma zelf ...[+++]

85. Expresses its concern at the high rate of illiteracy among the Roma people and deems it essential that programmes are designed and developed which ensure quality primary, secondary and tertiary education for Roma girls and women, including strategies to facilitate their transition from primary to secondary school and promote, throughout the whole process, greater understanding of Roma cultural heritage, history and values among Roma and non-Roma people;


18. is verontrust over het hoge percentage analfabeten onder Roma en acht het van essentieel belang om programma's op te stellen en uit te werken die zorgen voor hoogwaardig lager, middelbaar en hoger onderwijs voor Roma-meisjes en -vrouwen , zoals strategieën om de overgang van lager naar middelbaar onderwijs te vereenvoudigen, en die in alle stadia van dit proces de kennis en het begrip van het culturele erfgoed, de geschiedenis en de waarden van de Roma bevorderen, zowel onder de Roma zelf ...[+++]

18. Expresses its concern at the high rate of illiteracy among the Roma people and deems it essential that programmes are designed and developed which ensure quality primary, secondary and tertiary education for Roma girls and women, including strategies to facilitate their transition from primary to secondary school and promote, throughout the whole process, greater understanding of Roma cultural heritage, history and values among Roma and non-Roma people;


Als politicus en docent ben ik het ermee eens dat de communicatie tussen de instellingen voor hoger onderwijs moet worden verbeterd, zodat de jonge generatie juristen al tijdens hun studiejaren kennis kan maken met de veelzijdigheid van de Europese rechtscultuur.

As a politician and a teacher, I agree that communications between higher education institutions require further improvement, so that the new generation of jurists are already in a position to familiarise themselves with the diversity of European legal culture during their years at university.


– (PL) Als lid van het Europees Parlement en als ervaren docente in het hoger onderwijs heb ik vaak met eigen ogen gezien wat de voordelen zijn van contacten tussen instellingen voor hoger onderwijs en tussen studenten.

– (PL) As a Member of the European Parliament and a long-serving teacher of higher education, I have often witnessed the benefits of contacts between institutions of higher education and between students.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
h ter) "docent en leerkracht": docent of leerkracht aan een erkende instelling voor hoger onderwijs of beroepsonderwijs die deelneemt aan een uitwisselingsprogramma voor docenten.

hb) 'teacher' and 'trainer' mean a teacher or trainer from a higher education establishment or an accredited vocational establishment taking part in a teacher exchange programme.


In de tijd van vier jaar hebben de universiteiten en instellingen voor hoger onderwijs in de Gemeenschap 3.550 aanvragen ingediend, die hebben geresulteerd in de financiering van 886 nieuwe projecten op het gebied van onderwijs en onderzoek betreffende de Europese integratie, waarvan 32 % in Gemeenschaprecht, 29 % in Europese economie, 17 % in politieke wetenschappen, 8 % in geschiedenis en 14 % op het gebied van multidisciplinaire initiatieven, die meestal de vorm van modulen hebben aangenome ...[+++]

In four years, universities and higher education establishments in the European Union have presented 3550 applications which have led to the funding of 886 new teaching and research projects in European integration of which 32% are in Community Law, 29% in European Economics, 17% in Political Science, 8% in History and 14% are pluridiciplinary initiatives, generally in the form of modules.


De transatlantische onderwijsagenda zal uitgebreid en ambiteus van opzet zijn, en de volgende punten omvatten: - pogingen om meer universiteiten in de VS te betrekken bij het TEMPUS- programma voor hervorming van het hoger onderwijs in de landen in Midden- en Oost-Europa, Rusland, Oekraïne, het NOS en Mongolië - meer aanmoediging voor de studie van de stelsels voor bestuur, geschiedenis, taal en cultuur van Europese en Amerikaanse ...[+++]

The Transatlantic educational agenda will be wide and ambitious, incorporating: - attempts to involve more US universities in the TEMPUS programme for reform of higher education in the countries of Central and Eastern Europe, Russia, Ukraine, the NIS and Mongolia - greater encouragement to the study of the systems of government, histories, language and cultures of European and American communities - promotion of mutual recognition of university studies and degrees - attempts to increase private support for educational exchanges - studies of the use of new technologies to link education and training establishments in the US and Europe Cul ...[+++]


w