Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
'high output'-ileostoma
'high output'-stoma
Binnenlandse output
Cardiac output
Hartprestatie
Heart output
Input-output-analyse
Input-outputtabellen
Minutenvolume
Output
Sectoriële analyse

Vertaling van "Output " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
cardiac output | hartprestatie | heart output | minutenvolume

circulation rate | flow rate




adequaatheid van cardiale output en uitwisseling van alveolair gas

Adequacy of cardiac output and alveolar gas exchange








input-output-analyse [ input-outputtabellen | sectoriële analyse ]

input-output analysis [ input-output table | sectoral analysis ]


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Output gap: verschil tussen de reële en de potentiële output (uitgedrukt in procentpunten ten opzichte van de potentiële output).

Output gap: difference between the level of actual and potential output (expressed in percentage points compared to the potential output).


Soort output[47] || Gem. kosten || Aantal outputs || Kosten || Aantal outputs || Kosten || Aantal outputs || Kosten || Aantal outputs || Kosten || Aantal outputs || Kosten || Aantal outputs || Kosten || Aantal outputs || Kosten || Totaal aantal outputs || Totaal kosten

Type[47] || Average cost || Number || Cost || Number || Cost || Number || Cost || Number || Cost || Number || Cost || Number || Cost || Number || Cost || Total number || Total cost


45. wijst er nogmaals op dat de focus op structurele tekorten sinds de hervorming van het SGP in 2005, in combinatie met de invoering van een uitgavenregel bij de hervorming van 2011, maar ook het concept "output gap" dat moeilijk te kwantificeren is, onzekerheid, complexiteit en flexibiliteitsmarges creëren en zo leiden tot een discretionaire tenuitvoerlegging van het stabiliteits- en groeipact; vreest dat de berekening van potentiële groei en output, die ten grondslag ligt aan de beoordeling van de structurele tekorten, en de berekening van de uitgavenregel gebaseerd zijn op diverse twijfelachtige aannamen die leiden tot aanzienlijke ...[+++]

45. Insists that the focus on structural deficits since the 2005 reform of the SGP, together with the introduction of an expenditure rule with the 2011 reform as well as the concept of output gap which is difficult to quantify, create uncertainty, complexity and margins for flexibility and thus the discretionary implementation of the SGP; fears that the calculation of potential growth and output, which underpins the assessment of structural deficits, and that of the expenditure rule, are subject to several questionable assumptions which lead to substantial revisions between the Commission's autumn and spring forecasts, thereby leading t ...[+++]


Soort output[32] || Gem. kosten van de output || Aantal Aantal outputs || Kosten || Aantal Aantal outputs || Kosten || Aantal Aantal outputs || Kosten || Aantal Aantal outputs || Kosten || Aantal Aantal outputs || Kosten || Aantal Aantal outputs || Kosten || Aantal Aantal outputs || Kosten || Totaal outputs || Totaal kosten

Type of output[32] || Average cost of the output || Number of outputs || Cost || Number of outputs || Cost || Number of outputs || Cost || Number of outputs || Cost || Number of outputs || Cost || Number of outputs || Cost || Number of outputs || Cost || Total number of outputs || Total cost


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
3. In het in lid 2 bedoelde besluit worden de volgende elementen aangeduid: de begunstigde en de doelstellingen van het gezamenlijke actieplan, de mijlpalen en streefdoelen voor outputs en resultaten, de kosten van het behalen van deze mijlpalen en streefdoelen voor outputs en resultaten en het financieringsplan uitgesplitst naar operationeel programma en prioritaire as, met inbegrip van het totale subsidiabele bedrag en de overheidsbijdrage, de uitvoeringsperiode van het gezamenlijke actieplan en in voorkomend geval de geografische dekking en de doelgroepen van het gezamenlijke actieplan.

3. The decision referred to in paragraph 2 shall indicate the beneficiary and the objectives of the joint action plan, the milestones and targets for outputs and results, the costs of achieving these milestones, outputs and result targets, and the financing plan by operational programme and priority axis, including the total eligible amount and the public contribution, the implementation period of the joint action plan and, where relevant, the geographical coverage and target groups of the joint action plan.


