Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
AILP
Algemene procedure
Directeur kleuterschool
Directrice kinderdagverblijf
Kleuterafdeling
Kleuterbouw
Kleuterschool
Kleuterschoolprocedures
Kwaliteitscontroleprocedures
Locatiedirectrice kleuterschool
OPIV
Peuterschool
Peuterspeelzaalleider
Procedures in de kleuterschool
Procedures voor kwaliteitscontrole
Procedures voor quality-assurance
QA-procedures
Rechtsvordering
Stopzetting van de procedure
Wetgevende procedure

Traduction de «Procedures in de kleuterschool » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
kleuterschoolprocedures | procedures in de kleuterschool

kindergarten school procedure | kindergarten school processes | kindergarten procedures | kindergarten school procedures


directrice kinderdagverblijf | locatiedirectrice kleuterschool | directeur kleuterschool | peuterspeelzaalleider

kindergarten director | preschool head teacher | nursery school head teacher | nursery school headmaster








kleuterbouw | kleuterschool

nursery school | pre-primary school


kwaliteitscontroleprocedures | QA-procedures | procedures voor kwaliteitscontrole | procedures voor quality-assurance

quality check | quality control procedures | quality assurance procedures | quality assurance procedures


rechtsvordering [ algemene procedure | stopzetting van de procedure ]

judicial proceedings [ court proceedings | discontinuance of judicial proceedings | end of judicial proceedings | judicial procedure | legal procedure | legal proceedings | withdrawal of judicial proceedings | Judicial procedure(ECLAS) | procedure (law)(UNBIS) ]


wetgevende procedure

legislative procedure [ legislative process | legislative technique | Legislation(STW) ]


Overeenkomst inzake procedures op het gebied van invoervergunningen [ AILP | OPIV ]

Agreement on Import Licensing Procedures [ AILP ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Het is van cruciaal belang dat de lidstaten voor degelijk taalonderwijs in de kleuterschool en het basisonderwijs zorgen, omdat basishoudingen jegens andere talen en culturen op dit niveau vorm krijgen en de fundamenten voor het leren van talen in een later stadium hier worden gelegd.

It is a priority for Member States to ensure that language learning in kindergarten and primary school is effective, for it is here that key attitudes towards other languages and cultures are formed, and the foundations for later language learning are laid.


Zweden: Multicultureel onderwijs op de kleuterschool

Sweden: Multicultural education in pre-school establishments


- efficiënt investeren in onderwijs en opleiding op alle niveaus (van kleuterschool tot hoger onderwijs).

- To ensure efficient investment in education and training systems at all levels (pre-school to tertiary).


- de onderwijsresultaten in elke segment verbeteren (kleuterschool, basisonderwijs, voortgezet onderwijs, beroepsonderwijs en hoger onderwijs) door middel van een geïntegreerde aanpak, gericht op het verbeteren van de belangrijkste vaardigheden en op het terugdringen van het aantal voortijdige schoolverlaters.

- To improve educational outcomes, addressing each segment (pre-school, primary, secondary, vocational and tertiary) within an integrated approach, encompassing key competences and aiming at reducing early school leaving.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Om bij te dragen tot dit doel zal Erasmus+ modernisering van onderwijs en opleiding ondersteunen, met inbegrip van schoolonderwijs, van kleuterschool tot secondair onderwijs en initiële beroepsopleiding.

To contribute to this goal, Erasmus+ will support modernisation of education and training, including school education, from early childhood to secondary level and initial vocational training.


Het werd voor de Europese Commissie uitgevoerd door het Eurydice-netwerk en bundelt de recentste informatie over leraren en directieleden, van de kleuterschool tot en met het hoger onderwijs, met gegevens over onder meer leeftijd, geslacht, werktijd en salaris.

It is produced for the European Commission by the Eurydice network and compiles the latest information on teachers and school leaders, from pre-primary to post-secondary education, including data on age, gender, working hours and salaries.


Er zijn grote verschillen in het aantal uren waarin zij effectief moeten lesgeven. Dit aantal ligt over het algemeen hoger in de kleuterschool en neemt af in de hogere onderwijsniveaus.

The number of hours that they have to be actively engaged in teaching varies widely: the number is generally higher in pre-primary education and decreases at higher levels of education.


Slovenië zet Roma-assistenten en ‑bemiddelaars in om Roma-kinderen zo vroeg mogelijk in het onderwijsproces op te nemen (vanaf de kleuterschool). Daardoor kan het percentage Roma dat het algemene onderwijs afmaakt worden verbeterd (momenteel is dat 18,7% voor Roma, tegen gemiddeld 54,3% voor niet-Roma in Ljubljana).

Slovenia is using Roma assistants and mediators and seeking to include Roma children in pre-school education so as to improve the completion rate for Roma in general education (currently 18.7% for Roma compared to an average of 54.3% for non-Roma in Ljubljana).


Slovenië zet Roma-assistenten en ‑bemiddelaars in om Roma-kinderen zo vroeg mogelijk in het onderwijsproces op te nemen (vanaf de kleuterschool).

While involving Roma assistants and mediators, Slovenia seeks to include Romani children as early as possible in educational processes (pre-schools).


- De Europese Unie speelt een belangrijke rol, niet alleen dank zij de programma's voor onderzoek en ontwikkeling, zoals het programma telematicatoepassingen, maar dank zij alle programma's die betrekking hebben op educatieve multimediatoepassingen: programma's voor onderzoek, onderwijs en opleiding (bij voorbeeld Leonardo da Vinci en Socrates) of voor de cultuurindustrie (bij voorbeeld Media II en in de toekomst INFO 2000). - Educatieve multimediaprogramma's moeten beantwoorden aan de pedagogische eisen van het onderwijs, van kleuterschool tot universiteit, en van de beroepsopleidingen binnen en buiten de ondernemingen".

- The European Union plays a significant role through its research and development programmes, e.g. the telematics applications programme which covers multimedia educational systems, its research, education and training programmes (e.g. Leonardo da Vinci and Socrates) and its cultural programme such as Media II and in future INFO 2000. - Multimedia educational systems must meet teaching requirements from kindergarten to university and the requirements of additional training both within and outside firms.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Procedures in de kleuterschool' ->

Date index: 2022-07-28
w