Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Docent geschiedenis secundair onderwijs
Docent wetenschappen voortgezet onderwijs
Docente literatuur voortgezet onderwijs
Docente wetenschappen voortgezet onderwijs
Leerkracht geschiedenis secundair onderwijs
Leerkracht geschiedenis voortgezet onderwijs
Leerkracht letterkunde secundair onderwijs
Leerkracht letterkunde voortgezet onderwijs
Leerkracht wetenschappen secundair onderwijs
Leerkracht wetenschappen voortgezet onderwijs
Onderwijsgevende geschiedenis voortgezet onderwijs
Onderwijsgevende letterkunde voortgezet onderwijs

Vertaling van "Leerkracht wetenschappen secundair onderwijs " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
docent wetenschappen voortgezet onderwijs | docente wetenschappen voortgezet onderwijs | leerkracht wetenschappen secundair onderwijs | leerkracht wetenschappen voortgezet onderwijs

science tutor secondary school | teacher of science in secondary schools | science teacher secondary school | secondary school science tutor


docent geschiedenis secundair onderwijs | onderwijsgevende geschiedenis voortgezet onderwijs | leerkracht geschiedenis secundair onderwijs | leerkracht geschiedenis voortgezet onderwijs

history tutor in high school | secondary school history teacher | high school history teacher | history teacher secondary school


docente literatuur voortgezet onderwijs | leerkracht letterkunde secundair onderwijs | leerkracht letterkunde voortgezet onderwijs | onderwijsgevende letterkunde voortgezet onderwijs

english literature teacher | english literature teacher in secondary schools | literature teacher secondary school | secondary school literature tutor
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
- Groter aantal instromers in de studierichtingen wiskunde, exacte wetenschappen en techniek (hoger secundair en tertiair onderwijs, naar gender)- Groter aantal afgestudeerden in wiskunde, exacte wetenschappen en techniek, naar gender- Groter aantal wetenschappers en technici in de maatschappij, naar gender- Groter aantal gekwalificeerde docenten in wiskunde, exacte wetenschappen en techniek (secundair onderwijs)

- Increase in number of entries into mathematics, science and technology courses (upper secondary advanced levels and tertiary levels, by gender),- increase in number of graduates in mathematics, science and technology, by gender,- increase in number of scientists and engineers in society, by gender,- increase in number of qualified teachers in the fields of mathematics, science and technology (secondary level).


Met betrekking tot de beroepsmobiliteit is één van de belangrijkste vorderingen de goedkeuring door de Raad van een reeks benchmarks die tegen 2010 moeten worden gehaald (over vroegtijdige schoolverlaters; aantal afgestudeerden in wiskunde, exacte wetenschappen en technologie; voltooiing van het hoger secundair onderwijs; leesachterstand bij 15-jarigen; en participatie in levenslang leren).

With regard to occupational mobility, the main areas where progress have been made include the adoption of a series of benchmarks by the Council to be achieved by 2010 (on early school leavers; graduates in mathematics, science and technology; completion of upper secondary education; low-achieving 15 years olds in reading literacy; and Lifelong Learning participation).


De lidstaten en de Unie moeten gezamenlijk snel en grondig nagaan welke plaats in de onderwijsstelsels voor wetenschap moet worden ingeruimd en bekijken hoe in de Unie het onderricht in de exacte wetenschappen op alle onderwijsniveaus - basis-, secundair en hoger onderwijs - kan worden versterkt.

The Member States and the Union should rapidly undertake a joint in-depth study of the room made for science subjects in education systems and how the teaching of sciences in Union can be improved at levels of education, primary, secondary and further.