Soort output[33] || Gem. kosten van de output || Aantal outputs || Kosten || Aantal outputs || Kosten || Aantal outputs || Kosten || Aantal outputs || Kosten || Aantal outputs || Kosten || Aantal outputs || Kosten || Totaal aantal outputs || Totale kosten

Type of output[33] || Average cost of the output || Number of outputs || Cost || Number of outputs || Cost || Number of outputs || Cost || Number of outputs || Cost || Number of outputs || Cost || Number of outputs || Cost || Total number of outputs || Total cost


Soort output[56] || Gemiddelde kostprijs van de output || Aantal outputs || Kosten || Aantal outputs || Kosten || Aantal outputs || Kosten || Aantal outputs || Kosten || Aantal outputs || Kosten || Aantal outputs || Kosten || Aantal outputs || Kosten || Totaal aantal outputs || Totale kosten

Type of output[56] || Average cost of the output || Number of outputs || Cost || Number of outputs || Cost || Number of outputs || Cost || Number of outputs || Cost || Number of outputs || Cost || Number of outputs || Cost || Number of outputs || Cost || Total number of outputs || Total cost


16. erkent dat de IAS in 2010 een audit heeft uitgevoerd betreffende het beheer van output voor externe communicatie om de betrouwbaarheid van de interne controles van de output voor externe communicatie te beoordelen en te verzekeren; merkt in het bijzonder op dat er in de loop der jaren verschillende strategiedocumenten inzake communicatie zijn opgesteld, maar dat zij niet gekoppeld werden aan het jaarlijks werkprogramma voor 2010, noch aan het meerjarenwerkprogramma 2010-2012, en dat er geen periodieke actualisering van de doelgroepen gepland was tijdens de levenscyclus van de planningdocumenten, hoewel dat vereist is krachtens de co ...[+++]

16. Acknowledges that in 2010 the IAS performed an audit on the management of outputs for external communication in order to assess and provide assurance on the internal controls applicable to the outputs for external communication; notes in particular that various strategic documents covering the area of communication have been issued over the years but have not been linked to the 2010 Annual Work Programme and Multi-Annual Work Programme 2010-2012, and that no periodic update of target groups was planned over the lifecycle of the planning documents even though required in the Centre’s Communication Strategy;


16. erkent dat de IAS in 2010 een audit heeft uitgevoerd betreffende het beheer van output voor externe communicatie om de betrouwbaarheid van de interne controles van de output voor externe communicatie te beoordelen en te verzekeren; merkt in het bijzonder op dat er in de loop der jaren verschillende strategiedocumenten inzake communicatie zijn opgesteld, maar dat zij niet gekoppeld werden aan het jaarlijks werkprogramma voor 2010, noch aan het meerjarenwerkprogramma 2010-2012, en dat er geen periodieke actualisering van de doelgroepen gepland was tijdens de levenscyclus van de planningdocumenten, hoewel dat vereist is krachtens de co ...[+++]

16. Acknowledges that in 2010 the IAS performed an audit on the management of outputs for external communication in order to assess and provide assurance on the internal controls applicable to the outputs for external communication; notes in particular that various strategic documents covering the area of communication have been issued over the years but have not been linked to the 2010 Annual Work Programme and Multi-Annual Work Programme 2010-2012, and that no periodic update of target groups was planned over the lifecycle of the planning documents even though required in the Centre's Communication Strategy;


14. verzoekt de Commissie erop toe te zien dat de VN-verslagen voldoende informatie bevatten over de resultaten van projecten, d.w.z. de output en de gevolgen, en dit binnen het vastgestelde tijdschema voor rapportering; benadrukt dat meetbare output- en impactindicatoren integraal deel moeten uitmaken van de rapporteringscriteria; betreurt dat in meer dan 70% van de antwoorden van ECHO op de vragenlijsten van de Rekenkamer voor haar speciaal verslag nr. 15/2009 blijkt dat de VN-verslagen te laat waren; verzoekt de Commissie de jongste stand van zaken op dit gebied te schetsen;

14. Calls on the Commission to ensure that UN reports contain sufficient information concerning the results – i.e. the output and outcome – of projects within the reporting time scale; stresses that measurable output and impact indicators must be an integral part of the reporting criteria; deplores the fact that over 70% of ECHO's replies to the ECA's questionnaires for its Special Report 15/2009 reveal that UN reports were late, and asks the Commission to indicate the latest situation in this regard;




Anderen hebben gezocht naar : high output'-ileostoma     high output'-stoma     binnenlandse output     cardiac output     hartprestatie     heart output     input-output-analyse     input-outputtabellen     input output     minutenvolume     output     sectoriële analyse     Output      


datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Output ' ->

Date index: 2021-10-26
w