Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Docent beeldende kunsten hoger onderwijs
Docent economie hoger onderwijs
Docent economische wetenschappen hoger onderwijs
Docent hoger onderwijs
Docent maatschappelijk werk hoger onderwijs
Docent sociaal werk hoger onderwijs
Docente beeldende kunsten hoger onderwijs
Docente economie hoger onderwijs
Docente kunsteducatie hoger onderwijs
Hoger sociaal-pedagogisch onderwijs
Lector economische wetenschappen
Lector maatschappelijk werk
Lector sociaal werk
Lector vrije kunsten

Traduction de «Docent sociaal werk hoger onderwijs » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
docent maatschappelijk werk hoger onderwijs | lector sociaal werk | docent sociaal werk hoger onderwijs | lector maatschappelijk werk

higher education social work teacher | social work lector | social work lecturer | university social work and social policy lecturer


docente kunsteducatie hoger onderwijs | lector vrije kunsten | docent beeldende kunsten hoger onderwijs | docente beeldende kunsten hoger onderwijs

fine arts conservatory instructor | fine arts conservatory teacher | fine arts educator | fine arts instructor


docent economische wetenschappen hoger onderwijs | docente economie hoger onderwijs | docent economie hoger onderwijs | lector economische wetenschappen

lecturer in economics | university economics lecturer | economics lecturer | university lecturer in economics


docent hoger onderwijs

University/higher education teacher


Hoger sociaal-pedagogisch onderwijs

Higher Social work education
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
In de meeste landen moeten instellingen voor hoger onderwijs met het oog op de kwaliteitsborging informatie verstrekken over de inzetbaarheid (dat wil zeggen cijfers over het aantal afgestudeerden dat werk vindt en over de manier waarop vaardigheden worden onderwezen die afgestudeerden nodig hebben om werk te vinden).

In most countries, higher education institutions have to submit information on employability (e.g. employment rates of their graduates, how they develop the skills necessary for their graduates to find a job) for quality assurance.


Het is in deze context dat de mededeling van de Commissie aan het Europees Parlement, de Raad, het Europees Economisch en Sociaal Comité en het Comité van de Regio's over het Europese hoger onderwijs in de wereld moet worden gezien.

The Communication from the Commission to the European Parliament, the Council, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions on European higher education in the world comes against this backdrop.


Hij zei het volgende: "Aangezien het hoger onderwijs steeds belangrijker wordt voor het Europees welzijn in sociaal, cultureel en economisch opzicht, neemt onze behoefte aan kwaliteit en diversiteit in het hoger onderwijs toe.

He said: "As higher education becomes ever more crucial to Europe’s social, cultural and economic well-being, the need for quality and diversity in our higher education systems grows greater.


het feit dat in de jaarlijkse groeianalyse voor 2013 wordt opgeroepen tot hervormingen teneinde de prestaties van onderwijs- en opleidingsstelsels te verbeteren en de algemene vaardighedenniveaus op een hoger plan te tillen, waardoor werk en onderwijs beter met elkaar worden verbonden, met dien verstande echter dat er geen uniformiteit wordt nagestr ...[+++]

The call of the 2013 Annual Growth Survey for reforms to raise the performance of education and training systems and overall skills levels, linking the worlds of work and education more closely together, while acknowledging that there is no ‘one-size-fits-all’ agenda and that some reforms may take a significant amount of time to show effects.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Ook heeft het groeiende aantal studenten niet tot grotere rechtvaardigheid in het hoger onderwijs geleid. Het merendeel van de studenten komt namelijk nog steeds uit een hoger sociaal-economisch milieu of heeft ouders die zelf hoger onderwijs hebben gevolgd.[22]

At the same time, the expansion of student numbers has not increased equity as it has mostly favoured individuals from higher socio-economic groups or those whose parents attended higher education.[22]


Uit onderzoek op het gebied van hoger onderwijs blijkt dat sociaal-politieke vragen en verwachtingen steeds groter zijn geworden - vooral wat betreft de economische rol ervan - terwijl terzelfder tijd in de meeste landen de mate van openbare financiering van het hoger onderwijs werd bevroren of zelfs verlaagd.

Research on higher education shows that socio-political demands and expectations relating to higher education have grown - especially concerning its economic role - whilst at the same time in most countries the level of public funding of higher education has been frozen or is decreasing.


Een dergelijke veelzijdige curriculumvernieuwing vormt de spil van het werkprogramma voor de doelstellingen (vgl. hoofdstuk 5.1) en is ook vastgelegd als essentiële vereiste in het proces van Bologna inzake het hoger onderwijs en de onlangs aanvaarde resolutie over intensievere samenwerking inzake beroepsonderwijs en -opleiding (de verklaring van Kopenhagen) [53]; in beide gevallen zouden contacten tussen de wereld van het onderwijs en die van het werk (beroepsorganisatie ...[+++]

Such multifaceted curricular renovation is at the core of the Work programme on objectives (cf. Section 5.1). It is also a basic requirement in the Bologna process in higher education and in the newly adopted resolution on enhanced cooperation in vocational education and training (the Copenhagen declaration) [53]; in both cases, contacts between the world of education and work (professional bodies, employers, research units, etc.) ...[+++]


xiii) de Europese dimensie te bevorderen van de gezamenlijke ontwikkeling in het hoger onderwijs van leerplannen waaraan ICT als medium of als aanvulling ten grondslag ligt, door (in het verlengde van het Sorbonne/Bologna-proces) verdere gemeenschappelijke aanpakken van certificatiemodellen en kwaliteitswaarborg in het hoger onderwijs aan te moedigen; stimulansen te geven aan instellingen, faculteiten of departementen die op dit gebied innoverend en pedagogisch verantwoord werk op Europees niveau ...[+++]

(xiii) to foster the European dimension of joint development of ICT-mediated and ICT-complemented curricula in higher education, by encouraging further common approaches in higher education certification models and quality assurance (following the Sorbonne/Bologna process); to provide incentives to establishments, faculties or departments achieving innovative and pedagogically sound work at European level, in this area;


xii) de Europese dimensie te bevorderen van de gezamenlijke ontwikkeling in het hoger onderwijs van leerplannen waaraan ICT als medium of als aanvulling ten grondslag ligt, door (in het verlengde van het Sorbonne/Bologna-proces) verdere gemeenschappelijke aanpakken van certificatiemodellen en kwaliteitswaarborg in het hoger onderwijs aan te moedigen; stimulansen te geven aan instellingen, faculteiten of departementen die op dit gebied innoverend en pedagogisch verantwoord werk op Europees niveau ...[+++]

to foster the European dimension of joint development of ICT-mediated and ICT-complemented curricula in higher education, by encouraging further common approaches in higher education certification models and quality assurance (following the Sorbonne/Bologna process); to provide incentives to establishments, faculties or departments achieving innovative and pedagogically sound work at European level, in this area;


Doel ervan is te komen tot een Europese benchmark waarmee kan worden nagegaan welk onderwijs- en opleidingsbeleid de inzetbaarheid doet toenemen van afgestudeerden uit algemeen onderwijs, beroepsonderwijs en -opleiding en hoger onderwijs en bijdraagt aan een geslaagde overgang van onderwijs naar werk verbetert.

Their purpose is to establish a European benchmark for identifying those education and training policies which boost the employability of graduates from general education, vocational education and training and higher education and help to ensure successful transitions from education to work.


w