Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Docent bedrijfskunde en economie voortgezet onderwijs
Docent chemie secundair onderwijs
Docente muziek secundair onderwijs
Leerkracht economie voortgezet onderwijs
Leerkracht muziek voortgezet onderwijs
Leerkracht muzikale opvoeding secundair onderwijs
Leerkracht scheikunde voortgezet onderwijs
Onderwijsgevende chemie secundair onderwijs
Onderwijsgevende economie secundair onderwijs
Onderwijsgevende muziek secundair onderwijs
Onderwijsgevende scheikunde voortgezet onderwijs

Traduction de «Onderwijsgevende economie secundair onderwijs » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
docent bedrijfskunde en economie voortgezet onderwijs | leerkracht bedrijfskunde en economie secundair onderwijs | leerkracht economie voortgezet onderwijs | onderwijsgevende economie secundair onderwijs

high school business studies teacher | teacher of economics in high school | business studies and economics teacher secondary school | teacher of business studies and economics in secondary schools


onderwijsgevende chemie secundair onderwijs | onderwijsgevende scheikunde voortgezet onderwijs | docent chemie secundair onderwijs | leerkracht scheikunde voortgezet onderwijs

chemistry studies teacher in secondary school | chemistry tutor secondary school | chemistry studies high school teacher | chemistry teacher secondary school


docente muziek secundair onderwijs | onderwijsgevende muziek secundair onderwijs | leerkracht muziek voortgezet onderwijs | leerkracht muzikale opvoeding secundair onderwijs

secondary school music teacher | secondary school music tutor | music teacher secondary school | teacher of music in high school
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
28. onderstreept in dit verband de positieve impact van secundaire metalen, die helpen om de input van energie en grondstoffen aanzienlijk te verminderen; verzoekt de Commissie dan ook de ontwikkeling en de werking van secundaire metaalmarkten te faciliteren; moedigt de invoering van een kringloopeconomie aan op alle locaties waar basismetaal wordt geproduceerd om de opwerking van bijproducten en gerecycleerde metalen te combineren ter verhoging van ...[+++]

28. Highlights in this context the positive impact of secondary metals, which help to significantly reduce energy and raw material input; calls therefore on the Commission to facilitate the development and functioning of secondary metal markets; encourages the establishment of a circular economy at every base metals production plant in order to link the exploitation of by-products and recycled metals with the aim of increasing their competitiveness; calls for it to be made mandatory to establish a circular economy at every base metals production plant in order to link the exploitation of by-products and recycled metals with the aim of ...[+++]


30. onderstreept in dit verband de positieve impact van secundaire metalen, die helpen om de input van energie en grondstoffen aanzienlijk te verminderen; verzoekt de Commissie dan ook de ontwikkeling en de werking van secundaire metaalmarkten te faciliteren; moedigt de invoering van een kringloopeconomie aan op alle locaties waar basismetaal wordt geproduceerd om de opwerking van bijproducten en gerecycleerde metalen te combineren ter verhoging van ...[+++]

30. Highlights in this context the positive impact of secondary metals, which help to significantly reduce energy and raw material input; calls therefore on the Commission to facilitate the development and functioning of secondary metal markets; encourages the establishment of a circular economy at every base metals production plant in order to link the exploitation of by-products and recycled metals with the aim of increasing their competitiveness; calls for it to be made mandatory to establish a circular economy at every base metals production plant in order to link the exploitation of by-products and recycled metals with the aim of ...[+++]


In het secundair onderwijs integreert de helft van de landen ondernemerschap in verplichte vakken zoals economie en sociale wetenschappen.

In secondary education, half of the countries integrate entrepreneurship into compulsory subjects such as economics and social sciences.


43. stelt voor essentiële bedrijfskundige vaardigheden op te nemen in het lesprogramma van het secundaire onderwijs en KMO's te betrekken bij opleidingen waar ze aanvullende praktische informatie en advies kunnen inbrengen; ondersteunt het beleid van universiteiten om in hun onderwijsprogramma's leerstof op te nemen die tegemoet komen aan de behoeften van de economie;

43. Proposes the teaching of essential business skills in the curricula of secondary schools and encourages the involvement of SMEs in areas of education where they can provide complementary practical information and advice; supports the policy of universities of including in their teaching programmes content which meets the needs of the economy;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
43. stelt voor essentiële bedrijfskundige vaardigheden op te nemen in het lesprogramma van het secundaire onderwijs en KMO’s te betrekken bij opleidingen waarbij ze aanvullende praktische informatie en advies kunnen inbrengen; ondersteunt het beleid van universiteiten om in hun onderwijsprogramma's inhouden op te nemen die tegemoet komen aan de behoeften van de economie;

43. Proposes the teaching of essential business skills in curricula of secondary schools and encourages the involvement of SMEs in areas of education where they can provide complementary practical information and advice; supports the policy of universities of including in their teaching programmes content which meets the needs of the economy;


2. vindt in het groei-initiatief onvoldoende het feit terug dat investeren in menselijk kapitaal, inclusief voor secundair onderwijs en levenslang leren, voor Europa waarschijnlijk de belangrijkste factor is om de uitdagingen van de op innovatie gebaseerde wereldwijde economie het hoofd te bieden;

2. Does not see adequately reflected in the Growth Initiative the fact that investment in human capital, including for secondary education and life-long learning, is probably the most important single factor if Europe is to be able to cope with the challenges of the innovation-based global economy;


w