Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Docent algemene verbale vorming voortgezet onderwijs
Docent lichamelijke opvoeding beroepsonderwijs
Docent lichamelijke opvoeding secundair onderwijs
Docent lichamelijke opvoeding voortgezet onderwijs
Docente drama voortgezet onderwijs
Docente lichamelijke opvoeding beroepsonderwijs
Docente lichamelijke opvoeding voortgezet onderwijs
Leerkracht drama voortgezet onderwijs
Leerkracht lichamelijke opvoeding voortgezet onderwijs
Onderwijsgevende drama secundair onderwijs
Vakdocent lichamelijke opvoeding beroepsonderwijs

Traduction de «Docente lichamelijke opvoeding voortgezet onderwijs » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
docent lichamelijke opvoeding voortgezet onderwijs | docente lichamelijke opvoeding voortgezet onderwijs | docent lichamelijke opvoeding secundair onderwijs | leerkracht lichamelijke opvoeding voortgezet onderwijs

secondary school physical education tutor | secondary school teacher of physical education | high school physical education teacher | physical education teacher secondary school


docent lichamelijke opvoeding beroepsonderwijs | docente lichamelijke opvoeding beroepsonderwijs | onderwijsgevende lichamelijke opvoeding beroepsonderwijs | vakdocent lichamelijke opvoeding beroepsonderwijs

instructor in physical education | vocational PE instructor | physical education vocational teacher | vocational teacher in physical education


docent algemene verbale vorming voortgezet onderwijs | onderwijsgevende drama secundair onderwijs | docente drama voortgezet onderwijs | leerkracht drama voortgezet onderwijs

drama teacher | secondary school drama teacher | drama teacher secondary school | high school performing and dramatic arts teacher


docent huishoudkunde en/of verzorging in voortgezet onderwijs

Domestic science/general nursing teacher, second level
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
25) De Commissie zal het gebruik van sport als instrument voor het ontwikkelingsbeleid bevorderen en: sport en lichamelijke opvoeding aanmerken als een essentieel onderdeel van kwaliteitsonderwijs en als een middel om scholen aantrekkelijker te maken en het absenteïsme terug te dringen; sport en lichamelijke opvoeding toegankelijker maken voor meisjes en vrouwen om hun zelfvertrouwen te vergroten, hun sociale integratie te verbeteren, vooroordelen ...[+++]

(25) The Commission will promote the use of sport as a tool in its development policy. In particular, it will: Promote sport and physical education as essential elements of quality education and as a means to make schools more attractive and improve attendance; Target action at improving access for girls and women to physical education and sport, with the objective to help them build confidence, improve social integration, overcome prejudices and promote healthy lifestyles as well as women's access to education; Support health promotion and awareness-raising campaigns through sport.


burgerschap en democratische participatie; milieu- en natuurbescherming; gezondheid en welzijn; onderwijs en opleiding; werkgelegenheid en ondernemerschap; creativiteit en cultuur; lichamelijke opvoeding en sport; sociale bijstand en welzijn; opvang en integratie van vluchtelingen en migranten; preventie van en wederopbouw na rampen.

Citizenship and democratic participation Environment and natural protection Health and wellbeing Education and Training Employment and entrepreneurship Creativity and culture Physical Education/Sport Social assistance and welfare Reception and integration of refugees and migrants Disaster prevention and recovery


In de aanbeveling van de Raad van 26 november 2013 over de stimulering van gezondheidsbevorderende lichaamsbeweging in de verschillende sectoren , werd de lidstaten verzocht een sectoroverschrijdend beleid en geïntegreerde strategieën te ontwikkelen voor sport, onderwijs, gezondheid, vervoer, milieu, stadsplanning en andere relevante sectoren, en werd benadrukt dat „lichamelijke opvoeding op school [.] in aanleg een effectief instrument [is] om mensen meer bewust te maken van het belang van gezondheidsbevorderende ...[+++]

The Council Recommendation of 26 November 2013 on promoting health-enhancing physical activity across sectors , which invited Member States to develop cross-sectorial policies and integrated strategies involving sport, education, health, transport, environment, urban planning and other relevant sectors and underlined that ‘Physical education at school has the potential to be an effective tool to increase awareness of the importance of HEPA, and schools can be easily and effectively targeted to implement activities in this regard’.


De samenwerking te versterken tussen de beleidsterreinen voor de stimulering van de motorische ontwikkeling en lichamelijke opvoeding van kinderen, in het bijzonder de sectoren sport, gezondheid, onderwijs, jeugd en vervoer, overeenkomstig de aanbevelingen van de deskundigengroep HEPA.

