Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advies geven over risicobeheer
Adviseren over risicobeheer
Cindynica
Integraal risicomanagement
Raad geven over risicobeheer
Risicoanalyse
Risicobeheer
Risicobeheer
Risicobeheer in de openlucht uitoefenen
Risicobeheer in openlucht uitoefenen
Risicobeheer in sport toepassen
Risicobeheersing
Risicobeoordeling
Risicomanagement
Risicowetenschap
Wetenschappelijk risicobeheer
Wetenschappelijke risicoanalyse
Zorgen voor risicobeheer in sport

Traduction de «Risicobeheer » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
risicobeheer in sport toepassen | zorgen voor risicobeheer in sport

apply risk management to sports | manage risks in sports | apply risk management in sports | implement risk management practices to sports


risicobeheer in de openlucht uitoefenen | risicobeheer in openlucht uitoefenen

implement risk management outdoors | implement risk management practices outdoors | develop risk management tools for the outside sector | implement risk management for outdoors




risicobeheer [ integraal risicomanagement | risicoanalyse | risicobeoordeling | risicomanagement ]

risk management [ enterprise risk management | ERM | risk analysis | risk assessment | risk assessment(UNBIS) ]


risicobeheer | risicobeheersing | risicomanagement

risk management




adviseren over risicobeheer | advies geven over risicobeheer | raad geven over risicobeheer

propose on accident management | strategise on accident management | advise on risk management | recommend on risk management


risicowetenschap [ cindynica | wetenschappelijke risicoanalyse | wetenschappelijk risicobeheer ]

hazard science [ cindynics | science of danger ]




TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Code samenvatting: Interne markt / Banken en financiën / Financieel toezicht en risicobeheer / Risicobeheer bij banken en financiële instellingen Interne markt / Banken en financiën / Consumenten: financiën en betalingen / Consumentenkrediet

Summary code: Internal market / Banking and finance / Financial supervision and risk management / Managing risks to banks and financial institutions Internal market / Banking and finance / Consumer finance and payments / Consumer finance


Code samenvatting: Interne markt / Banken en financiën / Financieel toezicht en risicobeheer / Risicobeheer bij banken en financiële instellingen

Summary code: Internal market / Banking and finance / Financial supervision and risk management / Managing risks to banks and financial institutions


Code samenvatting: Institutionele zaken / De instellingen en organen van de eu / De instellingen / Europese Centrale Bank Interne markt / Banken en financiën / Financieel toezicht en risicobeheer / Bankenunie Interne markt / Banken en financiën / Financieel toezicht en risicobeheer / Toezicht op financiële instellingen / Banktoezicht van de ECB

Summary code: Institutional affairs / The institutions, bodies and agencies of the union / The Institutions / European Central Bank Internal market / Banking and finance / Financial supervision and risk management / Banking Union Internal market / Banking and finance / Financial supervision and risk management / Supervision of financial institutions / ECB Banking Supervision


· risiscobeoordeling en -analyse: uitgaande van de bestaande nationale risicoanalyses heeft de Commissie een eerste sectoroverschrijdend overzicht gemaakt van de risico´s in de EU. Daarbij heeft zij, waar mogelijk en relevant, rekening gehouden met de toekomstige gevolgen van klimaatverandering, alsmede met de noodzaak van aanpassing aan klimaatverandering. De lidstaten moeten voor eind 2015 aan de hand van een samenhangende benadering een nationale risicobeoordeling maken om de gevaren te identificeren en in aansluiting daarop het nationale vermogen voor risicobeheer beoordelen en de planning van het risicobeheer verbeteren.

· Risk assessment and analysis: Building on the available national risk assessments, the Commission has prepared a first cross-sectoral overview of risks in the EU, taking into account, where possible and relevant, the future impact of climate change and the need for climate adaptation; following a consistent approach, multi-hazard national risk assessments are to be produced by Member States by end 2015 and followed up by assessment of national risk management capabilities and improved risk management planning.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
De mededeling van de Commissie over risicobeheer en de veiligheid van de leveringsketen benadrukt het belang van verdere intersectorale samenwerking[10]. Aangedrongen wordt op meer capaciteit voor risicobeheer in verband met het toezicht op de risico's van vrachtbewegingen door versterking van het EU-kader voor risicobeheer, inclusief de alomvattende systemen voor voorafgaande vrachtinformatie en de gebruikmaking van geautoriseerde marktdeelnemers om ononderbroken handel te waarborgen.

The Commission Communication on risk management and the security of the supply chain stresses the importance of further cross-sectoral cooperation.[10] It calls for increased risk management capacity to monitor the risks associated with cargo movements by strengthening the EU risk management framework including the comprehensive advance cargo information systems and the reliance on Authorised Economic Operators to ensure uninterrupted trade.


Risicobeheer en prudentieel toezicht: BAB's moeten de bevoegde autoriteit overtuigen van de soliditeit van de interne organisatie wat betreft risicobeheer.

Risk management and prudential oversight. AIFMs are required to assure the competent authority of the robustness of their internal arrangements with respect to risk management.


Risicobeheer en prudentieel toezicht: BAB's moeten de bevoegde autoriteit overtuigen van de soliditeit van de interne organisatie wat betreft risicobeheer.

Risk management and prudential oversight. AIFMs are required to assure the competent authority of the robustness of their internal arrangements with respect to risk management.


Om de mogelijk schadelijke gevolgen van onvolkomen vormgegeven beloningsstructuren voor een goed risicobeheer en een degelijke controle van het risicogedrag van individuele personen aan te pakken, dient in deze richtlijn voor abi-beheerders een uitdrukkelijke verplichting te worden opgenomen om voor de categorieën van medewerkers wier beroepsactiviteiten hun risicoprofiel materieel beïnvloeden, een beloningsbeleid en een beloningscultuur vast te stellen en in stand te houden die stroken met een deugdelijk en doeltreffend risicobeheer.

In order to address the potentially detrimental effect of poorly designed remuneration structures on the sound management of risk and control of risk-taking behaviour by individuals, there should be an express obligation for AIFMs to establish and maintain, for those categories of staff whose professional activities have a material impact on the risk profiles of AIFs they manage, remuneration policies and practices that are consistent with sound and effective risk management.


Ook moeten gedelegeerde handelingen worden vastgesteld om te preciseren welke taken op het gebied van risicobeheer moeten worden verricht, welke de passende frequentie is voor de evaluatie van het risicobeheersysteem, hoe de risicobeheerstaken functioneel en hiërarchisch zullen worden gescheiden van de uitvoerende afdelingen, inclusief het portefeuillebeheer, welke de specifieke voorzorgsmaatregelen ter voorkoming van belangenconflicten zijn, en welke vereisten inzake risicobeheer de abi-beheerder moet hanteren.

Delegated acts should also be adopted to specify the risk management functions to be employed; the appropriate frequency for review of the risk management system; how the risk management function should be functionally and hierarchically separated from the operating units, including the portfolio management function; the specific safeguards against conflicts of interest; and the risk management requirements to be employed by AIFMs.


Naar aanleiding van de discussie in de Raad van 2005 heeft de Commissie op basis van interne en externe analyses haar denkwerk over risicobeheer voortgezet, terwijl in de tussentijd de communautaire steun voor risicobeheer werd ingevoerd in het kader van de groente- en fruithervorming: telersverenigingen krijgen daar toestemming om te beslissen dergelijke maatregelen in hun programma's op te nemen.

Following the 2005 Council debate the Commission has continued its reflections on risk management based on internal and external analysis, while in the meantime Community support for risk management was introduced in the fruit and vegetable reform by authorising producer organisations to decide to include such measures in their programmes.


w