Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Conversiehysterie
Conversiereactie
De remmen graduerend lossen
De remmen trapsgewijs lossen
Geneesmiddelen toedienen voor problemen met het zicht
Graduerend lossen
Hysterie
Hysterische psychose
In staat om probleem op te lossen
Kan problemen lossen
Manager laden en lossen
Manieren ontwikkelen om problemen op te lossen
Medicatie toedienen voor problemen met het zicht
Medicijnen toedienen voor problemen met het zicht
Met lossen aanvangen
Met lossen beginnen
Strategieën ontwikkelen om problemen op te lossen
Trapsgewijs lossen
Werkplannen ontwikkelen om problemen op te lossen

Traduction de «Kan problemen lossen » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


manieren ontwikkelen om problemen op te lossen | strategieën ontwikkelen om problemen op te lossen

develop objectives | develop strategy to solve problem | come up with strategy to solve problems | develop strategy to solve problems


werkplannen ontwikkelen om problemen op te lossen

develop plans to solve problems | plan activities to accomplish specific goals | develop work plans to solve problems | undertake planning activities to achieve specific goals


medicijnen toedienen voor problemen met het zicht | geneesmiddelen toedienen voor problemen met het zicht | medicatie toedienen voor problemen met het zicht

control medication for vision problem | direct medication for vision problems | administer medication for vision problem | administer medication for vision problems


de remmen graduerend lossen | de remmen trapsgewijs lossen

to release the brakes gradually | to release the brakes progressively


graduerend lossen | trapsgewijs lossen

gradual release | progressive release


met lossen aanvangen | met lossen beginnen

to break bulk




in staat om probleem op te lossen

Able to problem solve


Omschrijving: Het gemeenschappelijk thema van dissociatieve stoornissen of conversiestoornissen bestaat uit een gedeeltelijk of volledig verlies van de normale integratie van herinneringen, besef van identiteit en onmiddellijke zintuiglijke gewaarwordingen en controle over de motoriek. Alle vormen van dissociatieve stoornissen vertonen de tendens minder te worden na enige weken of maanden, vooral als hun begin samenviel met een traumatische levensgebeurtenis. Meer chronische stoornissen, vooral verlammingen en anesthesieën, kunnen ontstaan indien het begin samenvalt met onoplosbare problemen ...[+++]

Definition: The common themes that are shared by dissociative or conversion disorders are a partial or complete loss of the normal integration between memories of the past, awareness of identity and immediate sensations, and control of bodily movements. All types of dissociative disorders tend to remit after a few weeks or months, particularly if their onset is associated with a traumatic life event. More chronic disorders, particularly paralyses and anaesthesias, may develop if the onset is associated with insoluble problems or interpersonal di ...[+++]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
De traditionele financiers van innovatie, afkomstig uit de overheids- of privésector, weten bitter weinig van de nieuwe modellen af en aarzelen dus om hun steun toe te zeggen, waardoor zij de maatschappelijke en ecologische voordelen ervan niet benutten. De Commissie moet in het oog krijgen met welke problemen bedrijven worstelen om toegang te krijgen tot financiering voor nieuwe duurzame economische modellen en moet aanbevelingen doen om die problemen op te lossen.

In addition, traditional funders of innovation, both public and private, are unfamiliar with these new models, are therefore reluctant to support them, and do not appreciate their social and environmental benefits. The European Commission must provide a better analysis of the problems in accessing finance for the new sustainable economic models and draw up recommendations for overcoming these.


ERKENNEN dat de crisis, sinds de vaststelling van de Resolutie van de Raad over een nieuw kader voor Europese samenwerking in jeugdzaken (2010-2018), het jeugdbeleid voor nieuwe problemen heeft gesteld en dat er op EU-niveau in jeugdzaken meer moet worden samengewerkt om deze problemen op adequate wijze op te lossen.

RECOGNISE that, since the adoption of the Resolution on a Renewed Framework for European cooperation in the Youth field 2010-2018, the crisis has presented new challenges for youth policy and that there is a need for reinforced cooperation in the youth field at EU level to adequately deal with these challenges.


19. herinnert eraan dat een doeltreffende geschillenregeling belangrijk is om ervoor te zorgen dat de consumenten hun rechten kunnen doen gelden; benadrukt dat systemen voor alternatieve geschillenbeslechting en het SOLVIT-netwerk zich in de loop der jaren hebben bewezen als een eenvoudige, snelle en kostenefficiënte manier om burgergerelateerde problemen op te lossen, onder meer bij de erkenning van beroepskwalificaties, de overdraagbaarheid van pensioenen van mobiele werknemers en het vrij verkeer en de vrije vestiging van EU-burgers; wijst er evenwel op dat geschillenbeslechting in Europa grotendeels ongelijk wordt toegepast en dat ...[+++]

19. Recalls the importance of effective redress mechanism as a means of ensuring that consumers can pursue their rights; emphasises the fact that, over the years, alternative dispute resolution (ADR) systems and the SOLVIT network have proved to be simple, fast and cost-effective in solving problems affecting citizens, such as those linked to recognition of professional qualifications, portability of pension funds of mobile workers and free movement and residence of EU citizens, notes, nevertheless, that Europe’s ADR landscape remains largely fragmented and the SOLVIT network largely underused; stresses that citizens should be better i ...[+++]


33. is ingenomen met het voornemen van de Commissie om samen te werken met de lidstaten en zo informele instrumenten om problemen op te lossen, zoals SOLVIT, het EU-proefproject en Europese consumentencentra, te consolideren en te versterken; verzoekt de Commissie een stappenplan op te stellen voor de ontwikkeling en onderlinge koppeling van verschillende instrumenten om problemen op te lossen, teneinde de efficiëntie en de gebruiksvriendelijkheid te waarborgen en onnodige overlapping te voorkomen; verzoekt de lidstaten voldoende mi ...[+++]

