Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Klanten informatie geven in verband met reparaties
Klanten informatie geven over prijzen
Klanten informatie geven over reparaties
Klanten informatie geven over tabaksproducten
Klanten informatie verstrekken over tabaksproducten
Klanten inlichtingen geven over herstellingen
Klanten inlichtingen geven over prijzen
Klanten inlichtingen geven over reparaties
Klanten inlichtingen geven over tabaksproducten
Klanten inlichtingen verstrekken over tabaksproducten
Klanten prijsinformatie geven
Klanten prijsinlichtingen geven

Vertaling van "Klanten informatie geven in verband met reparaties " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
klanten informatie geven over reparaties | klanten inlichtingen geven over herstellingen | klanten informatie geven in verband met reparaties | klanten inlichtingen geven over reparaties

arrange customer information related to repairs | providing customer information related to a repair | administer customer information related to repairs | provide customer information related to repairs


klanten informatie verstrekken over tabaksproducten | klanten inlichtingen geven over tabaksproducten | klanten informatie geven over tabaksproducten | klanten inlichtingen verstrekken over tabaksproducten

contribute information to customers on tobacco products | provide information to customers on a tobacco product | provide information to customers on tobacco products | providing information to customers on tobacco products


klanten prijsinformatie geven | klanten prijsinlichtingen geven | klanten informatie geven over prijzen | klanten inlichtingen geven over prijzen

providing customers with price information | tell customers about price information | arrange customers with price information | provide customers with price information
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
bij toekomstig werk aan herziene of nieuwe uitvoeringsmaatregelen van ecologisch ontwerp zal systematisch rekening worden gehouden met de repareerbaarheid van producten (met ingang van 2016); het normalisatieverzoek betreffende materiaalefficiëntie in het kader van ecologisch ontwerp omvat werk aan normen die reparatie gemakkelijker maken (tegen 2019); de Commissie zal eveneens kijken naar mogelijke horizonta ...[+++]

Future work on revised or new Ecodesign implementing measures will systematically consider the reparability of products (starting in 2016); The standardisation request on material efficiency under Ecodesign includes work on standards that make repair easier (by 2019); The Commission will also explore the possibility of horizontal requirements on the provision for repair information under the Ecodesign directive; The Commission will also prepare an independent testing programme on issues related to possible ...[+++]


Deze bepaling in het herziene wetgevingsvoorstel voor afvalstoffen creëert economische prikkels voor het ontwerp van producten die gemakkelijker kunnen worden gerecycled of hergebruikt; de mogelijkheden onderzoeken voor een coherenter beleidskader voor de verschillende werkterreinen van sectoraal EU-productbeleid en de bijdrage daarvan tot de circulaire economie; in haar werkzaamheden op het gebied van ecologisch ontwerp evenredige eisen betreffende de beschikbaarheid van reparatie-informatie en reserveonderdelen in aanmerking nemen ...[+++]

This provision under the revised legislative proposal on waste creates economic incentives for the design of products that can be more easily recycled or reused; examine options for a more coherent policy framework for the different strands of work on sectoral EU product policies and their contribution to the circular economy. consider proportionate requirements on the availability of repair information and spare parts in its work on Ecodesign; propose rewards for the promotion of certain preparation for reuse activities at ...[+++]


(v) beheer van risico's in verband met verouderde apparatuur: inventarisatie van de apparatuur in de inrichting; beschrijving van de staat waarin de apparatuur zich bevindt op 1 januari 2015 of op de datum waarop de apparatuur in gebruik wordt genomen indien later; presentatie van een strategie om te controleren in welke staat de apparatuur zich bevindt (wijze van uitvoering, frequentie, methodes, enz.) en om vast te stellen welk ge ...[+++]

(v) control of the risks posed by ageing equipment: inventory of the establishment’s equipment; description of the initial state of the equipment on 1 June 2015 or on the date on which it is brought into use, if later; presentation of the strategy in place for checking the state of the equipment (stating the arrangements for doing this, how often it is done, the methods used, etc.) and establishing the action to be taken in response to these checks (methodology for evaluating the results, criteria for establishing when corrective action needs to be taken with a view to repairs ...[+++]


Ik wil de commissaris graag informatie geven over ondernemingen die beslissen om hun productie naar buiten de Europese Unie te verplaatsen als gevolg van de beperkingen in verband met de reductie van de CO2-uitstoot.

I will happily pass on information to the Commissioner regarding companies which are deciding to transfer production outside EU Member States due to the constraints associated with reduced CO2 emissions.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
- Beschikt de Commissie over statistieken met betrekking tot de verschillen op het vlak van infrastructuurlasten en toegangsrechten tussen deze lidstaten, en kan ze meer gedetailleerde informatie geven over het gebrek aan onafhankelijkheid van de infrastructuurbeheerders en de maatregelen die de lidstaten in verband hiermee hebben nagelaten te nemen?

