Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Instituut voor de lerarenopleiding
Lerarenopleiding
Lerarenopleiding voor de 2e graads bevoegdheid
Lerarenopleiding voor de 3e graads bevoegdheid
Lerarenopleiding voor de derdegraads bevoegdheid
Lerarenopleiding voor de derdegraadsbevoegdheid
Lerarenopleiding voor de tweedegraads bevoegdheid
Lerarenopleiding voor de tweedegraadsbevoegdheid

Vertaling van "Lerarenopleiding voor de derdegraadsbevoegdheid " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
lerarenopleiding voor de 3e graads bevoegdheid | lerarenopleiding voor de derdegraads bevoegdheid | lerarenopleiding voor de derdegraadsbevoegdheid

secondary teacher training, lower level


lerarenopleiding voor de 2e graads bevoegdheid | lerarenopleiding voor de tweedegraads bevoegdheid | lerarenopleiding voor de tweedegraadsbevoegdheid

secondary teacher training, intermediate level


instituut voor de lerarenopleiding | lerarenopleiding

teacher training college | teacher training institute
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
moedigt de lidstaten ertoe aan hun initiële lerarenopleiding en permanent bijscholingsprogramma's aan te passen, beter gebruik te maken van peer-learningactiviteiten tussen de lidstaten en samenwerking en partnerschappen tussen instellingen voor lerarenopleiding en scholen te bevorderen.

Encourages Member States to adapt their initial teacher training and continuous in-service development programmes, to make better use of peer-learning activities between Member States, and to promote cooperation and partnerships between teacher training colleges and schools.


spreekt zijn bezorgdheid uit over het feit dat de helft van de lerarenopleiders in de OESO-landen van mening is dat de systemen voor lerarenopleiding hen er onvoldoende op voorbereiden om effectief om te gaan met diversiteit en moedigt de betrokken lidstaten aan permanente professionele ondersteuning te garanderen voor leraren op dit gebied, om hen uit te rusten met de nodige pedagogische vaardigheden wat de kwesties van migratie en acculturatie betreft en hen in staat te stellen diversiteit te gebruiken als rijke leerbron in de klassen; pleit voor een beter gebruik van het potentieel van peer-l ...[+++]

Expresses its concern at the fact that half of teacher trainers in OECD countries feel that teacher training systems do not sufficiently prepare them to handle diversity effectively, and encourages the Member States concerned to guarantee ongoing professional support for teachers in this field, equipping them with the necessary pedagogical competencies on the topics of migration and acculturation and enabling them to utilise diversity as a rich source for learning in classrooms; advocates better utilisation of the potential of peer-learning activities among Member States.


– gezien de conclusies van de Raad Onderwijs, Jeugd en Cultuur van 15 en 16 november 2007 en met name de conclusies over het verbeteren van de kwaliteit van de lerarenopleiding ,

– having regard to the conclusions adopted by the Education, Youth and Culture Council at its meeting of 15-16 November 2007 and specifically to the conclusions on teacher education ,


– gezien de mededeling van de Commissie getiteld "De kwaliteit van de lerarenopleiding verbeteren" (COM(2007)0392) en de daarmee verband houdende werkdocumenten van de Commissiediensten (SEC(2007)0931 en SEC(2007)0933),

– having regard to the Commission communication entitled Improving the Quality of Teacher Education (COM(2007)0392) and to the related Commission staff working papers (SEC(2007)0931 and SEC (2007)0933),


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
1. sluit zich volledig aan bij de analyse dat verbetering van de kwaliteit van de lerarenopleiding tot aanzienlijke verbetering van de prestaties van leerlingen leidt;

1. Strongly supports the analysis that raising the quality of teacher education leads to substantial gains in student performance;


C. overwegende dat het Europees Sociaal Fonds een belangrijke rol kan spelen in de ontwikkeling van onderwijs en opleidingen, en zo kan bijdragen aan een betere lerarenopleiding,

C. whereas the European Social Fund can play an important role in education and training development, thus contributing to better teacher education,


26. pleit ervoor burgerschapsvorming tot een verplicht vak te maken, zowel op de lerarenopleiding als op scholen, zodat leerkrachten en leerlingen over de vereiste kennis over de rechten en plichten van burgers en over de Unie beschikken en actuele politieke en sociale situaties en processen kunnen analyseren en kritisch beoordelen;

26. Calls for civic education to become a compulsory subject both in teacher training and at schools, so that teachers and pupils have the requisite knowledge of citizens' rights and obligations and of the Union and can analyse and critically assess topical political and social situations and processes;


Gebruik te maken van alle beschikbare instrumenten, zoals die van de open coördinatiemethode en het programma Een Leven Lang Leren, het zevende kaderprogramma voor onderzoek en technologische ontwikkeling en het Europees Sociaal Fonds, om — middels een geïntegreerde aanpak — empirische kennis die relevant is voor het beleid op het gebied van de lerarenopleiding, verdere initiatieven inzake wederzijds leren, innovatieve projecten in het kader van de lerarenopleiding en de mobiliteit van leraren, lerarenopleiders en leraren in opleiding ...[+++]

Use all available instruments, such as those forming part of the open method of coordination, the Lifelong Learning Programme, the 7th Framework Programme for Research and Technological Development and the European Social Fund, to promote — using an integrated approach — evidence-based knowledge relevant to teacher education policies, further initiatives on mutual learning, innovative teacher education projects and the mobility of teachers, teacher educators and student teachers.


EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 42007X1212(01) - EN - Conclusies van de Raad en de vertegenwoordigers van de regeringen der lidstaten, in het kader van de Raad bijeen van 15 november 2007 , over het verbeteren van de kwaliteit van de lerarenopleiding // Conclusies van de Raad en de vertegenwoordigers van de regeringen der lidstaten, in het kader van de Raad bijeen van 15 november 2007, over het verbeteren van de kwaliteit van de lerarenopleiding - (

EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 42007X1212(01) - EN - Conclusions of the Council and of the Representatives of the Governments of the Member States, meeting within the Council of 15 November 2007 , on improving the quality of teacher education // Conclusions of the Council and of the Representatives of the Governments of the Member States, meeting within the Council of 15 November 2007, on improving the quality of teacher education - (


ZIJN INGENOMEN MET de mededeling van de Commissie aan de Raad en het Europees Parlement van 23 augustus 2007 over het verbeteren van de kwaliteit van de lerarenopleiding , waarin de kwaliteit van het onderricht en de lerarenopleiding worden aangemerkt als sleutelfactoren voor het optrekken van de opleidingsniveaus en het verwezenlijken van de doelstellingen van Lissabon, en waarin dienovereenkomstig voorstellen worden geformuleerd om deze te handhaven en te verbeteren.

WELCOME the Communication from the Commission to the Council and the European Parliament of 23 August 2007 on improving the quality of teacher education , which identifies the quality of teaching and teacher education as key factors in raising educational attainment levels and achieving the Lisbon goals, and accordingly sets out proposals aimed at maintaining and improving these.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Lerarenopleiding voor de derdegraadsbevoegdheid' ->

Date index: 2021-06-25
w