Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Docent bedrijfskunde en economie voortgezet onderwijs
Docente literatuur voortgezet onderwijs
Leerkracht economie voortgezet onderwijs
Leerkracht kunst voortgezet onderwijs
Leerkracht kunstvakken voortgezet onderwijs
Leerkracht letterkunde secundair onderwijs
Leerkracht letterkunde voortgezet onderwijs
Onderwijsgevende economie secundair onderwijs
Onderwijsgevende kunst en cultuur voortgezet onderwijs
Onderwijsgevende kunstvakken voortgezet onderwijs
Onderwijsgevende letterkunde voortgezet onderwijs

Traduction de «Leerkracht economie voortgezet onderwijs » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
docent bedrijfskunde en economie voortgezet onderwijs | leerkracht bedrijfskunde en economie secundair onderwijs | leerkracht economie voortgezet onderwijs | onderwijsgevende economie secundair onderwijs

high school business studies teacher | teacher of economics in high school | business studies and economics teacher secondary school | teacher of business studies and economics in secondary schools


onderwijsgevende kunst en cultuur voortgezet onderwijs | onderwijsgevende kunstvakken voortgezet onderwijs | leerkracht kunst voortgezet onderwijs | leerkracht kunstvakken voortgezet onderwijs

secondary school art teacher | secondary school art tutor | art teacher | art teacher secondary school


docente literatuur voortgezet onderwijs | leerkracht letterkunde secundair onderwijs | leerkracht letterkunde voortgezet onderwijs | onderwijsgevende letterkunde voortgezet onderwijs

english literature teacher | english literature teacher in secondary schools | literature teacher secondary school | secondary school literature tutor
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
In alle Europese landen worden initiatieven ontplooid om de onderwijs- en opleidingssystemen aan te passen aan de kennismaatschappij en de -economie. De hervormingen staan niet in verhouding tot de uitdagingen en als ze in het huidige tempo worden voortgezet, zal de Unie haar doelstellingen niet kunnen verwezenlijken.

Despite the efforts being made in all European countries to adapt education and training systems to the knowledge-based society and economy, the reforms undertaken are not up to the challenges and their current pace will not enable the Union to attain the objectives set.


Structurele hervormingen en substantiële investeringen in infrastructuur en onderwijs moeten worden voortgezet om de economie in staat te stellen de concurrentiedruk en de marktkrachten binnen de Unie op de lange termijn het hoofd te bieden.

A continuation of structural reforms and sizeable investment in infrastructure and education are needed in order to enable the economy to cope with competitive pressures and market forces within the Union over the long term.


In alle Europese landen worden initiatieven ontplooid om de onderwijs- en opleidingssystemen aan te passen aan de kennismaatschappij en de -economie. De hervormingen staan niet in verhouding tot de uitdagingen en als ze in het huidige tempo worden voortgezet, zal de Unie haar doelstellingen niet kunnen verwezenlijken.

Despite the efforts being made in all European countries to adapt education and training systems to the knowledge-based society and economy, the reforms undertaken are not up to the challenges and their current pace will not enable the Union to attain the objectives set.


Bovendien is er behoefte aan voldoende middelen, in de vorm van overheidsfinanciering of particuliere bijdragen, voor onderwijs en opleiding en voor volwasseneneducatie, voortgezet beroepsonderwijs en voortgezette beroepsopleiding. Ook moet het bedrijfsleven meer bij onderwijs en opleiding betrokken worden: bedrijven moeten nauwer betrokken worden bij onderwijs en opleiding op het gebied van onderzoek en ontwikkeling, werkgevers in de vorm van actieve partnerschappen die tegemoetkomen aan de competentiebehoeften van de ...[+++]