- Can the Commission provide statistics on the differences in access and infrastructure charges in these Member States and give more precise information about the lack of independence of infrastructure managers and the measures that Member States have failed to take in relation to this?


Oorsprongsaanduiding heeft met name tot doel Europese consumenten onbeperkte informatie te geven over het land van oorsprong van de producten die zij kopen, en hun zo de mogelijkheid te geven een verband te leggen tussen deze producten en de sociale, milieu- en veiligheidsnormen in het desbetreffende land.

The particular purpose of origin marking is to give EU consumers unrestricted information about the country of origin of the goods that they buy and to allow them to make a connection between the goods and the social, environmental and safety standards in the country in question.


11. betreurt het dat de Commissie niet eerder is overgegaan tot regulering van kredietbeoordelingsinstellingen maar juicht haar huidige voorstel toe; onderstreept dat er in dit voorstel voor gezorgd moet worden dat kredietbeoordelingsinstellingen hun beoordelingsactiviteiten moeten scheiden van eventuele andere diensten (zoals adviesverlening over structuurtransacties) die zij verlenen in verband met enige verplichtingen of entiteiten die onder hun beoordelingsactiviteiten vallen, en dat moet worden gewaarborgd dat kredietbeoordeling ...[+++]

11. Regrets that the Commission did not regulate credit rating agencies at an earlier stage, but welcomes its current proposal; stresses that this proposal should ensure that credit rating agencies are required to separate their rating business from any other services (such as advice on structuring transactions) that they provide in respect of any obligations or entities that they rate, and that they use consistent and appropriate rating terminology and foster transparency, clarity and the provision of data on complex financial products; considers that the proposal should ensure that securitisation and the credit rating process do not ...[+++]


is van oordeel dat in de ruimte van vrijheid, veiligheid en recht, die met name gekenmerkt wordt door het vrije verkeer van personen, vraagstukken in verband met immigratie en asiel van gemeenschappelijk belang zijn en dus gecoördineerde, sterke en doeltreffende werkrelaties vereisen tussen de autoriteiten van de lidstaten die verantwoordelijk zijn voor het immigratie- en asielbeleid, bevestigt het belang van de instelling van een netwerk van we ...[+++]

considers that in an area of freedom, security and justice characterised among other things by the free movement of persons, questions regarding migration and asylum are of common interest and thus require coordinated, strong and effective working relationships between authorities in the Member States in charge of migration and asylum policy, affirms the importance of establishing a mutual information network between authorities in the Member States in charge of migration and asylum policy, considers that such a system will help to in ...[+++]


ONDERZOEK OVER BOVIENE SPONGIFORME ENCEFALOPATHIE (BSE) EN DE VERWANTE ZIEKTEN BIJ DE MENS - CONCLUSIES VAN DE RAAD "OVERWEGENDE dat de Raad in diens conclusies van 14 mei 1996 heeft verklaard dat TSE (besmettelijke spongiforme encefalopathie) een probleem op het gebied van de volksgezondheid vormt en het nodig heeft gevonden dat alle passende maatregelen worden getroffen om het risico van mogelijke overdraagbaarheid van BSE (boviene spongiforme encefalopathie) uit te schakelen, OVERWEGENDE dat alleen wetenschappelijk onderzoek rationele en betrouwbare antwoorden kan geven op de nog ...[+++]

RESEARCH ON BOVINE SPONGIFORM ENCEPHALOPATHIES (BSE) AND RELATED HUMAN DISEASES - COUNCIL CONCLUSIONS "WHEREAS the Council, in its Conclusions of 14 May 1996, stated that the issue of TSEs (transmissible spongiform encephalopathies) constitutes a problem in the field of public health and considered it necessary that all appropriate measures be taken to eliminate the risk of possible transmission of BSE (bovine spongiform encephalopathy), WHEREAS only scientific research can provide rational, valid answers to the numerous questions this pathology continues to pose, and guide governments on the decisions they will have to take, WHEREAS cooperation at ...[+++]


In dit verband wees hij erop dat zijn diensten een nieuw onderzoek zijn begonnen naar de doorzichtigheid van de bankvoorwaarden voor grensoverschrijdende creditoverboekingen tussen Lid-Staten van de EU. In 1993 is een vergelijkbaar onderzoek gehouden om de mate van doorzichtigheid te testen ( dat wil zeggen, de beschikbaarheid en de kwaliteit van de informatie voor klanten die geld over de grens willen zenden)(1).

In this context he stressed that his services have launched a new survey on the transparency of banking conditions for cross-border credit transfers between EU Member States. A similar study had been undertaken in 1993 in order to test the level of transparency (i.e. the availability and quality of information to customers intending to send money across frontiers)(1).


w