Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Docent beeldende kunsten hoger onderwijs
Docent economie hoger onderwijs
Docent economische wetenschappen hoger onderwijs
Docent hoger onderwijs
Docent maatschappelijk werk hoger onderwijs
Docent sociaal werk hoger onderwijs
Docente beeldende kunsten hoger onderwijs
Docente economie hoger onderwijs
Docente kunsteducatie hoger onderwijs
Lector economische wetenschappen
Lector maatschappelijk werk
Lector sociaal werk
Lector vrije kunsten

Vertaling van "Docent maatschappelijk werk hoger onderwijs " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
docent maatschappelijk werk hoger onderwijs | lector sociaal werk | docent sociaal werk hoger onderwijs | lector maatschappelijk werk

higher education social work teacher | social work lector | social work lecturer | university social work and social policy lecturer


docent economische wetenschappen hoger onderwijs | docente economie hoger onderwijs | docent economie hoger onderwijs | lector economische wetenschappen

lecturer in economics | university economics lecturer | economics lecturer | university lecturer in economics


docente kunsteducatie hoger onderwijs | lector vrije kunsten | docent beeldende kunsten hoger onderwijs | docente beeldende kunsten hoger onderwijs

fine arts conservatory instructor | fine arts conservatory teacher | fine arts educator | fine arts instructor


docent hoger onderwijs

University/higher education teacher
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
[22] Hierbij gaat het o.a. om de volgende programma's: hoger onderwijs (Erasmus, Erasmus Mundus, Marie Curie) voor studenten, promovendi en personeel; hoger onderwijs en onderzoek (Marie Curie, mobiliteit binnen expertisenetwerken en technologieplatforms); de overgang van hoger onderwijs naar bedrijfsleven (stages binnen Erasmus en Marie Curie); beroepsonderwijs en stagiairs (Leonardo); voortgezet onderwijs (Comenius); volwasseneneducatie en senior vrijwilligersprogramma's (Grundtvig); het culturele ...[+++]

[22] They include the following: higher education (Erasmus, Erasmus Mundus, Marie Curie) for students, doctoral candidates and staff; higher education and research (Marie Curie, mobility within Networks of Excellence and Technology Platforms); from higher education to business (placements within Erasmus and Marie Curie); vocational education and apprentices (Leonardo); second level education (Comenius) adult learning and senior volunteering (Grundtvig); the cultural sphere (Culture Programme); youth exchanges and volunteering (Youth in Action); volunteering (European Voluntary Service within the Youth in Action Programme); the ci ...[+++]


Uit de discussie over het maatschappelijke en particuliere rendement van het hoger onderwijs is naar voren gekomen dat investeringen in het hoger onderwijs zowel het individu (in de vorm van een hoger inkomen en hoger aanzien) als de maatschappij in zijn totaliteit (hogere arbeidsparticipatie, lagere kosten in de sociale zekerheid en latere uittreding uit het arbeidsproces[19]) ten goede komen.

The debate on social and private returns from higher education has highlighted its role as an investment benefiting both the individual (through higher income and status) and society as a whole (through higher employment rates, lower social costs and later retirement[19]).


De Europese Commissie heeft deze uitdagingen in een recente serie strategiedocumenten benadrukt – forse uitbreiding van het aantal studenten, verhoging van de kwaliteit en het beter afstemmen van onderwijzen en leren op de brede maatschappelijke en arbeidsmarktbehoeften[1]. Daarnaast moet het Europees hoger onderwijs zich aanpassen aan de globalisering en de enorme wereldwijde groei van het aantal studenten en ...[+++]

The European Commission, in a series of recent strategy papers, has highlighted these challenges – greatly expanding the student population, raising quality and aligning teaching and learning more closely to wider societal and labour market needs[1]; adapting to globalisation and the huge growth in higher education students and institutions across the world, challenging Europe's position as a world leader in education[2]; and improving and widening the delivery of higher education by harnessing new technologies such as MOOCs and vir ...[+++]


Dit is omdat onderwijs, en met name hoger onderwijs en de band tussen onderwijs en onderzoek en innovatie, een essentiële rol speelt bij de persoonlijke en maatschappelijke vooruitgang. Niet minder belangrijk is dat het hoger onderwijs Europa de hooggekwalificeerde werkers en mondige burgers levert die nodig zijn om nieuwe banen, economische groei en welvaart te verzeke ...[+++]

This is because education, and in particular higher education and its links with research and innovation, plays a crucial role in individual and societal advancement, and in providing the highly skilled human capital and the articulate citizens that Europe needs to create jobs, economic growth and prosperity.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
– (PL) Als lid van het Europees Parlement en als ervaren docente in het hoger onderwijs heb ik vaak met eigen ogen gezien wat de voordelen zijn van contacten tussen instellingen voor hoger onderwijs en tussen studenten.

