Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Lager middelbaar of middelbaar technisch onderwijs
Staatssecretaris van Lager en Middelbaar Onderwijs

Traduction de «Staatssecretaris van Lager en Middelbaar Onderwijs » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Staatssecretaris van Lager en Middelbaar Onderwijs

State Secretary for Primary and Secondary Education


eindexamens van de eerste 9-10 leerjaren (lager onderwijs en het eerste deel van middelbaar onderwijs)

final level of primary school and part I of secondary


lager middelbaar of middelbaar technisch onderwijs

secondary or technical education
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
37. is van mening dat de ontwikkeling van ondernemersvaardigheden, programma's om te leren hoe de markt, de economie en het financieel stelsel werken en met elkaar verbonden zijn, milieubewustzijn en manieren waarop nieuwe technologie effectieve, innovatieve en groene kansen kan stimuleren onderdeel moeten uitmaken van het lager en middelbaar onderwijs, en ook moeten worden opgenomen in buitenschoolse activiteiten en opleidingen gedurende het gehele leven; is van mening dat een goed voorbereid ondernemingsplan de eerste stap vormt voor een betere toegang tot financiering en voor reële overlevingskansen; verzoekt de Commissie en de lid ...[+++]

37. Believes that developing entrepreneurship skills and programmes to learn how the market, the economy and the financial system operate, function and interact, along with environmental awareness, and how new technologies can boost effective, innovative and green opportunities, should be included in basic and higher education systems, and also be promoted through extra-curricular activities and lifelong learning; believes that a well prepared business plan is the first step towards better access to finance and viability; calls on t ...[+++]


Vermindering en voorkoming van de schooluitval en bevordering van de gelijke toegang tot hoogwaardige vroeg- en voorschools, lager en middelbaar onderwijs waaronder formele, niet-formele en informele leertrajecten om weer aansluiting te vinden bij onderwijs en opleiding

Reducing and preventing early school-leaving and promoting equal access to good quality early-childhood, primary and secondary education including formal, non-formal and informal learning pathways for reintegrating into education and training


vermindering en voorkoming van de schooluitval en bevordering van de gelijke toegang tot hoogwaardige vroeg- en voorschools, lager en middelbaar onderwijs waaronder formele, niet-formele en informele leertrajecten om weer aansluiting te vinden bij onderwijs en opleiding.

Reducing and preventing early school-leaving and promoting equal access to good quality early-childhood, primary and secondary education including formal, non-formal and informal learning pathways for reintegrating into education and training.


vermindering en voorkoming van de schooluitval en bevordering van de gelijke toegang tot hoogwaardig kleuter-, lager en middelbaar onderwijs, waaronder (formele, niet-formele en informele) leertrajecten om weer aansluiting te vinden bij onderwijs en opleiding ;

Reducing and preventing early school-leaving and promoting equal access to good quality early-childhood, primary and secondary education including (formal, non-formal and informal) learning pathways for reintegrating into education and training ;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
85. is verontrust over het hoge percentage analfabeten onder Roma en acht het van essentieel belang om programma's op te stellen en uit te werken die zorgen voor hoogwaardig lager, middelbaar en hoger onderwijs voor Roma-meisjes en -vrouwen , zoals strategieën om de overgang van lager naar middelbaar onderwijs te vereenvoudigen, en die in alle stadia van dit proces de kennis en het begrip van het culturele erfgoed, de geschiedenis en de waarden van de Roma bevorderen, zowe ...[+++]

85. Expresses its concern at the high rate of illiteracy among the Roma people and deems it essential that programmes are designed and developed which ensure quality primary, secondary and tertiary education for Roma girls and women, including strategies to facilitate their transition from primary to secondary school and promote, throughout the whole process, greater understanding of Roma cultural heritage, history and values among Roma and non-Roma people;


85. is verontrust over het hoge percentage analfabeten onder Roma en acht het van essentieel belang om programma's op te stellen en uit te werken die zorgen voor hoogwaardig lager, middelbaar en hoger onderwijs voor Roma-meisjes en -vrouwen , zoals strategieën om de overgang van lager naar middelbaar onderwijs te vereenvoudigen, en die in alle stadia van dit proces de kennis en het begrip van het culturele erfgoed, de geschiedenis en de waarden van de Roma bevorderen, zowe ...[+++]

85. Expresses its concern at the high rate of illiteracy among the Roma people and deems it essential that programmes are designed and developed which ensure quality primary, secondary and tertiary education for Roma girls and women, including strategies to facilitate their transition from primary to secondary school and promote, throughout the whole process, greater understanding of Roma cultural heritage, history and values among Roma and non-Roma people;


18. is verontrust over het hoge percentage analfabeten onder Roma en acht het van essentieel belang om programma's op te stellen en uit te werken die zorgen voor hoogwaardig lager, middelbaar en hoger onderwijs voor Roma-meisjes en -vrouwen , zoals strategieën om de overgang van lager naar middelbaar onderwijs te vereenvoudigen, en die in alle stadia van dit proces de kennis en het begrip van het culturele erfgoed, de geschiedenis en de waarden van de Roma bevorderen, zowe ...[+++]

18. Expresses its concern at the high rate of illiteracy among the Roma people and deems it essential that programmes are designed and developed which ensure quality primary, secondary and tertiary education for Roma girls and women, including strategies to facilitate their transition from primary to secondary school and promote, throughout the whole process, greater understanding of Roma cultural heritage, history and values among Roma and non-Roma people;


9". school": alle typen van instellingen voor algemeen (kleuter-, lager- en middelbaar onderwijs), beroeps- of technisch onderwijs alsmede, bij wijze van uitzondering, in geval van maatregelen voor het leren van talen, niet-schoolse opleidingsinstellingen.

9". school" means all types of institutions providing general (nursery, primary or secondary), vocational or technical education and, exceptionally, in the case of measures to promote language learning, non-school institutions providing apprenticeship training.


(*) Naargelang de Länder (lager en middelbaar onderwijs samen) (**) het eerste cijfer stemt overeen met het lager middelbaar, het tweede met het hoger middelbaar onderwijs.

(*) According to the different Länder (primary schools and secondary schools together) (**) The first figure corresponds to lower secondary schools the second to higher secondary schools.


Aan weerszijden van de Atlantische Oceaan blijven de innovatiegerichte onderwijspraktijken vooral experimenteel in het lager en middelbaar onderwijs.

Innovative teaching practices on either side of the Atlantic are still largely experimental in primary and secondary schools.




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Staatssecretaris van Lager en Middelbaar Onderwijs' ->

Date index: 2024-03-28
w