Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Docent lichamelijke opvoeding beroepsonderwijs
Docent lichamelijke opvoeding secundair onderwijs
Docent lichamelijke opvoeding voortgezet onderwijs
Docente lichamelijke opvoeding beroepsonderwijs
Docente lichamelijke opvoeding voortgezet onderwijs
Inspecteur voor de Lichamelijke opvoeding
Leerkracht lichamelijke opvoeding voortgezet onderwijs
Lichamelijke oefening
Lichamelijke opvoeding
Lo
Vakdocent lichamelijke opvoeding beroepsonderwijs

Vertaling van "Inspecteur voor de Lichamelijke opvoeding " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
Inspecteur voor de Lichamelijke opvoeding

Inspector for Physical Education


docent lichamelijke opvoeding beroepsonderwijs | docente lichamelijke opvoeding beroepsonderwijs | onderwijsgevende lichamelijke opvoeding beroepsonderwijs | vakdocent lichamelijke opvoeding beroepsonderwijs

instructor in physical education | vocational PE instructor | physical education vocational teacher | vocational teacher in physical education


docent lichamelijke opvoeding voortgezet onderwijs | docente lichamelijke opvoeding voortgezet onderwijs | docent lichamelijke opvoeding secundair onderwijs | leerkracht lichamelijke opvoeding voortgezet onderwijs

secondary school physical education tutor | secondary school teacher of physical education | high school physical education teacher | physical education teacher secondary school


lichamelijke oefening | lichamelijke opvoeding | lo [Abbr.]

physical education | PE [Abbr.]


lichamelijke opvoeding

physical education [ physical exercise ]


Minister van Ruimtelijke Ordening, Minister van Defensie, Minister van Lichamelijke Opvoeding en Sport, Minister van Jeugdzaken

Minister for Regional Planning, Minister for the Armed Forces and Police, Minister for Physical Education and Sport, Minister for Youth
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
25) De Commissie zal het gebruik van sport als instrument voor het ontwikkelingsbeleid bevorderen en: sport en lichamelijke opvoeding aanmerken als een essentieel onderdeel van kwaliteitsonderwijs en als een middel om scholen aantrekkelijker te maken en het absenteïsme terug te dringen; sport en lichamelijke opvoeding toegankelijker maken voor meisjes en vrouwen om hun zelfvertrouwen te vergroten, hun sociale integratie te verbeteren, vooroordelen te overwinnen, een gezonde levensstijl te bev ...[+++]

(25) The Commission will promote the use of sport as a tool in its development policy. In particular, it will: Promote sport and physical education as essential elements of quality education and as a means to make schools more attractive and improve attendance; Target action at improving access for girls and women to physical education and sport, with the objective to help them build confidence, improve social integration, overcome prejudices and promote healthy lifestyles as well as women's access to education; Support health promotion and awareness-raising campaigns through sport.


Richtlijn 2006/112/EG verplicht de lidstaten ertoe een vrijstelling te verlenen voor sommige diensten die nauw samenhangen met de beoefening van sport of met lichamelijke opvoeding en welke door instellingen zonder winstoogmerk worden verricht voor personen die aan sport of lichamelijke opvoeding doen.

Directive 2006/112/EC requires the Member States to exempt the supply of certain services closely linked to sport or physical education by non-profit-making organisations to persons taking part in sport or physical education.


Om de impact van de verschillende maatregelen te meten, wordt aan regeringen gevraagd om de mate van lichaamsbeweging te monitoren aan de hand van indicatoren met betrekking tot lichamelijke opvoeding op scholen, programma's voor de bevordering van lichaamsbeweging bij ouderen en projecten om het naar het werk fietsen of lopen te bevorderen.

To gauge the impact of the different measures, governments are asked to monitor physical activity levels covering such issues as physical education in schools, schemes to promote physical activity among the elderly and projects to encourage active travel to work.


Om de impact van de verschillende maatregelen te meten, wordt aan regeringen gevraagd om de mate van lichaamsbeweging te monitoren aan de hand van indicatoren met betrekking tot lichamelijke opvoeding op scholen, programma's voor de bevordering van lichaamsbeweging bij ouderen en projecten om het naar het werk fietsen of lopen te bevorderen.

To gauge the impact of the different measures, governments are asked to monitor physical activity levels covering such issues as physical education in schools, schemes to promote physical activity among the elderly and projects to encourage active travel to work.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Lichamelijke opvoeding op school is in aanleg een effectief instrument om mensen meer bewust te maken van het belang van gezondheidsbevorderende lichaamsbeweging en scholen kunnen gemakkelijk en doeltreffend voor activiteiten op dit gebied worden ingeschakeld.

Physical education at school has the potential to be an effective tool to increase awareness of the importance of HEPA, and schools can be easily and effectively targeted to implement activities in this regard.


Zit gezondheidsbevorderende lichaamsbeweging in opleidingsmodule van leraren lichamelijke opvoeding op bachelor- of masterniveau? ja/nee verplicht/facultatief

HEPA being a module in training of PE teachers at bachelor's and/or master's degree level: yes/no; mandatory/optional


Zit gezondheidsbevorderende lichaamsbeweging in opleidingsmodule van leraren lichamelijke opvoeding op bachelor- of masterniveau? ja/nee verplicht/facultatief

HEPA being a module in training of PE teachers at bachelor's and/or master's degree level: yes/no; mandatory/optional


Lichamelijke opvoeding op school is in aanleg een effectief instrument om mensen meer bewust te maken van het belang van gezondheidsbevorderende lichaamsbeweging en scholen kunnen gemakkelijk en doeltreffend voor activiteiten op dit gebied worden ingeschakeld.

Physical education at school has the potential to be an effective tool to increase awareness of the importance of HEPA, and schools can be easily and effectively targeted to implement activities in this regard.


Jongeren aanzetten tot een gezonde levensstijl middels lichamelijke opvoeding, voedingsleer, lichamelijke activiteit en de samenwerking tussen scholen, jeugdwerkers, gezondheidswerkers en sportorganisaties.

Encourage healthy lifestyles for young people via physical education, education on nutrition, physical activity and collaboration between schools, youth workers, health professionals and sporting organisations,


25) De Commissie zal het gebruik van sport als instrument voor het ontwikkelingsbeleid bevorderen en: sport en lichamelijke opvoeding aanmerken als een essentieel onderdeel van kwaliteitsonderwijs en als een middel om scholen aantrekkelijker te maken en het absenteïsme terug te dringen; sport en lichamelijke opvoeding toegankelijker maken voor meisjes en vrouwen om hun zelfvertrouwen te vergroten, hun sociale integratie te verbeteren, vooroordelen te overwinnen, een gezonde levensstijl te bev ...[+++]

(25) The Commission will promote the use of sport as a tool in its development policy. In particular, it will: Promote sport and physical education as essential elements of quality education and as a means to make schools more attractive and improve attendance; Target action at improving access for girls and women to physical education and sport, with the objective to help them build confidence, improve social integration, overcome prejudices and promote healthy lifestyles as well as women's access to education; Support health promotion and awareness-raising campaigns through sport.


w