The world of work must also be more involved in education and training: businesses must be involved in the research and development aspect, and employers need to have active partnerships in order to develop the skills required by the economy. In order to guarantee quality, equity and efficiency throughout the education and training system, it is necessary to encourage evaluation and monitoring procedures, studies and the supply of transparent information.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Bovendien is er behoefte aan voldoende middelen, in de vorm van overheidsfinanciering of particuliere bijdragen, voor onderwijs en opleiding en voor volwasseneneducatie, voortgezet beroepsonderwijs en voortgezette beroepsopleiding. Ook moet het bedrijfsleven meer bij onderwijs en opleiding betrokken worden: bedrijven moeten nauwer betrokken worden bij onderwijs en opleiding op het gebied van onderzoek en ontwikkeling, werkgevers in de vorm van actieve partnerschappen die tegemoetkomen aan de competentiebehoeften van de ...[+++]

The world of work must also be more involved in education and training: businesses must be involved in the research and development aspect, and employers need to have active partnerships in order to develop the skills required by the economy. In order to guarantee quality, equity and efficiency throughout the education and training system, it is necessary to encourage evaluation and monitoring procedures, studies and the supply of transparent information.


Bovendien is er behoefte aan voldoende middelen, in de vorm van overheidsfinanciering of particuliere bijdragen, voor onderwijs en opleiding en voor volwasseneneducatie, voortgezet beroepsonderwijs en voortgezette beroepsopleiding. Ook moet het bedrijfsleven meer bij onderwijs en opleiding betrokken worden: bedrijven moeten nauwer betrokken worden bij onderwijs en opleiding op het gebied van onderzoek en ontwikkeling, werkgevers in de vorm van actieve partnerschappen die tegemoetkomen aan de competentiebehoeften van de ...[+++]

The world of work must also be more involved in education and training: businesses must be involved in the research and development aspect, and employers need to have active partnerships in order to develop the skills required by the economy. In order to guarantee quality, equity and efficiency throughout the education and training system, it is necessary to encourage evaluation and monitoring procedures, studies and the supply of transparent information.


Al deze bronnen duiden op een verontrustend feit: in alle Europese landen worden initiatieven ontplooid om de onderwijs- en beroepsopleidingssystemen aan te passen aan de kennissamenleving en -economie, maar de hervormingen beantwoorden niet aan de uitdagingen en als zij in het huidige tempo voortgezet worden, zal de Unie de doelstellingen niet kunnen verwerkelijken.

Worryingly, these sources all point to a situation in which efforts are being made in all the European countries to adapt the education and training systems to the knowledge-driven society and economy, but the reforms undertaken are not up to the challenges and their current pace will not enable the Union to attain the objectives set.


Een hoog gekwalificeerde groep ter assistentie van de Commissie De door de Commissie ingestelde groep heeft tot taak, zich op de volgende thema's te bezinnen: * Onderwijs en beroepsopleiding in een samenleving en een economie die op kennis gebaseerd zijn, die de gehele onderwijsketen omvat, dus ook de voorschoolse fase en het volwassenenonderwijs. * Een betere herkenning van de behoeften aan opleiding en vaardigheden in een steeds meer op concurrentie gerichte samenleving die nieuwe werkvormen nodig heeft. * Het belang van het leerlin ...[+++]

A high-level group to assist the Commission The remit of the high-level group set up by the Commission covers: * education and training in a knowledge-based society and economy, taking in all aspects of education, including pre-school and adult education; * clearer identification of the needs in terms of training and skills in an increasingly competitive society requiring new forms of work; * the importance of learning at all levels against a background of European-scale mobility; * the contribution of the new information technologies and multimedia systems to education and initial and continuing training, with special reference to th ...[+++]


In alle Europese landen worden initiatieven ontplooid om de onderwijs- en opleidingssystemen aan te passen aan de kennismaatschappij en de -economie. De hervormingen staan niet in verhouding tot de uitdagingen en als ze in het huidige tempo worden voortgezet, zal de Unie haar doelstellingen niet kunnen verwezenlijken.

Despite the efforts being made in all European countries to adapt education and training systems to the knowledge-based society and economy, the reforms undertaken are not up to the challenges and their current pace will not enable the Union to attain the objectives set.


w