Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Afdelingshoofd maatschappelijke diensten
Directrice zakelijke dienstverlening
Hoofd maatschappelijke ontwikkeling
Maatschappij voor management-diensten
Manager dienstverlening
Manager facilitaire diensten
Manager maatschappelijke ontwikkeling
Manager sociale dienstverlening
Manager zakelijke diensten
Manager zakelijke dienstverlening
Servicemanager

Traduction de «Maatschappij voor management-diensten » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
maatschappij voor management-diensten

management services company


manager facilitaire diensten | servicemanager | directrice zakelijke dienstverlening | manager dienstverlening

client services representative | service coordinator | field service manager | service manager


manager zakelijke diensten | manager zakelijke dienstverlening

corporate services consultant | professional services consultant | business service manager | professional services executive


afdelingshoofd maatschappelijke diensten | manager maatschappelijke ontwikkeling | hoofd maatschappelijke ontwikkeling | manager sociale dienstverlening

frontline manager | social care team manager | social and care services manager | social services manager
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Het overbruggen van deze digitale kloof kan mensen uit achtergestelde sociale groepen helpen op gelijkere voet deel te nemen aan de digitale maatschappij (en aan diensten die in dit verband direct relevant voor hen zijn, zoals eleren, eoverheid en egezondheid) en hun achterstand via een grotere kans op werkgelegenheid aan te pakken.

Bridging this digital divide can help members of disadvantaged social groups to participate on a more equal footing in digital society (including services of direct interest to them such as eLearning, eGovernment, eHealth) and to tackle their disadvantage through increased employability.


Sommige van deze ICT-systemen, -diensten, -netwerken en –infrastructuren (kortom, ICT-infrastructuren) vormen een vitaal onderdeel van de Europese economie en maatschappij: ze verschaffen essentiële goederen en diensten of vormen het ondersteunende platform van andere kritieke infrastructuren.

Some of these ICT systems, services, networks and infrastructures (in short, ICT infrastructures) form a vital part of European economy and society, either providing essential goods and services or constituting the underpinning platform of other critical infrastructures.


gezien pijler II van de strategie van de Commissie voor een digitale eengemaakte markt, die gericht is op het scheppen van gunstige en gelijke voorwaarden en het juiste klimaat om digitale netwerken en innovatieve diensten te ontwikkelen, en pijler III, die ondersteuning biedt aan een inclusieve digitale maatschappij waarin burgers over de nodige vaardigheden beschikken om de mogelijkheden van het internet te benutten en meer kans te maken op de arbeidsmarkt,

having regard to Pillar II of the Commission’s Digital Single Market Strategy, which is aimed at creating the right conditions and a level playing field and environment for digital networks and innovative services to develop, and Pillar III, which supports an inclusive digital society in which citizens have the right skills to seize the opportunities brought about by the internet and boost their chances of getting a job,


Het overbruggen van deze digitale kloof kan mensen uit achtergestelde sociale groepen helpen op gelijkere voet deel te nemen aan de digitale maatschappij (en aan diensten die in dit verband direct relevant voor hen zijn, zoals eleren, eoverheid en egezondheid) en hun achterstand via een grotere kans op werkgelegenheid aan te pakken.

Bridging this digital divide can help members of disadvantaged social groups to participate on a more equal footing in digital society (including services of direct interest to them such as eLearning, eGovernment, eHealth) and to tackle their disadvantage through increased employability.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Het overbruggen van deze digitale kloof kan mensen uit achtergestelde sociale groepen helpen op gelijkere voet deel te nemen aan de digitale maatschappij (en aan diensten die in dit verband direct relevant voor hen zijn, zoals e‑leren, e‑overheid en e‑gezondheid) en zowel hun kans op werkgelegenheid als hun levenskwaliteit te verhogen.

Bridging this digital divide can help members of disadvantaged social groups to participate on a more equal footing in the digital society (including services of direct interest to them such as eLearning, eGovernment, eHealth) and increase their employability and quality of life.


Dit begrip, zoals dit is erkend in de rechtspraak van het Hof van Justitie, omvat ten minste de volgende gronden: openbare orde, openbare veiligheid en volksgezondheid, als bedoeld in de artikelen 46 en 55 van het Verdrag; handhaving van de maatschappelijke orde; doelstellingen van het sociaal beleid; bescherming van afnemers van diensten; consumentenbescherming; bescherming van werknemers, met inbegrip van de sociale bescherming van werknemers; dierenwelzijn; handhaving van het financieel evenwicht van het socialezekerheidsstelsel; voorkoming van fraude; voorkoming van oneerlijke concurrentie; bescherming van het milieu en het stedelijk milieu, met inbegrip van stedelijke en rurale ruimtelijke ordening; bescherming van schuldeis ...[+++]

