Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Beladen loop
Gebruik van robots
Industriële robot
Loop in beladen toestand
Robot
Robot voor het beladen
Robot voor laden en lossen
Robot-geassisteerde radicale prostatectomie
Robot-geassisteerde simpele uterusextirpatie
Robotinstallaties afstellen
Robots assembleren
Robots in elkaar zetten
Robots monteren
Robots voor
Toepassen van robots
Tweezijdig te beladen laadbord
Tweezijdig te beladen pallet

Traduction de «Robot voor het beladen » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
robot voor het beladen | robot voor laden en lossen

feeder robot


beladen loop | loop in beladen toestand

running under load


tweezijdig te beladen laadbord | tweezijdig te beladen pallet

two-way pallet


industriële robot [ robot ]

industrial robot [ robot | Robots(ECLAS) | robots(UNBIS) ]


toepassen van robots [ gebruik van robots ]

robotisation [ robotization | use of robots ]


robots in elkaar zetten | robots assembleren | robots monteren

robotic machine assembling | robots assembling | assemble robots | assembling robotic machines


robot-geassisteerde simpele uterusextirpatie

Robotic assisted hysterectomy


robot-geassisteerde radicale prostatectomie

Robot assisted radical prostatectomy


robotinstallaties afstellen | robots voor (auto)industrie installeren

arrange automotive robot | create automotive robot | erect automotive robotic machining systems | set up automotive robot


gebruikmaken van persoonlijke robots voor praktische ondersteuning

make use of personal robots for practical help | making use of personal robots for practical support | make use of personal robot for practical support | make use of personal robots for practical support
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
2.4. Wanneer het voertuig wordt beladen tot de technisch toelaatbare maximummassa in beladen toestand, mag de massa op de vooras in geen geval minder bedragen dan 30 % van de technisch toelaatbare maximummassa in beladen toestand van het voertuig.

2.4. Where the vehicle is laden to the technically permissible maximum laden mass, the mass on the front axle shall in no event be less than 30 % of the technically permissible maximum laden mass of the vehicle.


2.4.1. Wanneer het voertuig wordt beladen tot de technisch toelaatbare maximummassa in beladen toestand plus de technisch toelaatbare maximummassa op het koppelpunt, mag de massa op de vooras in geen geval minder dan 20 % van de technisch toelaatbare maximummassa in beladen toestand van het voertuig bedragen.

2.4.1. Where the vehicle is laden to the technically permissible maximum laden mass plus the technically permissible maximum mass at the coupling point, the mass on the front axle shall in no event be less than 20 % of the technically permissible maximum laden mass of the vehicle.


1. Met ingang van 1 november 2014 is VN/ECE-reglement nr. 90 van toepassing voor de verkoop en het in het verkeer brengen van nieuwe vervangingsremvoeringsets voor voertuigtypen van categorie M met een toelaatbare maximummassa in beladen toestand van niet meer dan 3,5 ton, categorie M met een toelaatbare maximummassa in beladen toestand van niet meer dan 3,5 ton en de categorieën N, O en O waarvoor typegoedkeuring is verleend overe ...[+++]

1. With effect from 1 November 2014, UNECE Regulation No 90 shall apply for the purposes of the sale and entry into service of new replacement brake lining assemblies concerning vehicle types of categories M with a permissible maximum laden mass not exceeding 3,5 tonnes, M with a permissible maximum laden mass not exceeding 3,5 tonnes, N, O and O for which vehicle type-approval is granted in accordance with Directive 71/320/EEC, UNECE Regulation No 13 or UNECE Regulation No 13-H on or after 7 April 1998.


7. „technisch toelaatbare maximummassa in beladen toestand” (M): de voor een voertuig vastgestelde maximummassa op basis van de bouwkenmerken en de door het ontwerp bepaalde prestaties ervan; de technisch toelaatbare maximummassa in beladen toestand van een aanhangwagen of een oplegger omvat de statische massa die in aangekoppelde toestand op het trekkende voertuig wordt overgebracht.

‘technically permissible maximum laden mass’ (M) means the maximum mass allocated to a vehicle on the basis of its construction features and its design performances; the technically permissible laden mass of a trailer or of a semi-trailer includes the static mass transferred to the towing vehicle when coupled.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
2. Met ingang van 1 november 2014 is VN/ECE-reglement nr. 90 van toepassing voor de verkoop en het in het verkeer brengen van nieuwe vervangingsremvoeringsets voor voertuigtypen van categorie M met een toelaatbare maximummassa in beladen toestand van meer dan 3,5 ton, categorie M met een toelaatbare maximummassa in beladen toestand van meer dan 3,5 ton en de categorieën M, N, N, O en O waarvoor typegoedkeuring is verleend overeenko ...[+++]

2. With effect from 1 November 2014, UNECE Regulation No 90 shall apply for the purposes of the sale and entry into service of new replacement brake lining assemblies concerning vehicle types of categories M with a permissible maximum laden mass exceeding 3,5 tonnes, M with a permissible maximum laden mass exceeding 3,5 tonnes, M, N, N, O and O for which vehicle type-approval is granted in accordance with UNECE Regulation No 13 or UNECE Regulation No 13-H on or after 1 November 2014.


46. onderstreept dat het noodzakelijk is nieuwe maatregelen inzake de gegevensbescherming van werknemers te treffen waarbij rekening wordt gehouden met nieuwe vormen van gegevensverzameling; benadrukt dat nieuwe robot-mensbetrekkingen ook kansen bieden voor het ontlasten en ondersteunen van de inclusie van oudere werknemers en werknemers die in fysiek of geestelijk opzicht een achterstandspositie hebben; vestigt de aandacht op het aspect gezondheid en veiligheid op het werk wat de robot-mensbetrekkingen betreft;

46. Stresses the need to develop employee data protection measures which cover new forms of data collection; stresses that new relations between humans and robots also provide opportunities for removing burdens and providing backing for the inclusion of older and physically or mentally impaired workers; draws attention to the health and safety at work aspect of relations between humans and robots;


– gezien zijn studie van 3 mei 2013 over de gevolgen voor de mensenrechten van het gebruik van drones en onbemande robots bij oorlogvoering,

– having regard to its study of 3 May 2013 on the ‘Human rights implications of the usage of drones and unmanned robots in warfare’,


– gezien zijn studie van 3 mei 2013 over de gevolgen voor de mensenrechten van de inzet van drones en onbemande robots bij oorlogvoering,

– having regard to its study of 3 May 2013 on the ‘Human rights implications of the usage of drones and unmanned robots in warfare’,


Geavanceerde interfaces en robots: robotica en slimme ruimten;

Advanced interfaces and robots: robotics and smart spaces;


L. overwegende dat er een nauw verband is tussen mobiliteit, handicap en maatschappelijke inclusie, in het bijzonder als het gaat om vrijheid van en toegang tot communicatie (met inbegrip van Braille en gebarentaal en andere alternatieve communicatiemiddelen), vrij verkeer op alle levensgebieden en toegang tot diensten, overwegende dat volledige deelname aan alle aspecten van de samenleving bevorderd moet worden, en daarbij gedacht moet worden aan het belang van beleid van de EU op het gebied van informatie- en communicatietechnologieën, ...[+++]

L. whereas there is a strong relationship between mobility, disability and social inclusion, especially with regard to freedom and access to communication (including Braille and sign languages and other alternative forms of communication), freedom of movement in all fields of life and access to services; whereas full participation in all aspects of society needs to be promoted, bearing in mind the importance of Community policies regarding information and communications technologies, as well as home robotics and online communication ...[+++]


w