Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Gemiddeld tijdsinterval tussen opeenvolgende voertuigen

Traduction de «Gemiddeld tijdsinterval tussen opeenvolgende voertuigen » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
gemiddeld tijdsinterval tussen opeenvolgende voertuigen

average time interval between vehicles


schatting van de gemiddelde tijdsduur tussen opeenvolgende feilen

assessed mean time between failures
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
26. „afstand tussen de assen”: de afstand tussen twee opeenvolgende assen, zoals bedoeld in punt 6.4 van ISO-norm 612:1978, in het geval van voertuigen met meer dan twee assen; wanneer het voertuig met slechts twee assen is uitgerust, of in het geval van een oplegger, autonome aanhangwagen of aanhangwagen met stijve dissel, heeft de afstand tussen de assen zoals bedoeld in punt 6.4.2 van ISO-norm 612:1978 dezelfde betekenis als „w ...[+++]

‘axle spacing’ means the distance between two consecutive axles referred to in point 6.4 of Standard ISO 612:1978 in the case of vehicles with more than two axles; where the vehicle is fitted with two axles only, or in the case of a semi-trailer, a drawbar trailer or a rigid drawbar trailer, the axle spacing referred to in point 6.4.2 of Standard ISO 612:1978 has the meaning of ‘wheelbase’ as defined in point (25).


Als gevolg van alle wijzigingen van de lijst van landen in bijlage II bij Verordening (EU) nr. 978/2012 in de periode tussen de inwerkingtreding van die verordening en 1 januari 2015 zou de totale invoer in de Unie uit alle SAP-begunstigde landen, als een gemiddelde tijdens de laatste drie opeenvolgende jaren (2012-2014), dalen tot 30,71 %.

As a result of all the amendments to the list of countries in Annex II to Regulation (EU) No 978/2012 between the entry into force of that Regulation and 1 January 2015, the total imports into the Union from all GSP beneficiary countries taken as an average during the last three consecutive years (2012-2014) would decrease to 30,71 %.


Als gevolg van alle wijzigingen van de lijst van landen in bijlage II bij Verordening (EU) nr. 978/2012 in de periode tussen de inwerkingtreding van die verordening en 1 januari 2015 zou de totale invoer in de Unie uit alle SAP-begunstigde landen, als een gemiddelde tijdens de laatste drie opeenvolgende jaren (2011-2013), dalen tot 30,55 %.

As a result of all the amendments to the list of countries in Annex II to Regulation (EU) No 978/2012 between the entry into force of that Regulation and 1 January 2015, the total imports into the Union from all GSP beneficiary countries taken as an average during the last 3 consecutive years (2011-2013) would decrease to 30,55 %.


Als vuistregel geldt dat de noodzakelijke gemiddelde afstand tussen tankpunten ongeveer 150 km moet zijn. Met het oog op het functioneren en de interoperabiliteit van de markten dienen alle CNG-tankpunten voor motorvoertuigen gas te leveren van een kwaliteit die voldoet voor gebruik in de huidige en de technologisch geavanceerde voertuigen op CNG.

As an indication, the necessary average distance between refuelling points should be approximately 150 km. To ensure market functioning and interoperability, all CNG refuelling points for motor vehicles should provide gas of the quality required for use in current and advanced technology CNG vehicles.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Als vuistregel geldt dat de noodzakelijke gemiddelde afstand tussen tankpunten ongeveer 150 km moet zijn. Met het oog op het functioneren en de interoperabiliteit van de markten dienen alle CNG-tankpunten voor motorvoertuigen gas te leveren van een kwaliteit die voldoet voor gebruik in de huidige en de technologisch geavanceerde voertuigen op CNG.

As an indication, the necessary average distance between refuelling points should be approximately 150 km. To ensure market functioning and interoperability, all CNG refuelling points for motor vehicles should provide gas at a quality that is required for use in current and advanced technology CNG vehicles.


(C) 26,09% van de werknemers voor wie deze maatregelen bestemd zijn, zijn mannen en 73,09% vrouwen, en hun inkomen was vaak de enige of belangrijkste inkomstenbron voor hele gezinnen in dit gebied, dat al zoveel economische problemen kent. De meeste werknemers (89,86%) zijn tussen 30 en 54 jaar oud. De werknemers hadden gemiddeld minstens 15 opeenvolgende jaren bij het bedrijf gewerkt.

(C) Whereas 26.09% of the workers targeted by the measures are men and 73.09% are women whose wage was often the sole or most significant income for entire families in this economically challenged area; whereas the majority of the workers (89.86%) is between 30 and 54 years old; whereas on average, workers have been employed by the company for at least 15 continuous years, with some having worked there for more than 30 years;


Voor voertuigen van de categorieën T2 en C2 de verhouding aangeven tussen de waarde in punt 4.2.2.9.1 en de gemiddelde minimumspoorbreedte voor elke as: as 1 .; as 2 .; as .

For T2-and C2-category vehicles, indicate the ratio between entry 4.2.2.9.1 and the average minimum track for each axle: Axle 1 . Axle 2 .


Voor voertuigen van de categorieën T4.1 en C4.1 de verhouding aangeven tussen de waarde in punt 4.2.2.9.1 en het gemiddelde van de minimumspoorbreedten van elke as: .

For T4.1-and C4.1-category vehicles, indicate the ratio between entry 4.2.2.9.1 and the average minimum track of all of the axles: .


26. „afstand tussen de assen”: de afstand tussen twee opeenvolgende assen, zoals bedoeld in punt 6.4 van ISO-norm 612:1978, in het geval van voertuigen met meer dan twee assen; wanneer het voertuig met slechts twee assen is uitgerust, of in het geval van een oplegger, autonome aanhangwagen of aanhangwagen met stijve dissel, heeft de afstand tussen de assen zoals bedoeld in punt 6.4.2 van ISO-norm 612:1978 dezelfde betekenis als „w ...[+++]

‘axle spacing’ means the distance between two consecutive axles referred to in point 6.4 of Standard ISO 612:1978 in the case of vehicles with more than two axles; where the vehicle is fitted with two axles only, or in the case of a semi-trailer, a drawbar trailer or a rigid drawbar trailer, the axle spacing referred to in point 6.4.2 of Standard ISO 612:1978 has the meaning of ‘wheelbase’ as defined in point (25);


Door injectie van een vaste hoeveelheid referentiestandaard aflatoxine B1 (3.13.3) met regelmatige tussenpozen (elke derde injectie) kunnen de piekuitslagen voor aflatoxine B1 tussen deze referentiestandaarden aan de hand van de gemiddelde uitslag worden gecorrigeerd, mits het verschil tussen de uitslagen van opeenvolgende referentiestandaarden klein is ( 400 nm).

By injecting a fixed amoung of aflatoxin B1 reference standard (3.13.3) at regular intervals (i.e. every third injection), the aflatoxin B1 peak values between these reference standards can be corrected using the mean response, provided that the difference between responses of consecutive reference standards is very small ( 400 nm).




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Gemiddeld tijdsinterval tussen opeenvolgende voertuigen' ->

Date index: 2024-12-23
w