Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aannemelijke fout
Aanvullend onderwijs
Bijles
Bijwerkonderwijs
Buitengewoon onderwijs
Departement van een middelbare school beheren
Departement van een secundaire school beheren
Gedragsproblemen op school
Geloofwaardig falen
Leerachterstand
Mislukking om gewicht te verliezen
Mislukking op school
Onderwijs voor buitengewoon begaafden
Onderwijsinstelling
Plausibele mislukking
Plausibele storing
Remediërend onderwijs
School
School voor doofstommen
School voor epileptici
School voor epileptische kinderen
School voor gehandicapte kinderen
School voor kinderen die aan toevallen lijden
School voor slechthorende kinderen
Sprong uit brandende school

Vertaling van "Mislukking op school " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE


leerachterstand [ bijles | bijwerkonderwijs | mislukking op school | remediërend onderwijs ]

backwardness at school [ remedial class | remedial teaching ]


mislukking om gewicht te verliezen

Failure to lose weight


onderwijsinstelling [ school ]

educational institution [ school | teaching institution ]


aannemelijke fout | geloofwaardig falen | plausibele mislukking | plausibele storing

credible failure


buitengewoon onderwijs [ aanvullend onderwijs | onderwijs voor buitengewoon begaafden | school voor doofstommen | school voor gehandicapte kinderen | school voor slechthorende kinderen ]

special education [ compensatory education | education for highly gifted children | school for handicapped children | school for the blind | school for the deaf | special-needs education | special teaching ]


school voor epileptici | school voor epileptische kinderen | school voor kinderen die aan toevallen lijden

school for epileptic children


departement van een middelbare school beheren | departement van een secundaire school beheren

manage secondary school departments | managing secondary school department | manage secondary school department | manages secondary school department




IN-CONTEXT TRANSLATIONS
De systemen moeten erop gericht zijn dat geen enkele 'mislukking' als definitief wordt beschouwd en geen enkele leerling de school verlaat met het idee dat hij of zij niet kan leren.

Systems should seek to ensure that no ‘failure’ is seen as definitive and no pupil leaves school believing that he or she is 'unable' to learn.


Schooluitval, in de meeste lidstaten nog veel te hoog, wordt tegengegaan door positieve acties zoals schoolkeuzeadvies, systemen aan de hand waarvan mogelijke mislukking op school al in een vroeg stadium kan worden onderkend en voorkomen, individuele ondersteuning van risicogroepen (stedelijke agglomeraties, etnische minderheidsgroepen, enz.) initiatieven om de leerinhoud en onderwijsmethoden te diversifiëren en het aankweken van verantwoordelijkheidsbesef.

Failure at school, which is still too high in most Member States, is targeted for positive action such as educational guidance, establishment of early warning and prevention systems, individual support initiatives for risk groups (conurbations, ethnic minorities, etc.), measures to diversify teaching content and approaches, plus making individuals more responsible for themselves.


Schooluitval, in de meeste lidstaten nog veel te hoog, wordt tegengegaan door positieve acties zoals schoolkeuzeadvies, systemen aan de hand waarvan mogelijke mislukking op school al in een vroeg stadium kan worden onderkend en voorkomen, individuele ondersteuning van risicogroepen (stedelijke agglomeraties, etnische minderheidsgroepen, enz.) initiatieven om de leerinhoud en onderwijsmethoden te diversifiëren en het aankweken van verantwoordelijkheidsbesef.

Failure at school, which is still too high in most Member States, is targeted for positive action such as educational guidance, establishment of early warning and prevention systems, individual support initiatives for risk groups (conurbations, ethnic minorities, etc.), measures to diversify teaching content and approaches, plus making individuals more responsible for themselves.


Er zijn enkele acties om mislukking op school en vroegtijdige schoolverlating tegen te gaan, en er is een ontwikkeling om leerlingen met speciale behoeften in het reguliere onderwijs te integreren.

Some actions to counteract school failure and early drop-out appear, as well as movement towards integration of pupils with special needs into mainstream education.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In 2002 is er een wet op de onderwijskwaliteit aangenomen, die onder meer tot doel heeft om de mate van vroegtijdige schoolverlating en mislukking op school te verminderen.

A Law on Quality of Education was passed in 2002 which has among its main objectives to reduce drop-out and school failure.


Er zijn enkele acties om mislukking op school en vroegtijdige schoolverlating tegen te gaan, en er is een ontwikkeling om leerlingen met speciale behoeften in het reguliere onderwijs te integreren.

Some actions to counteract school failure and early drop-out appear, as well as movement towards integration of pupils with special needs into mainstream education.


In 2002 is er een wet op de onderwijskwaliteit aangenomen, die onder meer tot doel heeft om de mate van vroegtijdige schoolverlating en mislukking op school te verminderen.

A Law on Quality of Education was passed in 2002 which has among its main objectives to reduce drop-out and school failure.


Algemeen aanvaard echter is het denkbeeld dat van mislukking op school sprake is wanneer zich één of alle van de volgende verschijnselen voordoen : een leerling realiseert zijn of haar potentieel niet, maakt geen individuele vorderingen, verlaat de school vroegtijdig, of verlaat de school zonder of met onvoldoende diploma's of getuigschriften.

However, it is generally accepted that failure at school involves some or all of the following phenomena: not fulfilling potential, not making individual progress, leaving school early and leaving school with no or inadequate certificates of qualification.


5. Het begrip "mislukking op school" neemt per Lid-Staat verschillende vormen aan en is daarom moeilijk te definiëren.

5. The concept of failure at school takes different forms in each Member State, and is therefore difficult to define.


3. De Ministers van Onderwijs van de Europese Unie zijn zich het bestaan van het gemeenschappelijk probleem van mislukking op school al enige tijd bewust.

3. Ministers for Education in the European Union have for some time recognized the existence of the common problem of failure at school.


w