– (PL) As a Member of the European Parliament and a long-serving teacher of higher education, I have often witnessed the benefits of contacts between institutions of higher education and between students.


De Commissie zal: – de bilaterale en multilaterale beleidsdialogen met belangrijke internationale partners voortzetten; – het EIT en zijn KIG's promoten ter ondersteuning van internationale samenwerking in het hoger onderwijs en van innovatie, teneinde maatschappelijke uitdagingen aan te gaan in synergie met andere Europese en nationale activiteiten op het gebied van onderzoek en innovatie; – de beleidsvorming op het gebied van internationaal onderwijs meer op empirische gegevens ...[+++]

The Commission will: – Pursue bilateral and multilateral policy dialogues with key international partners; – Promote the EIT and its KICs to support international cooperation in higher education and innovation in order to address societal challenges, in synergy with other EU and national research and innovation activities; – Strengthen evidence-based policymaking in the field of international education, through research, collection and analysis of statistics, and dialogue with experts; – Present, in Autumn 2013, an initiative for the promotion of digital learning and better use of ICT and OER in education.


(7) Bijdragen aan de persoonlijke ontplooiing van Europese universiteitsmedewerkers, de kwaliteit van het hoger onderwijs in Europa verbeteren, het begrip tussen volkeren bevorderen en bijdragen tot de duurzame ontwikkeling van derde landen op het gebied van het hoger onderwijs en zodoende braindrain voorkomen en kwetsbare groepen bevoorrechten, teneinde sociale cohesie, actief burgerschap en gendergelijkheid door opheffing van maatschappelijke man/vrouwstereotypen tot stand te helpen brengen ...[+++]

(7) Contributing to the personal fulfilment of European students, enhancing the quality of European higher education, promoting understanding between peoples, as well as contributing to the sustainable development of third countries in the field of higher education avoiding brain-drain whilst favouring vulnerable groups contributing to social cohesion, active citizenship and gender equality, through elimination of social gender stereotypes, are the core objectives of a higher education cooperation programme aimed at third countries.


– vergroten de arbeidsmarktparticipatie door de mogelijkheden van alle bevolkingsgroepen, in het bijzonder van op de arbeidsmarkt ondervertegenwoordigde groepen zoals vrouwen, immigranten, ouderen en mensen met een handicap, te benutten door middel van een totaalaanpak, met name met betrekking tot de beschikbaarheid, de aantrekkelijkheid en de kwaliteit van werk, het lonend maken van werk, hoger onderwijs en opleiding, vergroting van de vaardigheden en adequate en gerichte ondersteunende maatregelen, inclusief spe ...[+++]

- increase labour market participation by using the potential of all groups of the population, especially underemployed sections of the population such as women, immigrants, older people and people with disabilities, through a comprehensive approach covering in particular the availability, attractiveness and quality of jobs, making work, higher education and training pay, raising skills, and providing adequate and targeted support measures including action specifically directed to facilitating ...[+++]


– vergroten de arbeidsmarktparticipatie door de mogelijkheden van alle bevolkingsgroepen, in het bijzonder van op de arbeidsmarkt ondervertegenwoordigde groepen zoals vrouwen, immigranten, ouderen en mensen met een handicap, te benutten door middel van een totaalaanpak, met name met betrekking tot de beschikbaarheid en aantrekkelijkheid van werk, het lonend maken van werk, hoger onderwijs en opleiding, vergroting van de vaardigheden en adequate en gerichte ondersteunende maatregelen, inclusief speciale maatregelen ...[+++]

women, immigrants, older people and people with disabilities ) through a comprehensive approach covering in particular the availability, attractiveness and quality of jobs, making work, higher education and training pay raising skills, and providing adequate and targeted support measures including action specifically directed to facilitating reintegration into the labour market , especially to assist women in returning to work;


h ter) "docent en leerkracht": docent of leerkracht aan een erkende instelling voor hoger onderwijs of beroepsonderwijs die deelneemt aan een uitwisselingsprogramma voor docenten.

hb) 'teacher' and 'trainer' mean a teacher or trainer from a higher education establishment or an accredited vocational establishment taking part in a teacher exchange programme.


w