De monitor meet de vooruitgang in de EU ten aanzien van de zes streefcijfers voor onderwijs en opleiding voor het jaar 2020: (1) Het percentage voortijdige schoolverlaters (in de leeftijdsgroep van 18 tot 24 jaar) moet minder dan 10 % bedragen, (2) het percentage 30- tot 34-jarigen met een diploma tertiair onderwijs moet ten minste 40 % bedragen, (3) ten minste 95 % van de kinderen tussen vier jaar en de leerplichtige leeftijd voor het lager onderwijs moet deelnemen aan onderwijs, (4) het percentage 15-jarigen met ondermaatse prestaties voor lezen, wi ...[+++]

It measures the EU's progress on the six Education and Training 2020 targets: (1) The share of early leavers (aged 18-24) from education and training should be less than 10%, (2) the share of 30 to 34 year-olds with tertiary educational attainment should be at least 40%, (3) at least 95% of children between the age of four and the age for starting primary education should participate in education, (4) the share of 15 year-olds with underachievement in reading, mathematics and science should be less than 15%, (5) 82% of recent graduates from upper secondary to tertiary education (aged 20-34) who are no longer in education or training shou ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In het secundair onderwijs integreert de helft van de landen ondernemerschap in verplichte vakken zoals economie en sociale wetenschappen.

In secondary education, half of the countries integrate entrepreneurship into compulsory subjects such as economics and social sciences.


De Europese Commissie nam in 2006 het initiatief tot oprichting van een deskundigenteam dat moet onderzoeken welke actie op communautair niveau nodig is om het onderwijs in de exacte wetenschappen in het primaire en secundaire onderwijs te bevorderen.

In 2006 the Commission took the initiative of setting up a team of experts to examine which actions should be taken at Community level to improve the teaching of sciences at primary and secondary levels in education.


De Europese Commissie nam in 2006 het initiatief tot oprichting van een deskundigenteam dat moet onderzoeken welke actie op communautair niveau nodig is om het onderwijs in de exacte wetenschappen in het primaire en secundaire onderwijs te bevorderen.

In 2006 the Commission took the initiative of setting up a team of experts to examine which actions should be taken at Community level to improve the teaching of sciences at primary and secondary levels in education.


Deelname aan het voorschoolse onderwijs Speciaal onderwijs Voortijdige schoolverlaters Leesvaardigheid, wiskunde en exacte wetenschappen Taalvaardigheden ICT-vaardigheden Civieke vaardigheden Leercompetentie Aantal jongeren met een diploma hoger secundair onderwijs Schoolmanagement Scholen als veelzijdige lokale leercentra | Professionele ontwikkeling van leerkrachten en prakti ...[+++]

Participation in pre-school education Special needs education Early school leavers Literacy in reading, mathematics and science Language skills ICT skills Civic skills Learning to learn skills Upper secondary completion rates of young people School management Schools as multi-purpose local learning centres | Professional development of teachers and trainers Stratification of education and training systems Higher education graduates Cross-national mobility of students in higher education Participation of adults in lifelong learning Adults’ skills Educational attainment of the population Investment in education and training Returns to educ ...[+++]


Met betrekking tot de beroepsmobiliteit is één van de belangrijkste vorderingen de goedkeuring door de Raad van een reeks benchmarks die tegen 2010 moeten worden gehaald (over vroegtijdige schoolverlaters; aantal afgestudeerden in wiskunde, exacte wetenschappen en technologie; voltooiing van het hoger secundair onderwijs; leesachterstand bij 15-jarigen; en participatie in levenslang leren).

With regard to occupational mobility, the main areas where progress have been made include the adoption of a series of benchmarks by the Council to be achieved by 2010 (on early school leavers; graduates in mathematics, science and technology; completion of upper secondary education; low-achieving 15 years olds in reading literacy; and Lifelong Learning participation).


- basisopleiding: onderricht over biowetenschappen in het secundair onderwijs, middelen voor universitair en technisch onderwijs, versterking van de belangstelling voor wetenschappen, verlaging van het percentage schoolverlaters;

- initial education: life science education at secondary school level, university and technical education resources, strengthening science interest, reduction of drop-out rate,


w