Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Feedback van klanten beheren
Kijken hoe klanten zich gedragen
Klantenoordelen analyseren
Klantgedrag observeren
Klantgedrag volgen
Klantreacties onderzoeken
Reacties van klanten observeren
Reacties van klanten onderzoeken

Vertaling van "Reacties van klanten observeren " (Nederlands → Engels) :

TERMINOLOGIE
klantgedrag volgen | reacties van klanten observeren | kijken hoe klanten zich gedragen | klantgedrag observeren

check out customer traits | monitor customers' behaviour | monitor customer behaviour | observe clients' needs and attitude


feedback van klanten beheren | klantreacties onderzoeken | klantenoordelen analyseren | reacties van klanten onderzoeken

collect and manage client feedback | evaluate customer feedback | collect and manage customer feedback | measure customer feedback
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
De klanten moeten ook goed geïnformeerd worden over de soorten van maatregelen die de aanbieder van de elektronischecommunicatiediensten kan treffen in reactie op beveiligings- of integriteitsincidenten aangezien dergelijke maatregelen een direct of indirect effect kunnen hebben op de gegevens van de klant, zijn privacy of andere aspecten van de geleverde dienst.

Customers should also be kept well informed of possible types of action that the provider of electronic communications service may take to address security threats or in response to a security or integrity incident, since such actions could have a direct or indirect impact on the customer's data, privacy or other aspects of the service provided.


In een reactie verklaarde Neelie Kroes, Commissaris voor concurrentiebeleid: "Klanten van internationale verhuizers zijn bijna twintig jaar om de tuin geleid.

Competition Commissioner Neelie Kroes said: "Clients of international removal companies have been cheated for almost two decades.


In een reactie verklaarde Neelie Kroes, Commissaris voor concurrentiebeleid: "Het is onaanvaardbaar dat de belangrijkste producenten van sluitingstechnologie zolang samenspanden om prijzen kunstmatig hoog te houden en dat zij klanten en markten onder elkaar verdeelden voor producten die vele consumenten dagelijks gebruiken.

Competition Commissioner Neelie Kroes said: "It is unacceptable that the major fastening technology producers colluded for such a long time to maintain artificial price levels and to share customers and markets for products which are used every day by a lot of consumers.


In een reactie verklaarde Neelie Kroes, Commissaris belast met het mededingingsbeleid: "Kartels zijn onduldbare praktijken in het bedrijfsleven omdat klanten daarmee niet de voordelen van de interne markt kunnen plukken.

Competition Commissioner Neelie Kroes said “Cartels are unacceptable corporate behaviour that deprive customers of the benefits of the Single Market.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In een reactie verklaarde Neelie Kroes, Commissaris voor concurrentiezaken: "Het is van groot belang dat de Commissie de impact van deze fusie zorgvuldig onderzoekt, gezien de toenemende vraag naar overslagdiensten voor kolen, de beperkte keuze voor klanten en het risico op prijsverhogingen".

“It is crucial that the Commission carefully analyses the impact of this merger in view of increasing demand for cargo handling services for coal, limited customer choice and a risk of price increases”. commented Competition Commissioner Neelie Kroes.


HAART kan alleen succesvol zijn als met grote volharding de behandeling levenslang wordt voortgezet, als er middelen beschikbaar zijn om voortdurend de reactie van de patiënt op de geneesmiddelen, de toxiciteit en de interacties ervan met andere medicijnen te observeren.

Successful use of HAART also implies considerable efforts to maintain adherence to lifelong treatment plus resources to monitor response, drug toxicities and interactions.


Ze proberen zo vooral hun imago te verbeteren en negatieve reacties van klanten te voorkomen.

They do so for various reasons, notably to improve their corporate image and reduce the risk of negative consumer reaction.


Ze proberen zo vooral hun imago te verbeteren en negatieve reacties van klanten te voorkomen.

They do so for various reasons, notably to improve their corporate image and reduce the risk of negative consumer reaction.


Wat een significante prijsstijging precies inhoudt, varieert van geval tot geval, maar in de praktijk zullen NRI's doorgaans rekening moeten houden met de reacties van de klanten (consumenten of ondernemingen) op een blijvende prijsverhoging van 5 à 10 %(27).

While the significance of a price increase will depend on each individual case, in practice, NRAs should normally consider customers' (consumers or undertakings) reactions to a permanent price increase of between 5 to 10 %(27).


Wat een significante prijsstijging precies inhoudt, varieert van geval tot geval, maar in de praktijk zullen NRI's doorgaans rekening moeten houden met de reacties van de klanten (consumenten of ondernemingen) op een blijvende prijsverhoging van 5 à 10 %(27).

While the significance of a price increase will depend on each individual case, in practice, NRAs should normally consider customers' (consumers or undertakings) reactions to a permanent price increase of between 5 to 10 %(27).




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Reacties van klanten observeren' ->

Date index: 2023-07-07
w