Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Arbeidspotentieel
Consulent human resources
Directoraat 1A - Human Resources
Directoraat Human Resources
Directrice human resources
E-human resource management
ERP-toepassing
Elektronische HRM
Enterprise resource planning toepassing
HR
HRM
Hoofd personeelszaken
Hr-manager
Human resource management
Human resources
Human resources manager
Manager resources
Operationeel manager resources
Personeel
Personeelsadviseur
Personeelsdirecteur
Personeelsfunctionaris
Resource manager
Resourcemanager
URL
Universal Resource Locator

Vertaling van "Human resources " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
human resources manager | personeelsadviseur | consulent human resources | personeelsfunctionaris

personnel manager | personnel supervisor | human resources officer | personnel administrator


human resources | HR [Abbr.]

human resources human resources | HR [Abbr.]


directoraat 1A - Human Resources | directoraat Human Resources

Directorate 1A - Human Resources | Directorate for Human Resources


e-human resource management | elektronische HRM (e-HRM)

e-human resources management (e-HRM)


hr-manager | personeelsdirecteur | directrice human resources | hoofd personeelszaken

career advice office manager | employee benefits manager | human resources manager | human resources specialist


human resource management | HRM [Abbr.]

human resource management | HRM [Abbr.]


personeel [ arbeidspotentieel | human resources ]

staff [ human resources ]


manager resources | resourcemanager | operationeel manager resources | resource manager

resource managers | resources manager | resource manager | resource specialist


Enterprise resource planning toepassing | ERP-toepassing

Enterprise resource planning application | ERP application


Universal Resource Locator | URL

Uniform resource locator | Universal resource locator | URL
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Human resources zijn van cruciaal belang voor de kwaliteit van onderwijs en onderzoek.

Human resources are a core determinant of quality in higher education and research.


Universiteiten moeten dan ook de knapste koppen voor een loopbaan in de sfeer van het onderwijs en onderzoek zien te winnen, opleiden en behouden en op deze manier zowel in kwalitatief als kwantitatief opzicht aan de ontwikkeling van hun human resources werken.

Universities must therefore work to enhance their human potential, both qualitatively and quantitatively, by attracting, developing and keeping talent in the teaching/research career.


3.1.3. Factoren voor de ontwikkeling van de human resources

3.1.3. Factors to strengthen human resources


J. overwegende dat tot de Zimbabwaanse ngo's waar in 2012 invallen van de politie plaatsvonden de volgende organisaties behoren: Zimbabwe Human Rights Association (Zimrights), Counselling Services Unit (CSU), Zimbabwe Human Rights NGO Forum, Election Resource Centre (ERC), en de Gays and Lesbians Association of Zimbabwe (GALZ);

J. whereas the Zimbabwean NGOs which were raided by police in 2012 include the Zimbabwe Human Rights Association (Zimrights), the Counselling Services Unit (CSU), the Zimbabwe Human Rights NGO Forum, the Election Resource Centre (ERC), and the Gays and Lesbians Association of Zimbabwe (GALZ);


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
(14) Dit programma is in overeenstemming met en onderbouwt de verdere ontwikkeling en uitvoering van de geïntegreerde strategie inzake human resources in onderzoek en ontwikkeling in Europa op basis van de Mededelingen "Een mobiliteitsstrategie voor de EOR" en "Onderzoekers in de Europese onderzoekruimte: een beroep, meerdere loopbanen" , en houdt rekening met de conclusies van de Raad inzake human resources in OO van 18 april 2005.

(14) This programme is in conformity with and underpins the further development and implementation of the integrated strategy on human resources in research and development in Europe on the basis of the "Mobility Strategy for the ERA" and the "Researchers in the ERA: one profession, multiple careers", as well as takes into account the Council conclusions on human resources in RD of 18 April 2005.


(14) Dit programma sluit aan bij de geïntegreerde strategie inzake human resources in onderzoek en ontwikkeling in Europa en heeft tot doel een echte "Europese onderzoekruimte" tot stand te brengen op basis van de Mededelingen "Een mobiliteitsstrategie voor de EOR" en "Onderzoekers in de Europese onderzoekruimte: een beroep, meerdere loopbanen" , en houdt rekening met de conclusies van de Raad inzake human resources in OO van 18 april 2005.

(14) This programme is in conformity with and aims to create a genuine European Research Area as set out in the integrated strategy on human resources in research and development in Europe on the basis of the "Mobility Strategy for the ERA" and "Researchers in the ERA: one profession, multiple careers", and takes into account the Council conclusions on human resources in RD of 18 April 2005.


(14) Dit programma is in overeenstemming met en onderbouwt de verdere ontwikkeling en uitvoering van de geïntegreerde strategie inzake human resources in onderzoek en ontwikkeling in Europa op basis van de Mededelingen “Een mobiliteitsstrategie voor de EOR”, waarin met betrekking tot het beginsel van gelijkheid van vrouwen en mannen uitdrukkelijk wordt gezegd dat in Europa de potentiële inbreng van de vrouwen in de wetenschappelijke disciplines ondergewaardeerd en onvoldoende geëxploiteerd wordt, en “Onderzoekers in de Europese onderzoekruimte: een beroep, meerdere loopbanen” , en houdt rekening met de conclusies van de Raad inzake human ...[+++]

(14) This programme is in conformity with and underpins the further development and implementation of the integrated strategy on human resources in research and development in Europe on the basis of the “Mobility Strategy for the ERA”, which, in relation to the principle of equality between men and women, draws specific attention to the underused potential of women in scientific careers in Europe, and the “Researchers in the ERA: one profession, multiple careers” , as well as takes into account the Council conclusions on human resources in RD of 18 April 2005


(14) Dit programma is in overeenstemming met en onderbouwt de verdere ontwikkeling en uitvoering van de geïntegreerde strategie inzake human resources in onderzoek en ontwikkeling in Europa op basis van de Mededelingen “Een mobiliteitsstrategie voor de EOR” en “Onderzoekers in de Europese onderzoekruimte: een beroep, meerdere loopbanen” , en houdt rekening met de conclusies van de Raad inzake human resources in OO van 18 april 2005 ,

(14) This programme is in conformity with and underpins the further development and implementation of the integrated strategy on human resources in research and development in Europe on the basis of the “Mobility Strategy for the ERA” and the “Researchers in the ERA: one profession, multiple careers” , as well as takes into account the Council conclusions on human resources in RD of 18 April 2005.


dankzij een gunstig arbeidsklimaat waarin op een open, transparante en prestatiegerichte manier te werk wordt gegaan de human resources van de universiteiten te ontwikkelen.

strengthen human resources at the universities by promoting a favourable professional environment based in particular on open, transparent and competitive procedures.


Bevordering van de ontwikkeling van het human capital en levenslang leren: bereikt moet worden dat minimaal 85 procent van de personen van 22 jaar een diploma voortgezet onderwijs haalt en gemiddeld 12,5 procent van de beroepsbevolking in de EU (in de leeftijd van 25 tot 64 jaar) gedurende het hele leven leert. Dit vereist een nationaal beleid dat investeringen in de human resources en scholingsinspanningen van ondernemers voor volwassen werknemers stimuleert.

promotion of the development of human capital, education and lifelong learning to ensure that at least 85 % of 22-year olds in the European Union should have completed upper secondary education and that the European Union average level of participation in lifelong learning should be at least 12,5 % of the adult working-age population (25 to 64 age group). National policies will aim in particular to achieve an increase in investment in human resources and a significant increase in investment by enterprises in the training of adults.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Human resources' ->

Date index: 2024-08-04
w