Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Eenvoudig projectmanagement
Effecten van de digitale revolutie
Effecten van informatie- en communicatietechnologie
Effecten van informatietechnologie
Geintegreerde aanpak van het projectbeheer
Gevolgen van ICT
ICT-projectbeheer
ICT-projectbeheermethodologieën
ICT-projectmanagement
ICT-projectmanagementmethoden
Ict en het milieu
Ict-beleidsregels
Invloed van informatica
Invloedssfeer van de informatica
Lean-projectbeheer
Management
Milieubeleidsregels voor ict
Projectbeheer
Projectmanagement
Sober projectbeheer
Sober projectmanagement
Stagiair ICT
Uitvoering van een project

Vertaling van "ICT-projectbeheer " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
ICT-projectmanagement | ICT-projectmanagementmethoden | ICT-projectbeheer | ICT-projectbeheermethodologieën

prince2 | software development methodologies | ICT project management methodologies | structured methodology


eenvoudig projectmanagement | sober projectmanagement | lean-projectbeheer | sober projectbeheer

Lean project management


beleidsregels m.b.t. de gevolgen van ict-ontwikkelingen op het milieu | ict-beleidsregels | ict en het milieu | milieubeleidsregels voor ict

ICT environmental policies




geintegreerde aanpak van het projectbeheer

integrated approach to project cycle management


management | projectbeheer | projectmanagement

project management




uitvoering van een project [ projectbeheer ]

project management


effecten van informatietechnologie [ effecten van de digitale revolutie | effecten van informatie- en communicatietechnologie | gevolgen van ICT | invloedssfeer van de informatica | invloed van informatica ]

impact of information technology [ impact of ICT | impact of informatics | impact of information and communication technologies | impact of the digital revolution ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Informeel leren betekent leren dat voortvloeit uit dagelijkse bezigheden op het werk, in het gezin of in de vrije tijd; het is niet georganiseerd of gestructureerd in termen van doelstellingen, tijd of ondersteuning bij het leren; het kan, vanuit het gezichtspunt van de lerende, onbewust gebeuren. Voorbeelden van leerresultaten die door informeel leren zijn verworven, zijn vaardigheden die zijn verworven via levens- en werkervaring; vaardigheden op het gebied van projectbeheer en ICT die worden verworven op de werkplek; talenkennis en interculturele vaardigheden die zijn verworven tijdens een verblijf in een ander land; ICT-vaardigh ...[+++]

informal learning means learning resulting from daily activities related to work, family or leisure and is not organised or structured in terms of objectives, time or learning support; it may be unintentional from the learner's perspective; examples of learning outcomes acquired through informal learning are skills acquired through life and work experiences, project management skills or ICT skills acquired at work, languages learned and intercultural skills acquired during a stay in another country, ICT skills acquired outside work, skills acquired through volunteering, cultural activities, sports, youth work and through activities at ...[+++]


Informeel leren betekent leren dat voortvloeit uit dagelijkse bezigheden op het werk, in het gezin of in de vrije tijd; het is niet georganiseerd of gestructureerd in termen van doelstellingen, tijd of ondersteuning bij het leren; het kan, vanuit het gezichtspunt van de lerende, onbewust gebeuren. Voorbeelden van leerresultaten die door informeel leren zijn verworven, zijn vaardigheden die zijn verworven via levens- en werkervaring; vaardigheden op het gebied van projectbeheer en ICT die worden verworven op de werkplek; talenkennis en interculturele vaardigheden die zijn verworven tijdens een verblijf in een ander land; ICT-vaardigh ...[+++]

informal learning means learning resulting from daily activities related to work, family or leisure and is not organised or structured in terms of objectives, time or learning support; it may be unintentional from the learner's perspective; examples of learning outcomes acquired through informal learning are skills acquired through life and work experiences, project management skills or ICT skills acquired at work, languages learned and intercultural skills acquired during a stay in another country, ICT skills acquired outside work, skills acquired through volunteering, cultural activities, sports, youth work and through activities at ...[+++]


5. is ingenomen met de door het Bureau ontwikkelde ICT-software voor projectbeheer (i.e. MATRIX), die een doeltreffend computergestuurd instrument vormt voor het opstellen en op eenvormige wijze documenteren van projectplannen en voor de uitvoering en het beheer van projecten, en in de IAS-audit van maart 2011 betreffende planning en monitoring werd aangemerkt als een goede praktijk en een sterk punt; is eveneens ingenomen met het initiatief van het Bureau om MATRIX te koppelen aan het begrotingssysteem ABAC teneinde informatie te verstrekken over het uitvoeringsniveau van de kredieten voor vastleggingen en de kredieten voor betalingen; ...[+++]

5. Welcomes the Agency's ICT software development for project management (i.e. MATRIX), which constitutes an effective computer-aided tool for setting up project plans and documenting them in a uniform manner and for implementing and managing projects, and which, based on the IAS audit on planning and monitoring of March 2011, was stated to constitute best practice and a source of strength; also welcomes the Agency's initiative to link MATRIX with ABAC, the budgetary system, in order to provide information on the level of commitment and payment appropriations execution;


5. is ingenomen met de door het Bureau ontwikkelde ICT-software voor projectbeheer (i.e. MATRIX), die een doeltreffend computergestuurd instrument vormt voor het opstellen en op eenvormige wijze documenteren van projectplannen en voor de uitvoering en het beheer van projecten, en in de IAS-audit van maart 2011 betreffende planning en monitoring werd aangemerkt als een goede praktijk en een sterk punt; is eveneens ingenomen met het initiatief van het Bureau om MATRIX te koppelen aan het begrotingssysteem ABAC teneinde informatie te verstrekken over het uitvoeringsniveau van de kredieten voor vastleggingen en de kredieten voor betalingen; ...[+++]

5. Welcomes the Agency's ICT software development for project management (i.e. MATRIX), which constitutes an effective computer-aided tool for setting up project plans and documenting them in a uniform manner and for implementing and managing projects, and which, based on the IAS audit on planning and monitoring of March 2011, was stated to constitute best practice and a source of strength; also welcomes the Agency's initiative to link MATRIX with ABAC, the budgetary system, in order to provide information on the level of commitment and payment appropriations execution;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Hierbij kan het gaan om vaardigheden op het gebied van projectbeheer en ICT die worden verworven op de werkplek; talenkennis en interculturele vaardigheden die zijn verworven tijdens een verblijf in een ander land; ICT-vaardigheden die zijn verworven buiten het werk, door vrijwilligerswerk, culturele activiteiten, sport, jongerenwerk en door activiteiten thuis (bv. de verzorging van een kind).

Examples are project management skills or ICT skills acquired at work; languages learned and intercultural skills acquired during a stay in another country; ICT skills acquired outside work, skills acquired through volunteering, cultural activities, sports, youth work and through activities at home (e.g. taking care of a child).




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'ICT-projectbeheer' ->

Date index: 2023-04-07
w