Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Creatief denken over eet- en drinkwaren
Creatief denken over voeding en drank
Creatief denken over voedingsmiddelen en dranken
EET
Eet bepaald voedsel
Eet tussen maaltijden
Europese executoriale titel
Evalueren van eet- en drinkgedrag
Nationale telecommunicatiecommissie
Op details letten bij eet- en drinkwaren
Op details letten bij voeding en drank
Op details letten bij voedingsmiddelen en dranken
Wet eet- en drinkwaren

Vertaling van "EET " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE






nationale telecommunicatiecommissie | EET [Abbr.]

National Telecommunications Commission | EET [Abbr.] | NTC [Abbr.]


op details letten bij voeding en drank | op details letten bij eet- en drinkwaren | op details letten bij voedingsmiddelen en dranken

attend to detail on food and beverages | attend to food and beverage details | attend to detail regarding food and beverages | look out for details when preparing and presenting food and drinks


creatief denken over eet- en drinkwaren | creatief denken over voeding en drank | creatief denken over voedingsmiddelen en dranken

develop new ideas regarding food and drinks | think of food and beverages in a creative way | think creatively about food and beverages | think of food and beverages creatively


Europese executoriale titel | EET [Abbr.]

European Enforcement Order | EEO [Abbr.]


evalueren van eet- en drinkgedrag

Assessment of eating and drinking behavior
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Door de EETS zullen gebruikers met één enkele set voertuigapparatuur en na sluiting van één enkel contract met de EETS-aanbieder overal in Europa door de elektronische tolheffingssystemen kunnen rijden, waardoor de administratieve en operationele kosten voor wegvervoerders worden verminderd.

EETS will allow users to drive through the electronic toll systems set up throughout Europe using a single on-board unit and signing a single contract with the EETS provider, thus reducing administrative and operative costs for road hauliers.


Volgens het wetgevingskader voor de EETS moeten de lidstaten een procedure voor de registratie van de EETS-aanbieders op hun grondgebied alsmede een nationaal register van EETS-aanbieders opzetten.

In accordance with the EETS legislative framework, Member States have to lay down a procedure for the registration of EETS providers in their territory, as well as to set up a national register of EETS providers.


3. is van oordeel dat de ontslagen in 661 ondernemingen die actief zijn in NACE Rev. 2-afdeling 56 (Eet- en drinkgelegenheden) verband houden met de wereldwijde financiële en economische crisis, onder verwijzing naar het feit dat de neergang van de particuliere consumptie in Spanje in een daling van de vraag in eet- en drinkgelegenheden resulteerde;

3. Considers that the redundancies in 661 enterprises operating in the NACE Rev. 2 Division 56 (Food and beverage service activities) are linked to global financial and economic crisis, referring to the fact that a decline in average income and a decrease in household consumption in Spain resulted in an overall shrinking demand for food and beverage services;


C. overwegende dat Spanje aanvraag EGF/2014/003 ES/Aragón eet- en drinkgelegenheden heeft ingediend voor een financiële bijdrage uit het EFG, naar aanleiding van 904 ontslagen in 661 ondernemingen die actief zijn in NACE Rev. 2-afdeling 56 (Eet- en drinkgelegenheden) in de NUTS II-regio Aragón (ES24) tijdens de referentieperiode van 1 maart 2013 tot 1 december 2013, waarbij 280 werknemers in aanmerking komen voor maatregelen met medefinanciering door het EFG;

C. whereas Spain submitted application EGF/2014/003 ES/Aragon food and beverage for a financial contribution from the EGF, following 904 redundancies in 661 enterprises operating in the NACE Rev. 2 Division 56 (Food and beverage service activities) in the NUTS level 2 region of Aragón (ES24) with 280 workers targeted for EGF co-funded measures, during the reference period from 1 March 2013 to 1 December 2013;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
betreffende de beschikbaarstelling van middelen uit het Europees fonds voor aanpassing aan de globalisering, overeenkomstig punt 13 van het Interinstitutioneel Akkoord van 2 december 2013 tussen het Europees Parlement, de Raad en de Commissie betreffende de begrotingsdiscipline, de samenwerking in begrotingszaken en een goed financieel beheer (aanvraag EGF/2014/003 ES/Aragón eet- en drinkgelegenheden)

on the mobilisation of the European Globalisation Adjustment Fund, in accordance with Point 13 of the Interinstitutional Agreement of 2 December 2013 between the European Parliament, the Council and the Commission on budgetary discipline, on cooperation in budgetary matters and on sound financial management (application EGF/2014/003 ES/Aragón food and beverage)


(3) Spanje heeft op 21 februari 2014 een aanvraag ingediend om middelen uit het EFG ter beschikking te stellen voor ontslagen in 661 ondernemingen die actief zijn in NACE Rev. 2-afdeling 56 (Eet- en drinkgelegenheden) in de NUTS II-regio Aragón (ES24), en heeft overeenkomstig artikel 8, lid 3, van Verordening (EU) nr. 1309/2013 aanvullende gegevens verstrekt.

(3) Spain submitted an application to mobilise the EGF, in respect of redundancies in 661 enterprises operating in the NACE Rev. 2 Division 56 (Food and beverage service activities) in the NUTS 2 level region of Aragón (ES24), on 21 February 2014 and supplemented it by additional information as provided by Article 8.3 of Regulation (EU) No 1309/2013.


1. merkt op dat de Commissie verklaart dat de twee belangrijkste belanghebbenden de tolheffende instanties en de EETS-aanbieders zijn, maar wijst erop dat de weggebruikers, met name de vervoersmaatschappijen, een derde grote actor zijn; wijst erop dat de gebruikers van particuliere voertuigen potentiële eindgebruikers zijn die de ontwikkeling van de EETS kunnen helpen versnellen;

1. Notes the Commission’s statement that the two main stakeholders concerned are toll chargers and EETS providers, but points out that road users, especially transport companies, are a third key stakeholder; points out that users of private vehicles are potential end users who could help to speed up the development of the EETS;


De EETS-wetgeving bevat hindernissen: zo bestaat er met name de verplichting dat EETS-aanbieders binnen 24 maanden in de gehele EU diensten moeten kunnen aanbieden.

EETS legislation imposes hurdles: in particular, there is a requirement that EETS providers must be able to offer EU-wide services within 24 months.


Er wordt verduidelijkt dat EETS moet worden verleend door EETS-aanbieders en niet door tolheffers.

It is clarified that EETS must be provided by EETS providers, not by the toll chargers.


Het is zaak dat EETS-diensten naast nationale diensten kunnen worden ontwikkeld. Maar waarschijnlijk zullen EETS-aanbieders te maken krijgen met een of andere vorm van discriminerende behandeling door lokale overheden in de lidstaten.

It is important for it to be possible for EETS services to be developed in parallel with national ones, but it is possible that EETS providers would face some form of discriminatory treatment from local authorities in the Member States.




Anderen hebben gezocht naar : europese executoriale titel     eet bepaald voedsel     eet tussen maaltijden     evalueren van en drinkgedrag     wet en drinkwaren     EET     


datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'EET' ->

Date index: 2021-08-19
w