33. Welcomes the Commission's intention to cooperate with Member States to consolidate and strengthen informal problem solving tools like SOLVIT, the EU Pilot project and European Consumer Centres; calls on the Commission to come up with a roadmap regarding the development and interlinking of different problem-solving tools to ensure efficiency and user friendliness and avoid unnecessary overlaps; calls on the Member States to provide these problem-solving tools with adequate resources;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
33. is ingenomen met het voornemen van de Commissie om samen te werken met de lidstaten en zo informele instrumenten om problemen op te lossen, zoals SOLVIT, het EU-proefproject en Europese consumentencentra, te consolideren en te versterken; verzoekt de Commissie een stappenplan op te stellen voor de ontwikkeling en onderlinge koppeling van verschillende instrumenten om problemen op te lossen, teneinde de efficiëntie en de gebruiksvriendelijkheid te waarborgen en onnodige overlapping te voorkomen; verzoekt de lidstaten voldoende mi ...[+++]

33. Welcomes the Commission’s intention to cooperate with Member States to consolidate and strengthen informal problem solving tools like SOLVIT, the EU Pilot project and European Consumer Centres; calls on the Commission to come up with a roadmap regarding the development and interlinking of different problem-solving tools to ensure efficiency and user friendliness and avoid unnecessary overlaps; calls on the Member States to provide these problem-solving tools with adequate resources;


33. is ingenomen met het voornemen van de Commissie om samen te werken met de lidstaten en zo informele instrumenten om problemen op te lossen, zoals SOLVIT, het EU-proefproject en Europese consumentencentra, te consolideren en te versterken; verzoekt de Commissie een stappenplan op te stellen voor de ontwikkeling en onderlinge koppeling van verschillende instrumenten om problemen op te lossen, teneinde de efficiëntie en de gebruiksvriendelijkheid te waarborgen en onnodige overlapping te voorkomen; verzoekt de lidstaten voldoende mi ...[+++]

33. Welcomes the Commission's intention to cooperate with Member States to consolidate and strengthen informal problem solving tools like SOLVIT, the EU Pilot project and European Consumer Centres; calls on the Commission to come up with a roadmap regarding the development and interlinking of different problem-solving tools to ensure efficiency and user friendliness and avoid unnecessary overlaps; calls on the Member States to provide these problem-solving tools with adequate resources;


Belangrijke problemen die bij de uitvoering van het operationele programma zijn ondervonden, met zo nodig een overzicht van de ernstige problemen die in het kader van de procedure van artikel 62, lid 1, onder d), punt i), van Verordening (EG) nr. 1083/2006 aan het licht zijn getreden, alsook de door de beheersautoriteit of het Comité van toezicht genomen maatregelen om die problemen op te lossen.

Any significant problems encountered in implementing the operational programme, including a summary of serious problems identified under the procedure in Article 62(1)(d)(i) of Regulation (EC) No 1083/2006, where appropriate, as well as any measures taken by the managing authority or the monitoring committee to solve the problems.


Informatie over belangrijke problemen die bij de uitvoering van de prioriteit zijn ondervonden, met zo nodig een overzicht van de ernstige problemen die in het kader van de procedure van artikel 62, lid 1, onder d), punt i), van Verordening (EG) nr. 1083/2006 aan het licht zijn getreden, alsook de door de beheersautoriteit of het Comité van toezicht genomen maatregelen om die problemen op te lossen.

Information on any significant problems encountered in implementing the priority, including a summary of serious problems identified pursuant to the procedure in Article 62(1)(d)(i) of Regulation (EC) No 1083/2006, where appropriate, as well as any measures taken by the managing authority or the monitoring committee to solve the problems.


Alle belangrijke problemen die zijn vastgesteld bij de toepassing van het operationele programma en per prioritair zwaartepunt, in de mate waarin een prioritair zwaartepunt daar gevolgen van ondervindt, inclusief een samenvatting van ernstige problemen die zijn vastgesteld in het kader van de procedure van artikel 61, lid 1, onder e), punt i), van Verordening (EG) nr. 1198/2006, voor zover van toepassing, en door de beheersautoriteit of het toezichtscomité genomen maatregelen om deze problemen op te lossen.

Any significant problems encountered in implementing the operational programme and by priority axis to the extent of which any priority axis is affected, including a summary of serious problems identified under the procedure in Article 61(1)(e)(i) of Regulation (EC) No 1198/2006 where appropriate, as well as any measures taken by the managing authority or the monitoring committee to solve the problems.


9. roept alle betrokken kandidaatlanden op meer resolute maatregelen te nemen om de problemen van de Roma-minderheid, met name met betrekking tot de beëindiging van dicriminerende praktijken van staatsinstellingen en overheden (overheidsinstanties, politiediensten, gerechtelijke instanties, scholen) op te lossen en vraagt hun voor het einde van de toetredingsonderhandelingen aan het Parlement, de Commissie en de Raad een verslag vo ...[+++]

9. Calls on all candidate countries concerned to undertake more decisive action to overcome the problems of the Roma minorities, in particular with regard to the elimination of discriminatory practices of State institutions and public authorities (public administration, police forces, judiciary, schools); and asks them to submit to Parliament, the Council and the Commission a report before the end of the accession negotiations which covers past and current actions and makes firm commitments as to how each country plans to resolve the problems of the Roma before the end of this decade; calls for sustained EU support for the realisation ...[+++]




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Kan problemen lossen' ->

Date index: 2022-06-02
w