Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Explosiomotor met ontsteking door een elektrische vonk
Motor met bougie-ontsteking
Motor met elektrische ontsteking
Stationaire IV-motor met elektrische ontsteking

Traduction de «Stationaire IV-motor met elektrische ontsteking » (Néerlandais → Anglais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
stationaire IV-motor met elektrische ontsteking

stationary spark ignition IC engine


explosiomotor met ontsteking door een elektrische vonk | motor met bougie-ontsteking | motor met elektrische ontsteking

positive-ignition engine | spark-ignition engine | SI engine [Abbr.]


motor met elektrische ontsteking

positive ignition engine
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Soort motor: bv. elektrische ontsteking, compressieontsteking enz.

Kind of engine: e.g. positive-ignition, compression ignition, etc.


(20 bis) Met betrekking tot motoren die zijn aangepast voor gebruik in vaartuigen, waarbij voor de oorspronkelijke motor al een typegoedkeuring is verleend overeenkomstig Richtlijn 97/68/EG van het Europees Parlement en de Raad van 16 december 1997 betreffende de onderlinge aanpassing van de wetgevingen van de lidstaten inzake maatregelen tegen de uitstoot van verontreinigende gassen en deeltjes door inwendige verbrandingsmotoren die worden gemonteerd in niet voor de weg bestemde mobiele machines of Richtlijn 2005/55/EG van het Europe ...[+++]

(20a) For engines adapted for marine use, where the source engine is already type-approved in accordance with Directive 97/68/EC of the European Parliament and of the Council of 16 December 1997 on the approximation of the laws of the Member States relating to measures against the emission of gaseous and particulate pollutants from internal combustion engines to be installed in non-road mobile machinery or Directive 2005/55/EC of the European Parliament and of the Council of 28 September 2005 on the approximation of the laws of the Member States relating to the measures to be taken against the emission of gaseous and particulate pollutan ...[+++]


(a) uitgerust met een motor met elektrische ontsteking van categorie M en N zoals beschreven in bijlage II bij Richtlijn 70/156./EEG;

(a) positive ignition engines of category M and N as defined in [Annex II] to Directive 70/156/EEC


Deze richtlijn is van toepassing op de beperking van verontreinigende gassen en deeltjes, de nuttige levensduur van emissiebeperkingssystemen, de overeenstemming van in gebruik zijnde voertuigen/motoren en de boorddiagnosesystemen (OBD) van alle motorvoertuigen met een motor met compressieontsteking en op de verontreinigende gassen, de nuttige levensduur, de overeenstemming van in gebruik zijnde voertuigen/motoren en de boorddiagno ...[+++]

This Directive applies to the control of gaseous and particulate pollutants, useful life of emission control devices, conformity of in-service vehicles/engines and on-board diagnostic (OBD) systems of all motor vehicles equipped with compression-ignition engines and to the gaseous pollutants, useful life, conformity of in-service vehicles/engines and on-board diagnostic (OBD) systems of all motor vehicles equipped with positive-ignition engines fuelled with natural gas or LPG, and to compression-ignition and positive-ignition engines ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Het is inmiddels wenselijk dat de lage-temperatuurproef eveneens wordt uitgevoerd op voertuigen van categorie M1 met een motor met elektrische ontsteking bestemd voor het vervoer van meer dan zes personen en op voertuigen van de categorie M1 met een motor met elektrische ontsteking en een maximummassa van meer dan 2500 kg, waarbij dit tot dusver niet noodzakelijk was.

It is now also appropriate to include within the scope of the low temperature test vehicles of category M1 with positive-ignition engines designed to carry more than six occupants and vehicles of category M1 with positive-ignition engines whose maximum mass exceeds 2500 kg, which were previously excluded.


Volumepercentage koolmonoxide in de uitlaatgassen bij stationair lopende motor volgens fabrieksopgave (alleen voor motoren met elektrische ontsteking ( ): .. %

Carbon monoxide content by volume in the exhaust gas with the engine idling ( ): .% as stated by the manufacturer (positive ignition engines only)


Voertuigen met een motor met elektrische ontsteking van de categorieën M en N

Positive-ignition engined vehicles of categories M and N


13. NOx-emissies van stationaire IV-motoren met elektrische ontsteking kunnen worden beperkt door hetzij veranderingen in het verbrandingsproces (bij voorbeeld arm-mengselverbranding en recirculatie van uitlaatgassen) of door rookgasbehandeling (geregelde driewegkatalysator, SCR).

13. NOx emissions from stationary spark ignition IC engines can be reduced either by combustion modifications (e.g. lean-burn and exhaust gas recirculation concepts) or by flue gas treatment (closed-loop three-way catalytic converter, SCR).


- het werkingsprincipe van de motor (met elektrische ontsteking, met compressie-ontsteking, elektromotor, hybride enz.),

- the type of power unit (spark-ignition, compression-ignition, electric, hybrid, etc.),


Deze richtlijn is van toepassing op de uitlaatemissies, de verdampingsemissies, de gasemissies van de carter alsmede de duurzaamheid van de voorzieningen tegen verontreiniging van alle motorvoertuigen die zijn uitgerust met een motor met elektrische ontsteking en op de uitlaatemissies en de duurzaamheid van de voorzieningen tegen verontreiniging van motorvoertuigen die zijn uitgerust met een motor met compressieontsteking van de categorieën ...[+++]

This Directive applies to the tailpipe emissions, evaporative emissions, emissions of crankcase gases and the durability of anti-pollution devices for all motor vehicles equipped with positive-ignition engines and to the tailpipe emissions and durability of anti-pollution devices from vehicles of categories M1 and N1 (1), equipped with compression-ignition engines covered by Article 1 of Directive 70/220/EEC in the version of Directive 83/351/EEC (2), with the exception of those vehicles of category N1 for which type-approval has been granted pursuant to Directive 88/77/EEC (3).




datacenter (28): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Stationaire IV-motor met elektrische ontsteking' ->

Date index: 2023-02-22
w