The notion as recognised in the case law of the Court of Justice covers at least the following grounds: public policy, public security and public health, within the meaning of Articles 46 and 55 of the Treaty; the maintenance of order in society; social policy objectives; the protection of the recipients of services; consumer protection; the protection of workers, including the social protection of workers; animal welfare; the preservation of the financial balance of the social security system; the prevention of fraud; the prevention of unfair competition; the protection of the environment and the urban environment, including town and country planning; the protection of creditors; safeguarding the sound administration of justice ...[+++]


Werkgelegenheid en concurrentiekracht van het bedrijfsleven: Het EFRO draagt bij aan de gezamenlijke financiering van de volgende maatregelen (met 91.230 miljoen ecu, voor deze volgorde van belangrijkheid): * Oprichting en uitbreiding van 30 bedrijvencentra voor het MKB in de industriële, de ambachtelijke en de dienstensector * Uitbreiding en uitrusting van het Technologisch park Zamadio * Opzet van 5 industrieterreinen * Bijstand aan het MKB voor de verwerving van vaste activa, voor fundamenteel en toegepast onderzoek, ontwikkelings- en innovatieprojecten en milieuvriendelijke technologie * Bijstand aan het MKB door verlening van dienst ...[+++]

Employment and business competitiveness: The ERDF (with 91.230 MECU in this priority) contributes to the co-financing of the following actions: . Creation and extension of 30 enterprise centres for industrial, craft and service sector SMEs . Extension and equipping of the Zamudio Technological park . Establishment of 5 industrial estates . assistance to industrial SMEs for the acquisition of fixed assets, for basic and applied research, development and innovation projects and for environmentally friendly technology . assistance to SMEs by way of services of viability and diagnostic studies, advice, innovation and expansion plans etc assistance for service sector SMEs, particularly in the fields of commercialisation and distribution of servi ...[+++]


DE RAAD VERZOEKT DE INDUSTRIE 25. haar verantwoordelijkheid te erkennen inzake - het bijscholen van leiding en werknemers in het gebruik van ICT, - de benutting van de mogelijkheden van ICT voor het verbeteren van haar concurrentievermogen, - het scheppen en bevorderen van nieuwe diensten en produkten van de informatiemaatschappij en het stimuleren van het tijdig opstellen van passende, marktgerichte normen en specificaties ; 26. actief deel te nemen aan de ontwikkeling van het beleid inzake de informatie-maatschappij op nationaal en Europees niveau en oog te hebben voor de sociale en maatschappelijke ...[+++]

V. THE COUNCIL CALLS ON INDUSTRY TO 25. recognise their responsibility to - upgrade the skills of management and employees in the use of ICT, - exploit the potential of ICT in enhancing their competitiveness, - create and promote new information society services and products as well as stimulate timely production of suitable and market driven standards and specifications 26. actively participate in the development of information society policies at national and european level while being attentive to the social and societal aspects of the information society; 27. establish and market cost effective transeuropean generic services for ex ...[+++]


- Tariefoverleg Hoewel prijsoverleg doorgaans een ernstige beperking van de mededinging inhoudt, kan tariefoverleg in de sector luchtvervoer positief worden beoordeeld voor zover "interlining" hierdoor wordt vergemakkelijkt. Interlining is de mogelijkheid voor passagiers om diensten van verschillende luchtvaartmaatschappijen op een enkel biljet te combineren en reserveringen bij een maatschappij over te brengen naar een andere maatschappij.

- Tariff consultations Even though discussions on pricing are usually a serious restriction of competition, tariff consultations in the airline industry may be treated favourably in so far as they facilitate interlining, i.e. the possibility for passengers to combine services by different airlines on a single ticket and to change reservations from one airline onto another.


FUNDAMENTELE PRINCIPES Voor de toepassing, in de context van de luchtvaartsector, van artikel 92, lid 3, onder c) van het Verdrag en artikel 61, lid 3, onder c van de EER- Overeenkomst, heeft de Commissie bepaalde criteria vastgesteld, waaraan moet worden voldaan: (1) de steunmaatregelen moeten deel uitmaken van een uitgebreid herstructureringsprogramma, waardoor de maatschappij in staat wordt gesteld weer levensvatbaar te worden zonder verdere steun; (2) de steunmaatregelen moeten de laatste zijn in overeenstemming met het communaut ...[+++]

FUNDAMENTAL PRINCIPLES For the application of Article 92(3)(c) of the Treaty and Article 61(3)(c) of the EEA Agreement in the sectoral context of aviation, the Commission has defined certain criteria which have to be met. In short: (1) the aid shall be part of a comprehensive restructuration programme enabling the company to regain viability without further aid; (2) the aid shall be the last one in conformity with Community law; this implies that an air carrier having received aid, will not be allowed further aid unless under exceptional circumstances, unforeseeable and external to the company (3) capacity reductions have to be included, if necessary; (4) the aid and the related programme do not in any case aim at increasing capacity to ...[+++]


w