Intensify cooperation between the policy areas responsible for promoting motor skills and physical education for children, in line with the recommendations of HEPA XG, in particular the sport, health, education, youth and transport sectors.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
De door de conferentie van ministers van sport (28 tot en 30 mei 2013) aangenomen „Verklaring van Berlijn” (MINEPS V), waarin werd benadrukt dat lichamelijke opvoeding een essentieel toegangskanaal is voor kinderen om levensvaardigheden aan te leren, patronen voor een leven lang lichaamsbeweging en een gezonde levensstijl te ontwikkelen, en waarin werd geattendeerd op de belangrijke rol van inclusieve buitenschoolse sport in de vroege ontwikkeling van en het onderwijs voor kinderen en jongeren.

The ‘Declaration of Berlin’ (MINEPS V) adopted by the Sport Ministers Conference on 28-30 May 2013‘Highlighting that physical education is a an essential entry point for children to learn life skills, develop patterns for lifelong physical activity participation and health life style behaviours’ and fostering ‘the important role of inclusive extracurricular school sport in early development and educating children and youth’.


– (EN) Als voormalig docent lichamelijke opvoeding zal ik het verslag-Schmitt steunen aangezien dat niet alleen voorziet in de behoefte om ervoor te zorgen dat op scholen lichamelijke opvoeding wordt gegeven maar ook dat lidstaten moeten zorg dragen voor een adequate opleiding voor docenten lichamelijke opvoeding.

− As a former teacher of physical education, I will be supporting the Schmitt report because it addresses not only the need to ensure that physical education is taught in schools but that Member States must also ensure adequate training for physical education teachers.


Paragraaf 10 stelt dat de lidstaten ervoor moeten zorgen lichamelijke opvoeding verplicht te stellen in het basis- en voortgezet onderwijs en dat leerlingen ten minste drie gymnastieklessen per week moeten krijgen.

Paragraph 10 says that the Member States shall be called on to make PE compulsory in primary and secondary schools and that at least three PE lessons per week should be guaranteed.


24. verzoekt de lidstaten en daartoe bevoegde autoriteiten te zorgen voor leerkrachten in lichamelijke opvoeding die de genderkwestie uit hun opleiding kennen door dit aspect in het leerplan op te nemen; verlangt dat er niet langer een lagere status wordt toegekend aan het vak lichamelijke opvoeding en aan de leerkrachten die dit vak doceren; benadrukt het belang van de mogelijkheid van co-educatie in sport bij kinderen in het basisonderwijs ...[+++]

24. Calls on the Member States and competent authorities to provide physical education teachers with training on gender issues by including this aspect in their respective curricula; calls for an end to the downgrading of the status of physical education as a subject and of the status of physical education teachers; stresses the importance of the possibility of sports coeducation for children at nursery and primary schools as well as the option of having either sports coeducation or single sex classes from secondary level onwards in order to encourage girls to try out sports traditionally practised by men; stresses the need to explore ...[+++]


5. verzoekt de lidstaten en daartoe bevoegde autoriteiten te zorgen voor leerkrachten in lichamelijke opvoeding die de genderkwestie uit hun opleiding kennen door dit aspect in het leerplan op te nemen; verlangt dat er niet langer een lagere status wordt toegekend aan het vak lichamelijke opvoeding en aan de leerkrachten die dit vak doceren; benadrukt het belang van de mogelijkheid van co-educatie in sport bij kinderen in het basisonderwijs ...[+++]

5. Calls on the Member States and competent authorities to provide physical education teachers with training in the issue of gender by including this aspect in their curriculum; calls for an end to the downgrading of the status of physical education as a subject and of the status of PE teachers; stresses the importance of the possibility of sports coeducation for children at nursery and primary schools as well as the option of having either sports coeducation or single sex classes from secondary level onwards in order to encourage girls to try out sports traditionally practiced by men ; stresses the need to explore alternative forms o ...[+++]


1. is verheugd over het feit dat 2005 door de Verenigde Naties is uitgeroepen tot internationaal jaar van sport en lichamelijke opvoeding, daar sport en lichamelijke opvoeding uitstekende middelen zijn om onderwijs, gezondheid, ontwikkeling en vrede te bevorderen, met name voor kwetsbare groepen in de samenleving zoals kinderen en gehandicapten;

1. Welcomes the 2005 United Nations International Year of Sport and Physical Education, as sport and physical education are excellent means to promote education, health, development and peace, especially for vulnerable groups in society, such as children and the disabled;


w